Dogs4ever
Puppedup
|
 |
« Gepost op: Maart 22, 2010, 00:40:07 » |
|
Hallo allemaal, Mijn naam is Flappie (reu), Ik ben een Australian Cattle Dog zonder stamboom Ik wordt in juli 7 jaar, dus bijna feest…. Ja je leest het goed “Flappie” en ik ben ook echt een hond en geen konijn. Mijn baasjes noemen mij ook wel eens het weeskind. Waarom, nou ja simpel gezegd, ik ben niet vanaf pup bij mijn baasjes, Maar was al anderhalf jaar toen ik verhuisde. Mijn karakter…. Ik doe mijn naam eer aan zal ik maar zeggen. Een echte flapdrol, ik probeer iedereen en alles uit te dagen, vind ik ontzettend leuk. Met wandelen gedraag ik me redelijk variërent , maar voor jullie hondenvrienden vast begrijpelijk. Als ik lekker los mag rennen met iedereen, dan ren ik, bedel ik om koekjes en speel het spel mee met andere honden. Maar aan de lijn gedraag ik me ook wel eens iets minder, ik draag een hoge houding en wil zeker mijn geblaf niet achterwegen houden….. (sorry, maar dat is mijn slechte eigenschap) Maar mijn baasjes nemen wel altijd genoeg koekjes mee als ik aan de lijn moet lopen, Zo kunnen ze mij dus betoveren, dat werkt heel erg goed, hahahaha. Verder speel ik graag, wandel ik graag, knuffel graag en spring het liefst als een klein schoothondje op je. Zo zie ik er uit
|