|
Riet
|
 |
« Antwoord #180 Gepost op: April 30, 2010, 20:49:19 » |
|
 Rot nieuws om te moeten horen. Ik ga toch heel hard duimen dat het voldoende weg gehaald is  En voor de rest doe jullie verder zoals jullie bezig zijn. Veel wandelen, veel knuffelen en veel houden van. Moed voor jullie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #181 Gepost op: April 30, 2010, 21:54:43 » |
|
heb je daar ook een begrijpbare versie van? (das een vraag waar geen antwoord op moet komen eh)Jammer nieuws... maar voor 't zelfde wordt ie nog héél oud...
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
sabine
|
 |
« Antwoord #182 Gepost op: April 30, 2010, 23:41:31 » |
|
 geen al te leuk nieuws natuurlijk, maar beter zo dan blaaskes wijsgemaakt worden verder genieten van elkaar en hopelijk nog heeeeel lang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #183 Gepost op: Mei 01, 2010, 01:24:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heavenlysaints
|
 |
« Antwoord #184 Gepost op: Mei 01, 2010, 09:55:14 » |
|
pff arme pruts toch, vind zo erg he, 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #185 Gepost op: Mei 01, 2010, 14:46:56 » |
|
En Martijn en ik maar ons sterk proberen te houden, pfff Dat hoeft niet XT. Kan me voorstellen dat het heel hard aangekomen is.  voor jullie alledrie. Rita en ik wensen jullie heel veel sterkte . We weten hoe het voelt als je zo'n nieuws krijgt . Hopelijk mogen jullie toch nog lang samen blijven en samen genieten. Een mens wil wel de waarheid weten, maar, hoopt toch op goed nieuws ... . Geniet nog heel veel van elkaar en met elkaar.  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #186 Gepost op: Mei 11, 2010, 14:52:06 » |
|
Geen nieuws, goed nieuws he. Ik controleer elke dag zijn wangske en tot nu toe voelt alles nog goed. De jongen heeft weer streken tot en met, hopen dat het zo blijft  Moeten wel heel erg opletten dat we hem nu niet te erg verwennen en teveel gaan toelaten, maar als dat alles is he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #187 Gepost op: Mei 11, 2010, 18:52:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #189 Gepost op: Mei 27, 2010, 23:34:10 » |
|
Net een brilleke voor de jongen besteld. Hij kan 1 oogje sinds de operatie niet meer toe krijgen. Straks gaan we naar zee, met die wind en dat zand De DA zei wel dat dat geen kwaad kon, achteraf zuiver spoelen en wat zalf er in doen. Maar wij hebben allebei zoiets van, als het echt hard waait heb je al last ervan als je wel met je ogen kunt knipperen en ze half kunt sluiten voor te wandelen, laat staan als je constant je ogen ver open moet houden. Deze wordt het dus: http://www.dierenshop.nl/hondenbrildoggleschrome-p-604.htmlFijn zal ie het niet vinden iets op zijne neus, mooi is het zeker niet, maarja, voor erger te voorkomen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heavenlysaints
|
 |
« Antwoord #190 Gepost op: Mei 28, 2010, 14:56:50 » |
|
hai toch, en een oog ontsteking kan zo vervelend zijn he, hoe zijn we zelf als we droge ogen hebben, dat is irritant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|