idd de operatie is achter de rug !!!!!!
De operatie is zonder complicaties verlopen en heeft drie uur op de operatie gelegen .........
Aaron was zeer snel en goed wakker bij ophouden van de narcose en zat wreed snel rechtop .....
Hij ging dezelfde avond al mooi mee stappen ( geen evenwichtsproblemen dus ) , oogjes stonden nog zoals het moest , deed net alsof er niks was gedaan terwijl hij toch een wreed zware operatie aan het hoofd is ondergaan .
Dezelfde avond kreeg ik van de dierenarts koen telefoon om te melden dat alles zeer goed was gegaan en daar ik verpleegkundige ben ik hem mocht komen afhalen zaterdag ....compleet een verrassing want hij moest normaal 5 dagen blijven

Ik heb het DAV samen gedaan daar en dan hop naar huis . Mits de plechtige belofte dagelijks foto's te maken van de wonden en een medisch verslagje te verzenden via mail van mijn bevindingen . NATUURLIJK DOEN WE DAT , ALS ONZE GABBER MAAR NAAR HUIS MAG

Thuis gekomen heeft hij goed gegeten en gedronken en deed idd of er niks was gedaan aan zijn dikke kop .
hij ziet eruit als E.T , toen E.T ziek was op dat fietsje met die handdoek op zijn kop

daar dan nog eens een kap bij over zijn kop .
Het verband doe ik dus dagelijks en hij heeft zo een 60 draadjes in elk oor steken .
Estetisch is het zeer mooi gedaan , als hij weer haar heeft zal iemand die het niet weet niks zien

Ik spuit hem alle dagen anti biotica in gedurende 10 dagen , 20 dagen rimadyl te geven , en ja op 10 dagen voor controle en draadjes ....als er natuurlijk intussen niks anders me vroeger laat oprijden he door complicaties .....
De ene wonde staat zeer mooi ( was het '' goede '' oor voor wat je nog goed kon noemen ...het andere oor staat idd wat etter op de wonde ......maar dat is vrij logisch vermits het heel zware geeînfecteerde vuile oren waren ......
Komende dagen kijken of de anti biotica aanslaat he want als hij resistent is op de anti biotica ......op gaan voor andere te halen .......dat wisten we van voordien dat dat door zijn voorgeschiedenis kon gebeuren ...
Koorts heeft hij alvast niet , slaapt veel , staat op als hij papiertjes hoort dus horen doet hij nog

deze nacht had hij ook braaf geslapen en vanaf deze ochtend begint hij met zijn pootjes te werken en met zijn kap overal tegenaan te schuren .......
Hopenlijk blijft de reva de goede kant opgaan . een goede operatie en zonder complicatie's bracht ons al ver dus ...og duimen he

allemaal alvast bedankt voor te duimen he ....ik hou jullie verder op de hoogte van de reva hier