Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Dixie en zijn knallen  (gelezen 3875 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #30 Gepost op: November 23, 2009, 18:49:23 »

Als je ook een stopcontact DAP hebt, kan je de halsband thuis gewoon afdoen zodra de kamer zich gevuld heeft met De DAP-hormonen. Bij ons heeft DAP totaal niets gebracht, de rest zoals Relax, daar werden ze alleen maar angstiger van, ook Schrikken (homeopatisch) van MacSamuel heeft niets gebracht. Anti-Depressiva heeft ook weinig gedaan, daar kreeg ze toch in verhouding alleen maar meer aanvallen van en als je te snel afbouwt dan worden ze nog angstiger dan dat ze al zijn.

Er zijn nieuwe middelen op de markt tegenwoordig. Eén ervan is Telizen, ik betwijfel of dat wel goed is voor Epileptische honden (omdat het de hersengolven versnelt) zouden honden minder angstig worden. En er is Strezz (homeopatisch) Onze Holistisch dierenarts is er al haar hoofd over aan het breken.

Wij gaan dit jaar op vakantie, ver weg van vuurwerk hoop ik. Ze hebben me gezegd dat daar op kilometers afstand geen vuurwerk gegooid mag worden, dus ik hoop ook dat dat het geval is. Het is een heel geregel met 8 honden op vakantie, ben enorm bang dat ik wat vergeet. Ben al bezig met lijstjes maken.

Hier zijn ze bang voor vreemde telefoonallarmen (piepjes) klapperende deuren, eigenlijk alles wat knalt, klapt, bonkt, onweer, vuurwerk, en door het onweer zijn ze nu ook bang voor wind en storm  en regen :(

Zo'n Beaphar band gekocht... vandaag aandoen, eens zien wat het geeft... maar dat moet hij dan wel 30 dagen lang dragen. Ge kunt da ni afdoen en aandoen en afdoen en aandoen... zou wel handiger zijn... vooral op het altijd voorvalt op die grote wandelingen en da doe'k nu ook ni elke dag eh.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #31 Gepost op: November 24, 2009, 13:02:06 »

Van Dixie is dat dus ook zo, dat laatste... ooit eens ergens gaan wandelen... niets te merken... maar toch... iemand die aant kloppen was in z'n tuin... en onlangs nog... we denken door het toedoek-geluid vd baan (wagens die derover rijden), wou ook ni vooruit.

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #32 Gepost op: November 24, 2009, 22:14:32 »

Vandaag hier een vrachtwagen die dendert over een klinkerweg. Gisteren onweer, zo'n 1 1/2 seconde tussen de flits en de knal en dat was me een stevige. Vandaag VUURWERK!! Jaja, ze zijn bekaf, maar houden elk geluid nu in de gaten. Elke auto die voorbij gaat, gaat het koppie omhoog, ze kunnen geen rust vinden helaas. Hoop zo dat we donderdag een middel krijgen die "echt helpt!"
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #33 Gepost op: November 24, 2009, 22:24:51 »

knuffel duimen dan maar  thumbsup

ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #34 Gepost op: November 29, 2009, 10:54:59 »

Ik zou toch een Bach Bloesems proberen ,,,

ik heb het gewoon zelf gedaan , ik heb het boek van Margriet Dudok van Heel - Bach - Remedies voor honden en paarden gelezen , het boek is heel duidelijk en zegt ook hoe het allemaal werkt

ik heb het bij Siebe gedaan , 5 weken geleden was hij echt letterlijk geflipt ,
zelfs ik kon hem niet meer aanlijnen in huis , hij vluchte als hij kon , ik was totaal in paniek

ik heb het boek gelezen en Siebe's eigen  therapie gemaakt
de Flesjes Bach Bloesems  bij de apotheker gaan bestellen
bij ons kennen ze er ook niet veel van , maar bestellen kunnen ze wel hihi
ik vind zelf wel dat Siebe grote vooruitgangen heeft gemaakt , binnen de week had ik goede  resultaten
ik ga niet zeggen dat het alleen aan de bachbloesem lag , ikeb hier ook de roedelregels wat strenger gaan naleven ,

zelf ben ik 4 weken geleden naar Praag gevlogen , het was één grote chaos , vrijdagmorgent nog steeds geen ticket , mensen gemaild dat ik geen ticket had , ik ga rustig winkelen komt thuis , kijk in mijn mailbox enne  eek eek  het ticket zat erin het was half 12 , niet gepakt en mijn vlieger ging op om 15.10 ,
ik moet een groot uur rijden , wist niets af van de parkings daar , laat staan waar ik binnen moest en hoe ik het juiste vliegtuig moest vinden , om een verhaal kort te maken , het is me gelukt , mijn hart bonkte met momenten letterlijk uit mijn lijf ,,,
maar ik had mijn Bach Bloesem Rescue bij en ja hoor ik heb op momenten flink wat gespoten en
volgens mij heeft me dat ook recht gehouden

dus Bach Bloesems Rescue moet iedereen eigenlijk op zak hebben in geval van nood komt hij te pas bij mens en dier
Ilero
Springertje

« Antwoord #35 Gepost op: November 29, 2009, 11:04:17 »

Dan zou Bach Bloesems Rescue ook iets voor Zino kunnen zijn. Zeker met de verhuis voor de deur

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #36 Gepost op: November 29, 2009, 13:37:09 »

van hoever op voorhand moet je dat eigenlijk geven? Dat staat niet op het doosje...

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #37 Gepost op: November 29, 2009, 20:07:00 »

1 tot 3 maanden hoe ik hier kan uit opmaken  krab

Citaat
Personen en omstandigheden zijn nooit hetzelfde, maar in de meeste gevallen kan je volgende regel hanteren :

1 maand = 1 flesje : is een minimum
2 maand = 2 flesjes : is aangewezen en geeft goede resultaten
3 maand = 3 flesjes : is ideaal en geeft de beste resultaten

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #38 Gepost op: November 29, 2009, 23:26:21 »

Bach-remedies kunnen snel werken als het probleem nog niet lang duurt maar, hoe langer het probleem bestaat hoe langer je moet behandelen.

De rescue van Bach is bedoeld om min of meer dadelijk een symptoom te verhelpen.
De basisbehandeling tegen het probleem zelf moet je in weken, soms maanden rekenen.

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #39 Gepost op: December 01, 2009, 00:48:12 »

euh... ik heb het niet op de 'lengte' ik heb het op hoever vooraf...

bijv: ik ga om 14u wandelen... geef ik dan om 13u Bach Rescue of om 13u59?

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #40 Gepost op: December 01, 2009, 00:54:51 »

DOSERING

De standaarddosering is 6 maal per dag 4 druppels van het bachbloesem flesje.
Indien je behoefte hebt om er meer van te nemen mag dat, zolang je maar het minimum van 6 X 4 druppels per dag blijft respecteren.
De bachbloesems zijn volledig onschadelijk en je kan er geen overdosis van nemen. Noch kunnen ze andere medicatie tegenwerken of versterken.

WANNEER INNEMEN

Er zijn geen vaste tijdstippen dat je ze moet innemen. Het belangrijkste is dat de innames gespreid zijn over de ganse dag. Je neemt ze bijvoorbeeld ’s morgens bij het opstaan, tweemaal in de voormiddag, tweemaal in de namiddag en ’s avonds voor het slapen gaan. Zo heb je de gepaste dosering van 6 x 4 druppels per dag ingenomen.

HOE INNEMEN

Een bachbloesem flesje bevat een handig pipetjes waardoor je eenvoudig de druppels kan tellen. Je kan de druppels innemen rechtstreeks op de tong of opgelost in water, koffie of thee.

TIP : Veel mensen drinken gedurende de dag een fles water. Je kan dan het totaal aantal druppels, zijnde 24 (6 x 4dr), in die fles doen. Als je dan tegen de avond de volledige fles hebt leeggedronken heb je automatisch de juiste hoeveelheid bachbloesems ingenomen.

HOE LANG INNEMEN

Personen en omstandigheden zijn nooit hetzelfde, maar in de meeste gevallen kan je volgende regel hanteren :

1 maand = 1 flesje : is een minimum
2 maand = 2 flesjes : is aangewezen en geeft goede resultaten
3 maand = 3 flesjes : is ideaal en geeft de beste resultaten

KINDEREN

Het gebruik en dosering bij kinderen is hetzelfde als bij volwassenen : 6 x 4 druppels per dag.
Bij baby’s en kleine kinderen kan je de druppels mengen in hun eten of in hun papfles.
Bij borstvoeding kan de moeder zelf de bloesems innemen.
Je kan ze ook uitwendig aanbrengen op de polsen, lippen, slapen of achter de oren.
Kinderen reageren doorgaans sneller op bachbloesems dan volwassenen.

Bron:

http://www.bachbloesemadvies.be/hoe-bachbloesems-gebruiken.htm
« Laatste verandering: December 01, 2009, 21:21:56 door Xtreme Taz » Gelogd

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #41 Gepost op: December 01, 2009, 13:12:09 »

ik zou dus iets kopiëren en er de link als bron onder zetten...

ik denk gewoon 'informatie op DF zetten'... en jullie denken: 'ff link zetten, moet ie maar zelf zoeken'

niets mis mee wink

yvy
Snuifdooske

« Antwoord #42 Gepost op: December 01, 2009, 13:28:45 »

hihi
Als ge iets wil bereiken in het leven moet je er wat voor doen hé ! hihi

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #43 Gepost op: December 01, 2009, 16:30:51 »

Sorry, zal het straks aanpassen  hihi

Gedaan  duim omhoog
« Laatste verandering: December 01, 2009, 21:22:18 door Xtreme Taz » Gelogd

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: