Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat is er aan de hand met Dixie? (hersenbloeding)  (gelezen 4071 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #45 Gepost op: Oktober 13, 2009, 20:22:08 »

Als het een TIA is geweest (kleine hersenbloeding) daar herstellen ze meestal helemaal van. Keshia heeft er eentje gehad met 9 jaar. Zij kon ongeveer 2 dagen helemaal niet meer op haar benen staan. Na 2 dagen begon ze weer waggelend te lopen. De derde dag bleef ze alweer op de pootjes staan. Daarna nooit meer gehad. Ze heeft daarna wel beter voer gekregen wellicht dat dat geholpen heeft. Zij is toen van brok naar vers gegaan ;)

Ook heb ik het bij één van mijn jongere honden meegemaakt, zij heeft een stofwisselingsziekte en heeft inmiddels al 3 zwaardere hersenbloedingen gehad. Zij helde helemaal achterover, was helemaal slap en toen ik haar in de armen had, zakte alles gewoon weg, ze was net een slappe pop die alle kanten op ging. Ook zij is gelukkig weer hersteld. Nadat we bij haar de behandeling aangepast hebben, heeft ze er geen meer gehad.

Sterkte en beterschap. ;)  knuffel
GoldenEnBorderFan
Wriemelkontje
*

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #46 Gepost op: Oktober 13, 2009, 21:43:19 »

Heel veel beterschap gewenst!  knuffel  knuffel

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #47 Gepost op: Oktober 13, 2009, 23:31:16 »

Het was dan nog een kleinere dan die van Keshia... hij had enkel wat last met de achterhand (volgens vriend) en problemen met het willen drinken... net alsof ie bang was voorover te vallen. Vriend heeft de pot in zijn handen moeten houden, op die manier kon hij wel drinken... al waren dat maar drie likjes...

(die pilbenaming was trouwens Torental, niet Tarental)

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #48 Gepost op: Oktober 14, 2009, 08:01:07 »

Citaat

Dat had ik al gemerkt met googlen  hihi

charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #49 Gepost op: Oktober 14, 2009, 23:29:14 »

Dan is er een hele grote kans dat ze er weer helemaal bovenop komen. Gelukkig maar. Voorkomen kan je zoiets toch niet denk ik. In NL krijgen ze daar vrijwel geen medicijnen voor. Wel heb ik eens gehoord, dat sommige mensen een paar dagen een hoge dosering Vitamine B geven, dit zou goed zijn voor de hersenen (evenals Vitamine C)

Het was dan nog een kleinere dan die van Keshia... hij had enkel wat last met de achterhand (volgens vriend) en problemen met het willen drinken... net alsof ie bang was voorover te vallen. Vriend heeft de pot in zijn handen moeten houden, op die manier kon hij wel drinken... al waren dat maar drie likjes...

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: