ik kan er niet aan doen, maar ik vind die foto van Rottweiler maar op niets trekken en de foto van de Cane Corso werd rechtstreeks in een asiel genomen?

zie dat hondje daar nu zitten, zo angstig...
nen verhaaltje vanop die site:
Verzekeraar kiest partij voor agressieve Rottweiler
Een aantal weken geleden is onze kat aangevallen door de rottweiler van onze buren. De hond rukte zich los en ging direct over tot de aanval. (dit is trouwens de exacte verklaring van de buren zelf). De buren hebben ons verzekerd dat de dierenartsrekening van minimaal 1300 euro vergoed zou worden door hun WA-verzekering. Uiteindelijk vergoedt de verzekeraar maar 100 euro, want de verzekeraar vindt dat het ‘onze schuld’ is dat de kat buiten liep.
Ons is ook ter ore gekomen dat dit niet de eerste keer was dat deze hond had aangevallen. Vlak daarvoor heeft hij al een hond aangevallen. Onze kinderen durven niet meer naar buiten als deze hond buiten is (terwijl we zelf ook een hond hebben).
Wij hebben onze rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld maar er wordt gezegd dat de wet nu eenmaal zo is. Wij vinden dit zo oneerlijk! Wat kunnen we doen?
ten eerste moet in de titel het woord 'agressieve' weg, mais bon...
als je goed leest, heeft de eigenares van de poes het niet zelf gezien? ze gaat af op de verklaring van de buren.
Nu goed, hondje was wat wild en heeft de kat naar de regenboogbrug gezonden... het zijn nog altijd dieren eh...
Voor hetzelfde stond die kat OP het grondgebied van de rottweiler en wou die dat niet... als je een beetje zou willen gaan denken..
En dan gaat ze nog wat verder en besluit ze er een verhaaltje bij te sleuren om haar standpunt kracht bij te zetten... alleen heeft ze dat maar van horen zeggen...
Dat haar kinderen niet meer naar buiten durven, zal wel aan haar liggen zeker?
"Gevaarlijke hond, pas er maar voor op" riep de hysterische vrouw in het lang en breed...
hallo? tuurlijk dat haar kinderen niet meer naar buiten willen, dom mens :roloog:
nog een verhaaltje
Stafford valt vier keer buurthonden aan
Rotbeesten, ik geloof er niet meer in. Zogenaamd lief, maar bij mij in het park loopt zo’n vent met stafford als mode-accessoire. Die stafford vliegt uit het niks mijn hond aan. Ik heb een jonge Berner Sennen. Die man deed dus niks, hij haalde de honden ook niet uit elkaar, dat heb ik als vrouw gedaan. Dit was het ergste, ik heb nog wel meer verhalen. De eigenaren zijn ook aso en komen alleen maar stoer doen met hun hond. Ik heb ze vier keer een kans gegeven, is vier keer misgegaan.
Een mode-accessoire... daar zegt ze het toch zelf?

en het lijkt me duidelijk, als je de rest van het verhaal leest, dat ze niet echt moet weten van die eigenaren...
De eigenaren zijn ook aso
Uiteraard zal ze dan ff haar gedacht spuwen op een site die al vol staat met kwijl en zever...
etc etc...