Kga ook meer eens verslagjes schrijven over onze prestaties, denk dat me wat gaat helpen om ook een algemeen overzicht te krijgen.
Zaro (de lab) is op 2 jaar begonnen met Agility bij de VOE en heeft dit 2 jaar actief gedaan (midden 2003 - 2006).
Daarna hebben we ook nog getraind bij een kussh hondenschool, dit ook zo'n 2 jaar (2005 - 2007).
Met zijn rug staat de agility zelf op een laag pitje en speelt hij bij VOE enkel onder de beginners, aangezien hij onlangs 7 geworden is zouden we wel naar de veteranen kunnen. (2008 - ....).
Faiko (de Aussie), das moeilijk uit te leggen.
Hij heeft op zijn 16 maand even (1 maand) agility gedaan op kkush niveau. (begin 2008).
Vorig jaar van 25okt tot mei ongeveer opnieuw op een VOE hondenschool. (2008 - 2009).Nu zou ik met beide opnieuw starten in kkush (Sloeber kontich) en proberen om op 26 feb. 2010 hun TAP te behalen.
Volgende week heb ik meteen het eerste testje, normaal zou ik moetsen starten bij de beginners omdat ik geen TAP heb. Maar heb de instructeur kunnen overtuigen dat deze honden al ervaring hebben en dat ze mee kunnen draaien in de stuurgroep. Ik denk dat ze zich en ik zelf ook gewoon dood gaan vervelen bij de beginners want die starten pas weer in maart en helemaal vanaf 0. Ze vonden het goed maar dan moet ik nu dinsdag wel de test afleggen om over te mogen naar de stuurgroep, ben benieuwd.