Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aiko, Duitse Herder reu  (gelezen 1397 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Astra
Speelkontje
**

Geslacht: Vrouw

Een hond koop je met verstand maar hou je met je h

« Gepost op: November 25, 2009, 00:00:54 »

Dit is Aiko, een Duitse Herder reu(gecastreerd) met halflang haar. Hij is geboren op 24/3/2008. Eigenlijk is dit een triestig verhaal van een schat van een hond wiens leven niet echt een goede start heeft genomen. Het huidige baasje van Aiko heeft hem op een boerderij weggehaald omdat hij daar slecht behandeld werd. De kinderen maakten er een hobby van om iedere keer als Aiko langs kwam hem met een deo in zijn neus en gezicht te spuiten. En dan kreeg het arme dier nog op zijn donder van de eigenaar precies of hij had iets fout gedaan! De opvoeding bestond erin om hem een paar uren in een donkere schuur op te sluiten, enz... Daar werd hij dus buiten gehaald door het huidige baasje maar eigenlijk heeft die ook niet heel veel verstand van honden maar hij word er tenminste wel goed verzorgt. Probleem is nu dat Aiko boordevol energie zit en het op geen enkele manier kwijt kan. Er word wel mee gewandeld maar dat is natuurlijk niet genoeg om zo een hond zijn energie in te tomen. Van als je binnenkomt word je dus platgewalst, en omver gesprongen. De enige comando's die hij op zijn leeftijd kent zijn "zit" en pootjes geven met beide voorpoten! En het trieste is dat hij zo graag wil leren! Ik ben er even mee bezig geweest om hem dan bij te brengen wat "liggen" is. Hij heeft de capaciteiten om een prachtige werkhond te worden als iemand hem de kans geeft. Na alles wat hij heeft meegemaakt is er nog redelijk weinig schade aan zijn karakter en is hij nog steeds een schat van een hond! Maar Aiko moet dringend een nieuwe thuis krijgen want zijn baasje woont nog bij zijn moeder en die kan het echt niet meer aan want hij loopt haar gewoon omver, pikt eten in de keuken als hij de kans krijgt en heeft dus echt eens een opvoeding nodig! Wie Aiko wil helpen kan voor alle verdere inlichtingen terecht bij het baasje van Aiko op het nummer 0497 35 28 37

Een hond koop je met verstand maar hou je met je hart!
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #1 Gepost op: November 25, 2009, 00:04:11 »

Mooie hond  duim omhoog Ik hoop dat je snel een gouden mandje voor hem vindt  bid bid bid

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Zorrathello
dikkopske

ik hou van jou

« Antwoord #2 Gepost op: November 25, 2009, 14:05:32 »

Mensen denken toch dikwijls niet na alvorens een hond te nemen. Ik krijg regelmatig vragen in mijn mailbox om te herplaatsen honden te adverteren. Vandaag nog een Border Collie reu van 6 jaar.

Leuke hond die Aiko, ik stuur door naar onze hondenwandelclub.

Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten
Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #3 Gepost op: November 25, 2009, 16:21:28 »

Mooie hond.
Hopelijk vindt hij gauw een nieuwe thuis.

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: Januari 05, 2010, 23:46:12 »

ik ga es sms'en...

heeft Pjotr niet een soortgelijke hond in huis gehaald?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
anette
Snuffeltje

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 05, 2010, 15:02:54 »

Als je deze lieve herder nog niet kwijt bent plaats hem dan op www.forum.duitseherders.com
Daar zitten allemaal mensen die van duitse herders houden.
Hopelijk vind hij daar dan een warm en liefdevol mandje

ben gek op dieren en de natuur
Tommelein
Ploeteraartje
*

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 06, 2010, 16:57:08 »

duimen maar ... ziet er een speels schatje uit!

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: