Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kosten hond houden  (gelezen 2101 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #30 Gepost op: Oktober 25, 2009, 22:03:36 »

Honden zijn net zoals kinderen, je mag er nog zoveel hebben als je wilt, ze zetten je altijd weer voor verrassingen  grijns

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #31 Gepost op: Oktober 26, 2009, 12:13:29 »

Ja om eerlijk te zijn heb ik me nog niet verdiept in voedsel maar de hond is er dan ook nog niet.
Stap vor stap zal ik al mijn problemen en vragen hier aan bod laten komen. Een deel weet ik al, ben boeken aan't lezen waar ik ook veel tegenstrijdige dingen in tegen kom. Denk dat ik ook voor een groot deel op mijn gezond verstand moet vertrouwen. Ik kom al heel lang in aanraking met honden en ben er al zot van sinds kind. Iedereen hier leert veronderstel ik steeds bij ookal hebben ze al jaren honden...

Dat is inderdaad zo.Honden zijn ook levende wezens en iedere hond is anders. Zelfs al behoren ze tot hetzelfde ras (zou eigenlijk anders maar saai zijn ook  wink)
Wat dat leren betreft.
Je leert inderdaad iedere dag nog bij en daar moet je ook voor open staan. Want, wie denkt alles te weten weet vaak heel veel niet.
Als je in je leven niet meer bij wil leren of je denkt alles te weten dan ben je m.i. volledig verkeerd bezig.

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #32 Gepost op: Oktober 27, 2009, 13:00:27 »

ik weet alleszins over het bijleren op vlak van honden, dat ik een boost kreeg toen ik het 'hondenforum' leerde kennen op het internet. Van die boekjes en dergelijke dus niet... gewoon omdat dat niet genoeg persoonlijk wordt behandeld. Het is maar een boek en je kan je eigen ervaringen er niet mee delen.

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Sarah
Snuffeltje

« Antwoord #33 Gepost op: Oktober 27, 2009, 20:27:28 »

Is moon 100% galgo???  krab
Want alle galgo's hier zijn zetelversiering of een stuk van het meubilair  roflol

Moon, is tjah, een mengelmoes, met wat weten we niet precies, aan de oren denken we nu eerder podenco, maar vroeger lagen haar oren altijd naar achter (zoals een rozeoor van een galgo) dus dachten we toen windhond.

Josephien
Jankertje

« Antwoord #34 Gepost op: Oktober 27, 2009, 21:17:27 »

ik weet alleszins over het bijleren op vlak van honden, dat ik een boost kreeg toen ik het 'hondenforum' leerde kennen op het internet. Van die boekjes en dergelijke dus niet... gewoon omdat dat niet genoeg persoonlijk wordt behandeld. Het is maar een boek en je kan je eigen ervaringen er niet mee delen.
Dan zal ik ook wel een boost krijgen zeker??  winkt
rascals
Jankertje

« Antwoord #35 Gepost op: November 25, 2009, 12:45:40 »

Honden zijn net zoals kinderen, je mag er nog zoveel hebben als je wilt, ze zetten je altijd weer voor verrassingen  grijns

idd een heel correct antwoord  lol en dat kunnen hele grote verrassingen zijn ....wij hebben er 8 ( newfy's ) en ik durf echt ni bij te houden wat ze ons kosten aan het normale onderhoud alleen al zoals vaccins , ontwormingen , ontvlooien , kwaliteitsvoer , onderhoud ..........

kan je vertellen dat het een massa geld is maar elke hobby kost geld en je krijgt van hen zoveel onbetaalbaars terug he ..........zoals onvoorwaardelijke vriendschap en liefde
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: