Ik zou toch een Bach Bloesems proberen ,,,
ik heb het gewoon zelf gedaan , ik heb het boek van Margriet Dudok van Heel - Bach - Remedies voor honden en paarden gelezen , het boek is heel duidelijk en zegt ook hoe het allemaal werkt
ik heb het bij Siebe gedaan , 5 weken geleden was hij echt letterlijk geflipt ,
zelfs ik kon hem niet meer aanlijnen in huis , hij vluchte als hij kon , ik was totaal in paniek
ik heb het boek gelezen en Siebe's eigen therapie gemaakt
de Flesjes Bach Bloesems bij de apotheker gaan bestellen
bij ons kennen ze er ook niet veel van , maar bestellen kunnen ze wel

ik vind zelf wel dat Siebe grote vooruitgangen heeft gemaakt , binnen de week had ik goede resultaten
ik ga niet zeggen dat het alleen aan de bachbloesem lag , ikeb hier ook de roedelregels wat strenger gaan naleven ,
zelf ben ik 4 weken geleden naar Praag gevlogen , het was één grote chaos , vrijdagmorgent nog steeds geen ticket , mensen gemaild dat ik geen ticket had , ik ga rustig winkelen komt thuis , kijk in mijn mailbox enne

het ticket zat erin het was half 12 , niet gepakt en mijn vlieger ging op om 15.10 ,
ik moet een groot uur rijden , wist niets af van de parkings daar , laat staan waar ik binnen moest en hoe ik het juiste vliegtuig moest vinden , om een verhaal kort te maken , het is me gelukt , mijn hart bonkte met momenten letterlijk uit mijn lijf ,,,
maar ik had mijn Bach Bloesem Rescue bij en ja hoor ik heb op momenten flink wat gespoten en
volgens mij heeft me dat ook recht gehouden
dus Bach Bloesems Rescue moet iedereen eigenlijk op zak hebben in geval van nood komt hij te pas bij mens en dier