Siebe is donderdag gecastreerd , eerst wilde ik het uitstellen
maar dan dacht ik toch , is het niet beter dat we het nu doen
binnen 2 maand komt de bernerpup er weer bij en
dan zo'n klein dondersteentje die je komt lastig vallen das ook niks
Dus donderdag morgent binnen gedaan bij de DA ,
dat ging al niet van een leie baantje met zijn angst natuurlijk ,
hij rukte zich weer uit de auto resultaat hij stond midden op straat

gelukkig was de straat afgesloten omdat er werken aan de gang waren oefff
daar stond hij dan , ik één stap zijn richtig , hij 3 achteruit ,
hoe dit oplossen niet simpel met een angstige hond
toen had ik het geluk aan mijn zijde , er kwamen in de verte werkmannen met een kraan aan
en je zag hem kijken , wat nu , telkens hij naar de mannen keek , ikke 2 passen zijn richtig en terug wegkijken
maar na 3 keer keek hij me toch wel aan van ,,,,

is ze niet dichter gekomen ,,

, toen wist ik het , het is nu of nooit ,
hij keek nog 1 keer naar die mannen en ben dan op zijne riem kunnen gaan staan , , gelukt
dus hij was al totaal gestrest voor hij binnen ging bij de DA , maar de rest ging redelijk goed
Normaal mocht ik hem gaan halen tegen 4 uur , maar kwart na 12 kreeg ik telefoon v d DA
dat ik hem maar moest komen halen , want hij was totaal geflipt , wakker worden met vreemden naast je
je dan ook nog mottig voelen en niet goed op je poten staan je zou voor minder natuurlijk
dus maar snel naar de DA greden om mijne schat te gaan halen , toen ik hem zag was hij totaal van streek
alhoewel de DA zegde dat hij er al beter uitzag en dat zijn angst nu wel weg was ,
hij zal je stem wel gehoord en herkend hebben , want zijn uitdrukking was totaal anders ,
zelf had ik niet die indruk , hij lag daar als een zielig hoopje hond
dus heb ik hem maar snel in de auto gezet , thuis gekomen was hij zo gelukkig
en toen hij de andere honden zag was het feest bij hem ik heb hem nog nooit zo zien kwispelen
dat deed wel deugt

Operatie is heel goed gegaan en ik moet zeggen dat hij er niet veel last van heeft gehad
in het begin liep hij echt wel met zijn poten ver open maar wat wil je ,
hij hield ook zijn staart heel raar met een soort boog
maar nu is alles weer normaal en hij is weer een beetje mijne oude Siebe aan het worden
nu hoop ik dat we het geluk mogen hebben dat de hormonen hun werk gaan doen en dat hij iets rustiger word
voor de mensen die het willen weten de castratie kosten 125 euro