|
Binno
|
 |
« Antwoord #225 Gepost op: Oktober 21, 2010, 14:47:10 » |
|
goh nee, is het toch nog zo rap verslechterd heel veel sterkte met het afscheid  geef Barneyke ook van mij nog maar een dikke knuffel ik weet even niet meer wat zeggen, maar ik leef met jullie mee 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hans
|
 |
« Antwoord #226 Gepost op: Oktober 21, 2010, 16:36:46 » |
|
Lees net het verschrikkelijke nieuws over Barney. Ik denk dat jullie een moedige beslissing genomen hebben. Vertroetel hem nog maar extra. Blijf de mooie momenten herinneren die Barney met jullie heeft - zelfs nu nog... Heel veel sterkte voor jullie vanuit het verre Zandvoorde... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #227 Gepost op: Oktober 21, 2010, 16:59:16 » |
|
Dank jullie wel allemaal voor de steun, dat doet goed.
Vanmiddag zijn we het enige gaan doen waarbij de jongen lijkt te kunnen vergeten dat ie zich slecht voelt, namelijk wandelen. Uurtje goed gewandeld en een blije jongen langs me op, meer moet dat echt niet zijn. Dadelijk gaan we weer effe profiteren van het mooie weer.
De DA is net gebeld, morgen om 17 uur is hij hier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabine
|
 |
« Antwoord #228 Gepost op: Oktober 21, 2010, 18:36:18 » |
|
 toen Martijn zondag zei 'we zijn aan het aftellen' dacht ik het zal zo'n vaart nu toch niet lopen ...helaas  een moedige beslising, Barney heeft het super gehad bij jullie veel sterkte morgen voor jullie allemaal 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 21, 2010, 18:37:49 door sabine »
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #229 Gepost op: Oktober 21, 2010, 18:56:14 » |
|
 heel veel sterkte ,....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #230 Gepost op: Oktober 21, 2010, 21:39:33 » |
|
*slikt* veel sterkte... ook al zorgen woorden nooit voldoende voor de nodige steun... en geef Barney nog een stevige knuffel van me  Ik wou dat ik hem nog had geaaid zondag ... had ik geweten dat het zo snel zou gaan 
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #231 Gepost op: Oktober 21, 2010, 22:00:00 » |
|
Ik weet niet hoe, ik weet niet wat... Barney heeft een gelukkig leven bij jullie gehad en nu hebben jullie de moed om hem een lijdensweg te besparen. Ik ben blij dat ik zondag van hem afscheid heb kunnen nemen, ik voel me heel triest dat het afscheid zo snel moet zijn. Ik vind geen woorden Veerle en Martijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #232 Gepost op: Oktober 21, 2010, 22:08:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel
|
 |
« Antwoord #233 Gepost op: Oktober 22, 2010, 10:20:26 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Copin
Ploeteraartje
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #234 Gepost op: Oktober 22, 2010, 11:58:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sheltiefun
|
 |
« Antwoord #235 Gepost op: Oktober 22, 2010, 13:03:41 » |
|
Ik kan alleen maar beamen wat de anderen al zeiden. Ik wens jou en Martijn heel veel sterkte toe voor de komende tijd !!! Barney heeft gelukkige jaren met jullie achter de rug en hij is enorm goed vertroeteld geweest en zal ook gelukkig naar de hemel gaan en denken aan wat een leuke goede tijd hij heeft mogen genieten met jullie. Nogmaals heel veel sterkte gewenst !  Anneke en Derrick
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #236 Gepost op: Oktober 22, 2010, 22:06:05 » |
|
Volgens de DA was het nu het goede moment om de knoop door te hakken. Het gezwel aan zijn keel was inderdaad zorgwekkend. De DA zei zelf, dat de jongen nu heel vredig kon heen gaan, voordat het echt dramatisch ging worden. Dat deed wel goed dat de DA dat zei. We zijn ondertussen ook bij het crematorium geweest. Daar word onze jongen verast. We hebben dezelfde urne gekozen als dat Fredje heeft. En ik heb een hangertje erbij gekozen met zijn as er in. Als de urne niet in voorraad is, laten ze die bijmaken door een door hun aangeworven artieste en dan kan het wel eens een 14 dagen of langer duren eer we de jongen terug bij ons hebben. Bedankt iedereen voor de steun 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|