Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: In den auto  (gelezen 1018 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Gepost op: Oktober 01, 2009, 22:54:07 »

Gisteren moest ik nog even terug naar een werkplaats van me. Ze hadden hun cheques verkeerd getekend... dus ik na de wandeling met mijn hondjes in de wagen tot daar. Die mensen geven me mijn DC's en dan ziet de man dat er een 'Beagle' in mijn wagen zit (ahum) en ik zeg hem dat dat een KOOIKER is... Ik articuleer altijd goed of ze verstaan 'cocker'... Hij wil dat wel eens van dichtbij bekijken en gaat naar de voordeur. Geen probleem... in feite hadden ze al eens naar een foto gevraagd... maar ik vergeet dat altijd maar :bloos: Ze zijn ex-hondeneigenaren, dus ze weten wel wat een hond hebben inhoudt. Buiten aan m'n wagen trekt Chucky zijn lippen en begint gevaarlijk te blaffen. Dixie blaft gewoon. "mooie labrador" zegt de vrouw die meegekomen is. Ik zeg dat het een kruising is, maar dat ie inderdaad knap is grijns en ik doe dan m'n deur open. De man houdt z'n hand wat dichter. Dixie probeert hem weg te jagen met zijn gekende manier. Ik leg uit dat hij niet zal bijten. Het is enkel een waarschuwing. Maar als de man zijn hand voor de neus van Chucky houdt, krijgt hij wel geteld 1 seconde om z'n hand weg te trekken. Nee... Chucky is niet te vinden voor vreemden in zijn wagen... noch voor zijn wagen.

Hoe is jullie hond in de wagen, wanneer er een vreemde bij komt?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
els
AdviesRaad
Keffertje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 01, 2009, 22:56:55 »

ze breken 't kot af  hihi

sabine
AdviesRaad
Gravertje

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 01, 2009, 23:01:03 »

Muck blaft normaal niet  als er een persoon voor komt staan of haar aait denk ...eigenlijk blaft ze zelden

Toen we eens wilden carpoolen en Nuka bij Muck wilden steken in de koffer trok ze toch wel even haar lip omhoog maar zonder gevaar. Het was ook vlug over.
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 01, 2009, 23:14:56 »

Barney zal eens sloom opkijken  hihi

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
miss e
Krullebolleke

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 01, 2009, 23:24:45 »

Niet in de buurt van de auto komen of Buck wil je opeten  eek grijns

www.galgoaid.eu

Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving.

(Theodor Heuss, bondspresident Duitsland 1949 - 1959)
els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 01, 2009, 23:35:44 »

Ik moet wel zeggen, in de vorige auto, een jeep, konden ze hun kop langs het afscheidingsrooster en het raam steken. En we hebben ooit een kennis iets laten halen uit de auto (terwijl wij allebei wedstrijd hadden) en die zei toen dat dat uiteindelijk goed meeviel - maar dat was dan wel iemand die onze honden kende.

miss e
Krullebolleke

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 02, 2009, 00:48:16 »

Ik moet wel zeggen, in de vorige auto, een jeep, konden ze hun kop langs het afscheidingsrooster en het raam steken. En we hebben ooit een kennis iets laten halen uit de auto (terwijl wij allebei wedstrijd hadden) en die zei toen dat dat uiteindelijk goed meeviel - maar dat was dan wel iemand die onze honden kende.

We hebben het ook een keertje getest met Buck en de vrijwilliger van dienst was heel blij dat hij een bijtmauw aanhad  grijns

www.galgoaid.eu

Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving.

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 02, 2009, 11:12:04 »

Jamaar met een bijtmouw zouden die van ons ook wel bijten - ze weten dat dat daar voor dient hé  hihi

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 02, 2009, 11:18:43 »

De kleintjes zouden ze zo kunnen meepakken moesten ze inbreken... maar dat was dan gerekend alvorens Flynn er bij is gekomen. Nu mag er geen vreemde de auto naderen want Flynn vliegt op de ruit af en zijn gezever vliegt dan overal  eek Dien is keinijdig als andere mensen dichterbij komen. Ben daar niet boos om, voor mij is dat goed, zo beschermt hij onze kleintjes.

We gingen eens de grens over naar Nederland voor een wandeling en een agent deed ons stoppen. Hij vroeg onze papieren en wou de auto bestuderen vanbinnen. Hij kwam voor de ruit kijken naar de achterbank tot Flynn op die ruit afvloog en dien agent een sprong achteruit maakte en direct zei "rij maar door"  grijns
heavenlysaints
Kwispeltje

« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 02, 2009, 11:25:16 »

zo nam de verkoper van het honden voer iron zijn hoofd eens vast toen iron in de wagen zat,
amai !!!!
zo ken ik iron niet,
die haalde uit voor te moorden  eek

We got rid of the kids, the dogs were allergic

http://s93.photobucket.com/albums/l42/Heavenlysaints/?albumview=grid
marijke
Snoepertje

« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 02, 2009, 11:53:04 »

bij melly hangt dat allemaal wat af van wie, waar en of ik erbij ben of niet ,...

als ik erbij ben gaat hij vlugger in de aanval en tegenover sommige mensen is hij toleranter dan andere

ooit eens politiecontrole gehad s'nachts mrke zat in de koffer en ze stonden met meerdere agenten met lampjes rond de wagen , papieren ed te vragen , hij heeft geen kik gegeven  weetniet

anderzijds blaft hij soms op sommige mensen die op een parking langs de auto komen en andere mogen door ,...

als we vreemden (voor melly dan niet voor ons  grijns ) meenemen in de wagen en ze proberen hem niet te strelen ed vormt dat ook geen probleem

wel eens voorgehad dat op een parking een vrouw door de autoruit melly wou strelen ,hij had dat denk ik niet als heel bedreigend ervaren maar die is door mij dan weer weggeblaf  hihi
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 02, 2009, 12:48:39 »

krab Ik zal dat eens moeten uittesten  hihi

rita
Grommertje

« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 02, 2009, 13:05:28 »

Citaat
Ik zal dat eens moeten uittesten 

Ik ook  hihi

Weet helemaal niet wat Nuka doet als ze eens alleen in de auto zit  weetniet

Christel
Grommertje

« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 02, 2009, 13:19:17 »

Hier blaffen ze pas als een vreemde de auto probeert open te doen. Bij het gewoon langsgaan zeggen ze niets.
Als ik erbij ben en een vreemde wil ze aaien laten ze dat toe wel met wat tegenzin.

miss e
Krullebolleke

« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 02, 2009, 18:07:10 »

Jamaar met een bijtmouw zouden die van ons ook wel bijten - ze weten dat dat daar voor dient hé  hihi

Toen wist Buck nog niet waar dat zo'n mouw voor diende  grijns
Enige tijd later wist hij dat heel goed  hardlachen

www.galgoaid.eu

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: