ik kreeg een smske terwijl ik aan 't werken was, van Hans.
9u43
Tim, toen ik opstond waren de hondjes blij zoals altijd. In de keuken zag ik dat Dixie angstig was, bibberde veel en had schrik om zich te bukken om te drinken. Hem gestreeld, naar buiten gegaan. Daar heeft hij geplast en kakje gedaan. hij bleef een beetje buiten zitten. Toen hij binnen wilde komen, was hij weer niet zeker. Tegen hem gesproken. Water lukte niet op 2 tot 3 likjes na. Nu is hij heel rustig. Heb hem gestreeld en nu ligt hij. Slapen wil hij precies niet. Ik denk dat hij minder ziet door één oog? Daarom angstig? Reageert fel op geluiden... Kijkt en zoekt van waar het komt...
kreeg nog een smske voordat ik naar huis reed
Je merkt dat er iets is. hij heeft zich nu neergelegd om te slapen. Maar schrikt als je in zijn omgeving komt tot hij herkent hoe en wat. ook 2x gekotst. iets groen en wit met gras erbij.
Toen ik thuiskwam (ca 12u30) bibberde hij nog altijd... loopt met achterpoten alsof er een bal tussenzit.
Ligt nu te slapen .
ivm de kots= heeft gisteren op de wandeling wss wat binnengeknabbeld... doet ie wel vaker. Wou toen ook ni meteen komen. Dus dat zal dat wel zijn...
maar voor de rest

Gebeld naar dierenarts, maar die heeft het blijkbaar druk, kan ni eerder dan in de vrije consultatie tussen 17 en 18u.
Normaal gingen we naar de Ardennen dit weekend... hopelijk ist niet ernstig en kunnen we alsnog vertrekken. In het andere geval blijven we thuis...