Daar zowel DA als wij zelf geen voorstanders zijn van een kap te laten dragen hebben we er geen meegebracht voor Barney. Da zei ook dat de honden die hij al gehad had met deze operatie vanzelf niet aan de wonde kwamen wegens te pijnlijk.
Barney heeft dus vannacht wel proberen krabben en gelukkig zag ik het op tijd. Voor alle zekerheid ben ik dan maar de hele nacht wakker gebleven en zo heb ik kunnen zorgen dat het niet mis liep. Natuurlijk kan ik dat geen hele week blijven volhouden, dus is Martijn vanochtend maar rap een kap halen bij de DA.
Verder gaat alles redelijk goed met de jongen. Vannacht heeft hij een paar keer een klein beetje gehuild, maar dat viel me reuze mee (gezien hoe zwaar de ingreep was)
Vannacht om 3 uur is de jongen toch achter een kat aan gegaan die dacht veilig in onze tuin te zitten

Vanmorgen rond half 6 kwam de jongen me wekken en ging hij bij de diepvries staan, hij had honger dus. Ik heb hem zijn medicijnen gegeven en een schijf Duck. Dat ging er allemaal zeer vlot in.
Nu ligt de jongen al een paar uur vast te slapen.
Dus tot nu toe gaat het zeer vlot en hopelijk blijft het ook zo.
Oja, gisteren nog vergeten zeggen. Maandag om 18.15 uur moeten we terug op controle met de jongen.