|
Christel
|
 |
« Gepost op: September 22, 2009, 17:25:31 » |
|
Skye en Leo gaan proberen hun Tap (toelating tot agility) te halen nu donderdag.
Normaal moet het lukken maar Skye is soms heel onvoorspelbaar. Meestal loopt hij zijn parcourtje perfect maar hij heeft soms van die dagen dat hij zijn eigen parcourtje loopt, er is geen houden aan dan.
We zien wel wat het wordt, niet geprobeerd is altijd verloren !!!
Willen jullie nu donderdag tussen 19 en 20 u duimen voor Leo en Skye.
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 25, 2009, 14:50:32 door Christel »
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 22, 2009, 17:29:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: September 22, 2009, 17:58:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 22, 2009, 22:03:31 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabine
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 22, 2009, 22:09:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michel
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 22, 2009, 23:31:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 23, 2009, 04:56:24 » |
|
Op de KKK in Turnhout. Generale repetitie gisteren was niet zo goed. Skye heeft zijn weave nog nooit 's avonds gedaan met lichten aan. Sinds vorige week is het vroeger donker en krijgen we het "schaduwprobleem". Daardoor slaat hij zijn laatste 2 paaltjes over  We zullen wel zien wat het doet, anders volgende keer een plaats zoeken waar ze het overdag doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minoes
Kwijlbakske

|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: September 23, 2009, 09:07:09 » |
|
Ik duim zeker mee!  en zelfs als ze het TAP niet halen, dan hebben ze wél al veel ervaring opgedaan en wordt het volgende keer gewoon makkelijker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: September 23, 2009, 11:18:44 » |
|
Spannend -  omhoog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linsey
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: September 23, 2009, 13:59:53 » |
|
Op de KKK in Turnhout. Generale repetitie gisteren was niet zo goed. Skye heeft zijn weave nog nooit 's avonds gedaan met lichten aan. Sinds vorige week is het vroeger donker en krijgen we het "schaduwprobleem". Daardoor slaat hij zijn laatste 2 paaltjes over  We zullen wel zien wat het doet, anders volgende keer een plaats zoeken waar ze het overdag doen. Dat probleem ken ik. Bij de kkk zijn dat ook heel felle lichten en krijg je sterke schaduwen, Lotje en Kai hadden daar ook altijd problemen mee. Vooral Kai snapt dat niet goed schaduwen. Maar we duimen dat het goed gaat gaan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: September 23, 2009, 21:24:27 » |
|
uiteindelijk... worden er dan wedstrijden 's avonds gespeeld?
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
Christel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: September 24, 2009, 05:04:29 » |
|
uiteindelijk... worden er dan wedstrijden 's avonds gespeeld?
Nee, bijna nooit. We trainen altijd 's avonds dus binnenkort zou dat geen probleem meer moeten zijn maar daar zijn we deze avond niks mee. Tot vorige week moesten de lichten nog niet aan op de training daarom hebben we het probleem ook nog niet eerder gezien. Volgende keer een Tap zoeken overdag. Alléé ja, ik hoop nog altijd dat het straks gaat lukken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|