|
Binno
|
 |
« Gepost op: Oktober 22, 2009, 07:37:54 » |
|
de functie "toon ongelezen berichten sinds laatste bezoek" heeft hier de laatste tijd nogal wat kuren en doet het meer niet dan wel  vaak krijg ik dan te lezen dat er "geen ongelezen topics gevonden" zijn terwijl er toch intussen heel wat afgezeverd is  dus dan maar via "recente berichten" onderaan, maar da's niet zo overzichtelijk nog iemand problemen mee? 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 23, 2009, 22:24:59 door dogsfriendly »
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 22, 2009, 08:37:44 » |
|
Ik heb er geen problemen mee. Maar gebruik je IE 8? Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op. Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Binno
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 22, 2009, 10:39:17 » |
|
Maar gebruik je IE 8? inderdaad ja Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen.
dat probleem had ik ook, maar als ik op Firefox overschakel dan niet Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op. ah ja dat compatibiliteitsdingske vanboven, nog niet aan gedacht om dat eens te proberen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 23, 2009, 13:46:18 » |
|
Ik heb er geen problemen mee. Maar gebruik je IE 8? Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op. Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen. Bedankt voor de tip , want, daar heb ik al ettelijke keren op gevloekt. Heb het gedaan zoals je zei en het is prima gelukt.Wel ben ik blij dat ik het eerst gekopieerd had want, na op dit tekentje geklikt te hebben was mijn tekst weg , maar kopie en plakken en het was geflikt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 23, 2009, 13:56:01 » |
|
Ik heb er geen problemen mee. Maar gebruik je IE 8? Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op. Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen. Bedankt voor de tip , want, daar heb ik al ettelijke keren op gevloekt. Heb het gedaan zoals je zei en het is prima gelukt.Wel ben ik blij dat ik het eerst gekopieerd had want, na op dit tekentje geklikt te hebben was mijn tekst weg , maar kopie en plakken en het was geflikt  Dat eerst kopiëren was ik vergeten te doen, ik kon herbeginnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
greatballsoffire
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 23, 2009, 14:07:15 » |
|
Ik heb dat gedaan omdat het me al gebeurd is dat ik (niet alleen hier hé) het al voorgehad heb dat ik na een bericht volledig mocht herbeginnen (of dacht foert ik tik het niet opnieuw ) en zo ben ik wijzer geworden  en neem ik het zekere voor het onzekere want, bij elk forum is het anders . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 23, 2009, 18:54:46 » |
|
Ik heb er geen problemen mee. Maar gebruik je IE 8? Er staat daar ergens rechts van de adresbalk een knopje om websites ontworpen voor oudere browsers te bekijken (of zoiets) klik daar eens op. Ik had het probleem dat, als ik lange teksten schreef die groter waren dan het hiervoorziene kadertje, de tekst heen en weer sprong. En daarmee is dat verholpen.
Hier hetzelfde probleem ! ! En ook tevens bij het maken van lange teksten dat woorden onzichtbaar werden. BTW gebruik ook IE8. Riet ,ik ga dat eens proberen wat jij daar vertelt wat dat knopje betreft,nu nog vinden welk knopje ,want het staat er vol van...... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 23, 2009, 22:21:52 » |
|
Inderdaad Riet ,had het knoppeken ondertussen al gevonden en de verdwijnende letters verdwijnen niet meer. (Da's nogal n'n zinsbouw hé!). Alé Riet mercikes voor de tip hé ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 24, 2009, 13:01:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 24, 2009, 13:15:49 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borderfan
Deugenietje
Geslacht: 
A woman's best friend is her Border Collie!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 28, 2009, 21:04:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|