Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: toon ongelezen berichten - voor IE8 gebruikers!  (gelezen 2329 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Binno
Bolletje Wol

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Oktober 22, 2009, 07:37:54 »

de functie "toon ongelezen berichten sinds laatste bezoek" heeft hier de laatste tijd nogal wat kuren en doet het meer niet dan wel denk
vaak krijg ik dan te lezen dat er "geen ongelezen topics gevonden" zijn terwijl er toch intussen heel wat afgezeverd is tonge lol
dus dan maar via "recente berichten" onderaan, maar da's niet zo overzichtelijk
nog iemand problemen mee? weetniet
« Laatste verandering: Oktober 23, 2009, 22:24:59 door dogsfriendly » Gelogd

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 22, 2009, 08:37:44 »

Ik heb er geen problemen mee.
Maar gebruik je IE 8?
Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op.
Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen.

Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 22, 2009, 10:39:17 »

Maar gebruik je IE 8?
inderdaad ja

Citaat
Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen.
dat probleem had ik ook, maar als ik op Firefox overschakel dan niet

Citaat
Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op.
ah ja dat compatibiliteitsdingske vanboven, nog niet aan gedacht om dat eens te proberen duim omhoog

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 23, 2009, 13:46:18 »

Maar gebruik je IE 8?

Bedankt voor de tip , want, daar heb ik al ettelijke keren op gevloekt.

Heb het gedaan zoals je zei en het is prima gelukt.Wel ben ik blij dat ik het eerst gekopieerd had want, na op dit tekentje geklikt te hebben was mijn tekst weg , maar kopie en plakken en het was geflikt  thumbsup

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 23, 2009, 13:56:01 »

Maar gebruik je IE 8?

Bedankt voor de tip , want, daar heb ik al ettelijke keren op gevloekt.

Heb het gedaan zoals je zei en het is prima gelukt.Wel ben ik blij dat ik het eerst gekopieerd had want, na op dit tekentje geklikt te hebben was mijn tekst weg , maar kopie en plakken en het was geflikt  thumbsup

Dat eerst kopiëren was ik vergeten te doen, ik kon herbeginnen  grijns

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 23, 2009, 14:07:15 »

Ik heb dat gedaan omdat het me al gebeurd is dat ik (niet alleen hier hé) het al voorgehad heb dat ik na een bericht volledig mocht herbeginnen (of dacht foert ik tik het niet opnieuw ) en zo ben ik wijzer geworden haha en neem ik het zekere voor het onzekere want, bij elk forum is het anders .  lol

yvy
Snuifdooske

Geslacht: Man

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 23, 2009, 18:54:46 »

Maar gebruik je IE 8?

Hier hetzelfde probleem  ! !
En ook tevens bij het maken van lange teksten dat woorden onzichtbaar werden.
BTW gebruik ook IE8.
Riet ,ik ga dat eens proberen wat jij daar vertelt wat dat knopje betreft,nu nog vinden welk knopje ,want het staat er vol van...... krab

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 23, 2009, 21:16:44 »

je hebt de adressenbalk waar dit bvb in staat;
http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/topic,4031.msg60453/topicseen.html#new
en rechts daarvan heb je een icoontje staan met een gescheurd papier symbool (of zo iets in die aard  grijns )
Als je je pijltje daarop zet zie je de tekst compatibiliteitsweergave....
Je klikt daarop en het zou in orde moeten zijn.  joehoe

yvy
Snuifdooske

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 23, 2009, 22:21:52 »

Inderdaad Riet ,had het knoppeken ondertussen al gevonden en de verdwijnende letters verdwijnen niet meer.
(Da's nogal n'n zinsbouw hé!).
Alé Riet mercikes voor de tip hé ! duim omhoog headbang duim omhoog

Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 24, 2009, 07:11:49 »

joehoe ... nog ni te hard roepen maar 't schijnt hier precies ook allemaal in orde te zijn nu danku

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 24, 2009, 13:01:50 »

thumbsup

yvy
Snuifdooske

« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 24, 2009, 13:15:49 »

joepie klappen joepie klappen joepie klappen joepie klappen joepie

Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 28, 2009, 21:04:58 »

thumbsup thumbsup

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: