's Avonds ga ik tussen 23u - 0u00 altijd nog ff naar buiten met de hondjes. Omdat ze enige tijd geleden een beetje visgeur hadden (vissers laten graag hun dooie vis achter

) moest ik een ander stekje vinden waar ze ff hun behoefte konden doen. Had ik nu dus gevonden.
Gisterenavond, volle bak aan 't regenen. Ik regenvest aan, maar blootvoets (alé, wel schoenen aan eh

) en geen regenbroek... met de gedacht dat het nu toch zo lang niet ging duren... hooguit 10' (zoals gewoonlijk)
Ik met hondjes naar buiten, hoekje om, beetje verderop is er een mini-park en ik daar onder een boom gaan staan. Chucky blijft bij mij of hangt gewoon in m'n regio... Dixie daarentegen gaat aan de andere kant van 't paadje de struiken in. Geen probleem, doen ze nog. Na een poosje begint mij dat toch lang te duren en besluit ik Dixie te roepen... Heb daar zeker 10x geroepen... Geen reactie. Ik vanonder die boom, dat pad wat verder gevolgd. Dat gaat achter de huizen naar de rest van de wijk. Nergens geen Dixie te zitten. Ik

omdat het zo regende, hij dat net NU moet gaan doen...

Ergens aan dat parkje is er een zelfgemaakt wegeltje die uitkomt aan de Keignaert (waar ik dus ff niet meer ging) en ik ga toch maar ff zien. Ondertussen blijft Chucky mooi bij mij... Op dat vlak is ie dus wel de max eh. Die gaat nooit lopen... blijft altijd bij 't baasje

Ik gans parcour afgelegd... denk in mezelf: 'kga nu eerst Chucky naar huis doen, 't beestje is al verzopen...' dus ik wandel naar huis... en wie zit daar aan de voordeur? lekker droog door het afdakje ervoor?