|
Emm@nuelle
|
 |
« Gepost op: Februari 28, 2010, 19:54:56 » |
|
Ik vind het wel interessant om te weten wat jullie hondjes te eten krijgen. Vanmorgen kregen de onzen Naturis met lam en vanavond Gizmo & Toby Smuldier Vlees en Falco en Elias nog Naturis met lam Tussendoor paardenvlees snoepjes 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Februari 28, 2010, 22:28:15 door Emm@nuelle »
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 28, 2010, 20:01:39 » |
|
Noa en Duckie hebben vandaag Duck (lever rund en kip) met lange tandjes gegeten. Het was vandaag ook hun laatste portie. Ik heb ze vandaag een schoentje gegeven om te knagen maar die moeite hebben ze niet echt gedaan en Duckie heeft nog snoepjes gehad om het oefenen van de trap op te lopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emm@nuelle
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 28, 2010, 20:02:35 » |
|
Noa en Duckie hebben vandaag Duck (lever rund en kip) met lange tandjes gegeten. Het was vandaag ook hun laatste portie. Ik heb ze vandaag een schoentje gegeven om te knagen maar die moeite hebben ze niet echt gedaan en Duckie heeft nog snoepjes gehad om het oefenen van de trap op te lopen.
En mag ik dan zo benieuwd zijn wat ze vanaf nu gaan krijgen omdat het hun laatste portie Duck is?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 28, 2010, 20:05:24 » |
|
Terug Smuldier vlees (pens eten ze hier niet). En als we naar de camping gaan Renske (is ook vers vlees maar dat moet niet in de diepvries of koelkast).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 28, 2010, 22:01:50 » |
|
ik vind de zin (vraag) wel raar geformuleerd  De mijne krijgen zoals altijd: ochtend Duck (Dixie 3 schellekes en groene bonen) (Chucky 1 schelleke en groene bonen) avond brokken Euro Premium adult light: Dixie ca 1 zo'n potteke (dat je erbij kan krijgen in elke winkel met afmetingen op) Chucky ca 50gram (staat vast)
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 28, 2010, 22:26:27 » |
|
's morgens een potteke brokken en 's avonds een potteke brokken en een snee Duck voor Elbee is dat eukanuba working & endurance voor de anderen eukanuba large breed maintenance tenzij er gewonnen zakken zijn (overgenomen van iemand anders dan tegenwoordig  ) dan krijgt ons Fifi dat meestal elke dag hetzelfde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emm@nuelle
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 28, 2010, 22:30:49 » |
|
ik vind de zin (vraag) wel raar geformuleerd  Oeps aangepast sorry foutje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 28, 2010, 22:43:35 » |
|
"s morgens Duck compleet (rund, lever, kip) 1 schelleke en 's avonds Duck compleet (pens) 1 schelleke. Tussendoortje 1 Beefstick en voor het slapen gaan 1 dentastick
Iedere dag hetzelfde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 28, 2010, 22:56:12 » |
|
Tonijnfilet aangevuld met orgaan en bot. Het lijken wel verwende nesten hier met hun tonijnfilet maar ik kan dat bijna gratis krijgen van een plaatselijke visboer.( voor jullie denken dat ik helemaal gek geworden ben :hihi ) Morgen is het hier paardenvlees.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
losloper
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Februari 28, 2010, 23:59:21 » |
|
Hallo, Che vanmorgen eend compleet en namiddag lampens grtn
|
|
|
|
|
|
en een poot van Che mijn chi'ke
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 01, 2010, 01:30:40 » |
|
Onze Hoska krijgt Select Gold-Light korrels (120gr)+ 1/4 schel Duck therapie Zita krijgt select Gold-Kip korrels (50gr) + Pedigree adult mini versvleeszakjes http://www.jumbopet.nl/store/nl/27541.htmlZe krijgen dit 3x per dag en meestal altijd hetzelfde Hoska mag in theorie 170 gr. hebben maar word te zwaar waardoor we haar minder geven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linsey
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 05, 2010, 18:10:53 » |
|
Kai eendennek, paardenvlees, eendenvlees en hertenlever (zo'n 400g eten). Lotje paardenvlees, eendenvlees (100g) en een kale runderrib om op te knabbelen. Tussendoor gedroogde konijnenvleesstrips en kaas als beloning. Voor het slapengaan beetje yoghurt met honing en klein stukje gedroogde kipfilet. Morgen Kai vasten (water met honing) en Lotje blikvoer van Boos (Ingredienten: Vlees van wild, rijst, wortel, pastinaak, prei, kervel, dille, peterselie). Dat krijgt ze af en toe, gezond blikvoer van verschillende merken van Zooplus, het is een oudje en dat moet ge soms extra verwennen é 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Maart 05, 2010, 18:14:50 door Linsey »
|
|
|
|
|
|
Emm@nuelle
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 05, 2010, 18:29:51 » |
|
Morgen Kai vasten (water met honing) en Lotje blikvoer van Boos (Ingredienten: Vlees van wild, rijst, wortel, pastinaak, prei, kervel, dille, peterselie). Dat krijgt ze af en toe, gezond blikvoer van verschillende merken van Zooplus, het is een oudje en dat moet ge soms extra verwennen é  Amai als je dat zo leest, je zou er zelf al honger van krijgen  Ze zijn daar wel lekker verwend ;) Hier zijn ze nog aan de Naturis met lam en Smuldier vlees. Als die op zijn krijgen ze hier ook weer wat anders...  Maar dat zal ik dan weten te melden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linsey
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 05, 2010, 18:33:51 » |
|
Het is de eerste keer dat ze van dat merk gaat krijgen, dus ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden, maar Lotje is daar nogal een gemakkelijke in  Hier krijgen ze elke dag wat anders (altijd wel vers en Lotje heel af en toe dus wat blikvoer) en soms herhaald het dan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emm@nuelle
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 05, 2010, 18:56:54 » |
|
Het is de eerste keer dat ze van dat merk gaat krijgen, dus ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden, maar Lotje is daar nogal een gemakkelijke in  Hier krijgen ze elke dag wat anders (altijd wel vers en Lotje heel af en toe dus wat blikvoer) en soms herhaald het dan.  Da's wel leuk elke dag wat anders. Ja ik ben ook absoluut voor variatie. Ik geef ze dus ook vanalles. Maar nu omdat Elias vorige week een aantal dagen diarree heeft gehad geef ik een aantal dagen hetzelfde (lam) en hij heeft geen diarree meer  Hier krijgen ze ook zoveel mogelijk soorten beesten  Alles wel glutenvrij en geen kip/kalkoen (omwille van Falco's epilepsie) Ze krijgen het hier ook wel altijd in gemalen / KVV vorm  Maar daar hebben ze ook al zoveel soorten in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|