Hallo
Vorig weekend ben ik samen met onze woefkes, m'n ouders, tante en nonkel en hun honden(Famke, Fierro en Hauke) naar Mormont geweest. De baasjes van Githa hun 2 kinderen en m'n nichtje zijn ook mee geweest.
We vertrokken vrijdag rond 11.00 en toen we er in de vroege namiddag aankwamen hebben we alles uitgeladen en zijn we direct met de honden gaan wandelen.
Ze hebben zich rot geamuseerd, ondanks de regen. En Hinta wilde 's avonds eten, hoewel ze op een vreemde plaats was.

De volgende dag zijn we gaan wandelen in Sart Lez Spa met enkele leden van de HS.
Een verslagje door de ogen van Hinta
Deze ochtend speelde m'n vrouwtje eerst met me en daarna gaf ze me eten.
Maar ik had geen honger en m'n vrouwtje zette even later mijn bakje eten weg.
Even later moest ik samen met m'n zusje Emmy in de hondenremork.
Naar wat ik had gehoord had het Fun4dogs team weer iets tof in elkaar gestoken.
Na een lange rit kwamen we op onze bestemming aan.
Nadat de baasjes eerst nog iets gedronken hadden, konden we vertrekken.
Onze groep bestond uit: Famke, Fierro, Hauke, Githa, Boy Marieke en Walter. Allemaal Borders.
Maar Seppe en Tequilla de 2 Flatcoated Retrievers waren er ook.
Het was een erg leuke en mooie wandeling, maar het regende de hele dag.
Boy vond m'n zusje Emmy ook erg leuk, want hij liep altijd achter haar aan.
Maar Boy en ik hebben af en toe wel gespeeld hoor.
Regelmatig ging ik eens kijken waar m'n vrouwtje was.
Pootje Hinta
's Avonds waren de honden lekker moe en Hinta had gegeten.
Wij hebben nog fondu gedaan en dat was ook heel gezellig.
De volgende dag hebben we in de voormiddag nog een mooie slijkerige wandeling gedaan. Dat was ook echt heel plezant. We kwamen iemand tegen met een hele bende honden. Gelukkig bleven de honden redelijk goed bij hun baasje, maar ze waren niet zo sociaal want er gromde eentje naar Hinta en uiteraard gromde ze terug, maar verder was er niets aan de hand.
En deze keer zijn de Border Collie of de Maltezer, die ons in de zomer regelmatig kwamen bezoeken, niet op bezoek geweest.
Kortom, het was een heel fijn weekend.
Grtjes Dorien en een pootje van Hinta
De foto'sHinta die mooi probeert te poseren aan een riviertje.

Goed de andere honden in in 't oog houden.
Alle Borders op een rij. (Vooraan staan Famke en Githa, achteraan staan Fierro, Hauke en Hinta)