Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Petitie tegen gevaarlijkehonden website  (gelezen 2642 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Linsey
Blaffertje

« Gepost op: Oktober 04, 2009, 13:35:12 »

Heb ik van een ander forum:

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=8237

Gaat over deze site:
http://www.gevaarlijkehonden.info/
Borderfan
Deugenietje
*

Geslacht: Vrouw

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 04, 2009, 15:20:54 »

Getekend

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 04, 2009, 18:12:27 »

Hier ook  duim omhoog

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 06, 2009, 00:13:51 »

Lijkt me eentje van Nederland

ik heb nog niet getekend, wel gemaild naar die mensen om hen te vragen waar wij mogen reageren op die verhalen...

'k vind dat wij ook het recht hebben om onze stem te laten horen, ni?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 06, 2009, 00:16:11 »

En ge denkt dat ze dat aanvaarden? Zo vijandig als dat die mensen zijn  ojee

Zorrathello
dikkopske

ik hou van jou

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 06, 2009, 12:06:11 »

Getekend, reactie geplaatst.

Goed getrainde honden doen geen poging je lunch te delen, ze geven je alleen zo veel schuldgevoel dat je er niet van kunt genieten
Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 06, 2009, 12:11:10 »

Stoeme site... ik teken zeker de petitie  pootje

Plaats ik ook even op het wolfhondenforum, zeker de pagina over de wolfhybriden... die is er een groot tikkeltje te veel over vind ik ...  ojee
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 06, 2009, 12:12:10 »

@XT: het verleden (ivm petities) leert mij dat ik eerst navraag, voor ik iets teken...

Saantje
Snuffeltje

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 07, 2009, 10:53:30 »

hmm Wat een gedoe alweer,...
Ze spreken over de "vechthonden" tussen de hondenrassen, maar in "onze mensenwereld" zijn er toch ook "misdadigers" om het even in één noemer te plaatsen. Daarom is ons "ras" ook niet compleet slecht... weetniet

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 07, 2009, 13:16:38 »

ik ken nochtans een rottweiler (of heb haar gekend, ze is gestorven nu) die liever en braver was dan Chucky... kooiker staat niet in die vechtlijst, ik ga ff mailen denk ik. 'k zal misschien wél reactie krijgen dan denk

*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 07, 2009, 13:31:46 »

ik kan er niet aan doen, maar ik vind die foto van Rottweiler maar op niets trekken en de foto van de Cane Corso werd rechtstreeks in een asiel genomen? krab zie dat hondje daar nu zitten, zo angstig...

nen verhaaltje vanop die site:
Citaat
Verzekeraar kiest partij voor agressieve Rottweiler
Een aantal weken geleden is onze kat aangevallen door de rottweiler van onze buren. De hond rukte zich los en ging direct over tot de aanval. (dit is trouwens de exacte verklaring van de buren zelf). De buren hebben ons verzekerd dat de dierenartsrekening van minimaal 1300 euro vergoed zou worden door hun WA-verzekering. Uiteindelijk vergoedt de verzekeraar maar 100 euro, want de verzekeraar vindt dat het ‘onze schuld’ is dat de kat buiten liep.
Ons is ook ter ore gekomen dat dit niet de eerste keer was dat deze hond had aangevallen. Vlak daarvoor heeft hij al een hond aangevallen. Onze kinderen durven niet meer naar buiten als deze hond buiten is (terwijl we zelf ook een hond hebben).
Wij hebben onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld maar er wordt gezegd dat de wet nu eenmaal zo is. Wij vinden dit zo oneerlijk! Wat kunnen we doen?

ten eerste moet in de titel het woord 'agressieve' weg, mais bon...

als je goed leest, heeft de eigenares van de poes het niet zelf gezien? ze gaat af op de verklaring van de buren.
Nu goed, hondje was wat wild en heeft de kat naar de regenboogbrug gezonden... het zijn nog altijd dieren eh...
Voor hetzelfde stond die kat OP het grondgebied van de rottweiler en wou die dat niet... als je een beetje zou willen gaan denken..
En dan gaat ze nog wat verder en besluit ze er een verhaaltje bij te sleuren om haar standpunt kracht bij te zetten... alleen heeft ze dat maar van horen zeggen...
Dat haar kinderen niet meer naar buiten durven, zal wel aan haar liggen zeker?
"Gevaarlijke hond, pas er maar voor op" riep de hysterische vrouw in het lang en breed...
hallo? tuurlijk dat haar kinderen niet meer naar buiten willen, dom mens :roloog:

nog een verhaaltje
Citaat
Stafford valt vier keer buurthonden aan
Rotbeesten, ik geloof er niet meer in. Zogenaamd lief, maar bij mij in het park loopt zo’n vent met stafford als mode-accessoire. Die stafford vliegt uit het niks mijn hond aan. Ik heb een jonge Berner Sennen. Die man deed dus niks, hij haalde de honden ook niet uit elkaar, dat heb ik als vrouw gedaan. Dit was het ergste, ik heb nog wel meer verhalen. De eigenaren zijn ook aso en komen alleen maar stoer doen met hun hond. Ik heb ze vier keer een kans gegeven, is vier keer misgegaan.

Een mode-accessoire... daar zegt ze het toch zelf? krab
en het lijkt me duidelijk, als je de rest van het verhaal leest, dat ze niet echt moet weten van die eigenaren...
Citaat
De eigenaren zijn ook aso
Uiteraard zal ze dan ff haar gedacht spuwen op een site die al vol staat met kwijl en zever...

etc etc...

Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 07, 2009, 17:09:57 »

Door die verhalen heb ik dus gelijk die petitie getekend. Mensen die daar op hebben gereageerd zijn allemaal mensen met massa's vooroordelen  muur muur

miss e
Krullebolleke

« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 07, 2009, 18:34:37 »

Tis gewoon een hoop bullsh*t, wat ze daar vertellen,
Dan moeten galgo's en podenco's ook op de lijst, want die zijn wss zelfs nog net iets sneller om een kat te pakken dan een rottie. En Samuga heeft ookal in mijn lip gebeten  eek Twas natuurlijk mijn eigen dikke vette schuld  roflol

Ik vind zo van die komaan alles over de zelfde kam scheertechnieken ECHTzo  zot shitvinger muur muur

www.galgoaid.eu

Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving.

(Theodor Heuss, bondspresident Duitsland 1949 - 1959)
Sarah
Snuffeltje

« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 09, 2009, 16:50:37 »

Getekend

Josephien
Jankertje

« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 09, 2009, 18:54:33 »

Ik vind dat de Chihuahua ook op die lijst moet met gevaarlijke honden!!  kloppen
Er bestaan geen gevaarlijke honden alleen gevaarlijke eigenaars!
De hond van mijn vriend, is ook niet vriendelijk tegen vreemden en wij weten dat, dan is het toch aan ons om de hond onder controle te houden indien hij weer eens kuren krijgt bij nieuw bezoek?
Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: