zoals jullie nu al wel weten is melly nogal een bang gevalleke , maar tegenwoordig komt het wat meer in periodes
de ene paar dagen geen vuiltje aan de lucht de andere dag springt hij een meter hoog met zijn vier poten tegelijk de lucht in omdat hij een verdacht veertje ziet liggen , waar hij de dagen voordien al twintig keer overgelopen heeft , en de keer nadien is er weer geen zaak meer met dat veertje

nu doet hij hetzelfde met één welbepaald blaadje van een boom ,een stok of een elektriciteitsdoos op straat ed ,...
ik negeer het volledig en ga voort of als hij hierbinnen het in zijn ster krijgt (bvb plots schrik van een bakblik dat hier al twee weken staat , aanblaffen en willen gaan kijken met zijn voorpoten dichtbij maar zijn achterpoten nog ginder ) ga ik even naar boven of in een andere kamer , ook voornamelijk omdat ik niet zou weten wat ik ermee moet aanvangen
hij is gisteren ook alleen naar boven getrokken om op bed te gaan slapen , ben hem gaan halen en hij had het koud en was bang om naar benden te komen , heb hem dan toch naar beneden kunnen praten en zijn pul aangedaan , hij heeft het al een paar dagen kouder dan anders maar voor de rest behalve dan die angstjes , eet hij normaal als hij buiten is speelt hij ,is over het algemeen ok

zou hij mss last hebben van hormonen ofzo , ik weet het niet ,...