Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Arno, Mira en Radja  (gelezen 1742 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Josephien
Jankertje

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Oktober 09, 2009, 14:05:06 »

Heb me net even voorgesteld als mens nu is het aan de hondjes in mijn leven.

Hoi Ik ben Arno, ik ben een Duitse staander. Ik ben bij mijn baasje geweest tot 22 januari dit jaar.
Ik ben 14 geworden en ben vredig gestorven in de armen van mijn baasje die de papa is van Sara, een heel goede vriendin van me. We hebben enorm veel plezier aan mekaar gehad en denken nog veel aan elkaar!
De kat die je op de foto ziet heeft me mijn laatste jaar goed geplaagd maar toch had ik hem graag.
De laatste maanden was ik mager en moe en had ik geen zin meer om te wandelen. Op een ochtend zei mijn baasje tegen me, vandaag ga ik niet werken ik blijf bij je! Dat was de dag dat ik naar doggy's heaven gegaan ben.

Hallo, Ik ben Mira een Border Collie geboren in maart. Sara's papa voelde zich eenzaam zonder hond en miste Arno daarom heeft hij mij gekocht. Prins de kat heeft me van Arno verteld en daarom doe ik echt alles voor mijn baasje om hem gelukkig te maken! Ik ben een zotte doos de niet liever wil dan spelen, spelen, spelen! Energie?? Moet je een beetje hebben ik heb er een beetje teveel van!  joepie

Hier wacht ik aan de deur van mijn beste vriend! Het is niet eerlijk hij kan er door en ik niet meer, een tijdje geleden volgde ik hem door het luikje maar dat lukt niet meer, ik probeer soms nog wel eens maar tevergeefs!
http://s81.photobucket.com/albums/j232/Josephien/?action=view&current=Mira066.flv
http://s81.photobucket.com/albums/j232/Josephien/?action=view&current=Mira069.flv
Er zijn geen foto's meer van mij hoe ik nu ben maar die komen eraan!

Yoooo, Ik ben Radja, Radsh voor de vrienden! En vrienden heb ik niet veel maar als ik ze aanvaard bescherm ik ze met al mijn kracht en geblaf! Ik hou niet zo van vreemden en heb dan ook liever dat ze van me af blijven. Inbrekers maken geen schijn van kans die eet ik op met huid en haar! Koeien daar ben ik zot van ik ben dan ook een Zwitserse koeienherder. Ze noemen mij een Appenzeller Sennenhond ma zeg maar Radja hoor!   winkt

Wat mijn vrienden van mij vragen doe ik, al is het in een doos gaan zitten. Waarom weet ik nog steeds niet maar ben in slaap gevallen.  foto

Het liefst word ik vertroeteld met knuffels, aaitjes en verwennerij, ik ben eigenlijk dan ook een beetje een verwend nest!  zonnebril Oh ja zou het bijna vergeten ik ben de hond van de ouders van Sara haar vriend!

« Laatste verandering: Oktober 09, 2009, 14:12:31 door Josephien » Gelogd
Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 09, 2009, 14:14:22 »

Leuke voorstelling ! Hopelijk kan Mira de pijn wat verzachten. Vervelen doe je je in elk geval niet  grijns

Mooie foto's ook , ben benieuwd hoe ze nu is !
ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 09, 2009, 15:30:58 »

pet  welkom Mira en Radja
marijke
Snoepertje

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 09, 2009, 15:46:54 »

leuke hondjes  duim omhoog
Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 09, 2009, 18:24:13 »

mooie voorstelling duim omhoog

Radja liefde

Josephien
Jankertje

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 09, 2009, 18:40:58 »

Iedereen smelt bij het zien van Radja... Het is ook een schatje.  knuffeltje Maar helaas niet voor vreemden.
Dan verandert zijn hoge knuffel gehalte in een agressieve blaf. Bijten doet hij gelukkig niet alleen naar andere reuen.
Of eens een waarschuwing hap naar overmoedige mensen die niet naar ons luisteren als we zeggen dat je hem moet negeren.
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 09, 2009, 18:56:41 »

Mooie foto's en voorstelling  headbang

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 09, 2009, 19:22:40 »

Mooie honden. liefde

Ilero
Springertje

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 09, 2009, 19:37:51 »

Mooie foto's.

Ik dacht even dat onze kat op de foto te zien was. Lijkt als twee druppels water op elkaar.

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 09, 2009, 21:38:45 »

Mooie honden.
Nog sterkte met het verlies van Arno  knuffel

Josephien
Jankertje

« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 09, 2009, 22:30:23 »

Mooie foto's.

Ik dacht even dat onze kat op de foto te zien was. Lijkt als twee druppels water op elkaar.
De meeste zwarte katten trekken wel op mekaar denk ik?  zonnebril
Deze is een gecastreerde kater (die moeilijk op gewicht te houden is). Hij is volledig zwart maar als je goed kijkt en de lichtinval juist is zie je heel lichte tijgerstreepjes. Mijn pa heeft hem gevonden in de gracht vol met vlooien en half dood.
Nu is hij de schrik van alle katten in de buurt. headbang
Ilero
Springertje

« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 09, 2009, 23:49:54 »

Mooie foto's.

De meeste zwarte katten trekken wel op mekaar denk ik?  zonnebril
Deze is een gecastreerde kater (die moeilijk op gewicht te houden is). Hij is volledig zwart maar als je goed kijkt en de lichtinval juist is zie je heel lichte tijgerstreepjes. Mijn pa heeft hem gevonden in de gracht vol met vlooien en half dood.
Nu is hij de schrik van alle katten in de buurt. headbang

Die van ons heeft grijze haarkes ertussen zitten en we hebben haar 13 jaar geleden uit het asiel gehaald en is gesterrilisseerd en daagt graag Zino uit en vecht ook nog graag.

GoldenEnBorderFan
Wriemelkontje
*

« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 10, 2009, 23:21:45 »

Je hebt echt 2 prachthonden!
En de kat lijkt me ook een schatje  lach
Nog wel veel sterkte met het verlies van Arno.

Groetjes

Josephien
Jankertje

« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 15, 2009, 20:51:34 »

Leuke voorstelling ! Hopelijk kan Mira de pijn wat verzachten. Vervelen doe je je in elk geval niet  grijns

Mooie foto's ook , ben benieuwd hoe ze nu is !
Dit weekend zal ik er nemen!!  foto foto
yvy
Snuifdooske

Geslacht: Man

« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 16, 2009, 19:30:20 »

hey
Heel mooie voorstelling en welkom  pootje voor de hondjes

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: