ximmeke
Deugenietje
|
 |
« Gepost op: September 18, 2009, 07:15:13 » |
|
Weet iemand toevalling waar je een halsband of hondentuig met naam kan laten maken ,,, mijn drie honden hebben er wel ééntje met naam , maar ik ben hun site kwijt en het was toen in Duitsland ,,, weet iemand iets hier in Belgie of Nederland ,, 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: September 18, 2009, 08:18:35 » |
|
Op de vorige Kranige Pootjestocht heb ik een leren lijn laten maken met Barney zijn naam in, die man deed ook leren halsbanden. DF zal wel weten hoe die man heette. Stuur DF anders effe een persoonlijk berichtje (moest hij over dit topic heen zien)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: September 18, 2009, 13:20:04 » |
|
Derez Benoit, staat soms op shows (zei hij) dit is zijn mailadres: leder.ambacht@pandora.be(Anders kan XT en Rita eens hun halsbanden showen?  )
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
Doris
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: September 18, 2009, 14:06:06 » |
|
ik wil wel ook zo'n leiband. Kan je eens foto tonen Xtreme Taz? Lijkt me wel leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ziggy
Ploeteraartje
Geslacht: 
www.dogvision.be
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: September 18, 2009, 17:42:29 » |
|
wauw die halsbanden zijn mooi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miss e
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: September 18, 2009, 18:49:05 » |
|
Op sommige sites waar ze windhonden halsbanden verkopen heb je ook halsbanden waar je de naam kan laten opzetten. En natuurlijk kan je die halsbanden ook krijgen voor een niet windhond http://www.halsbanden.com/collectiehtm/halsband250.htm
|
|
|
|
|
|
www.galgoaid.eu Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving. (Theodor Heuss, bondspresident Duitsland 1949 - 1959)
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: September 18, 2009, 22:51:51 » |
|
ik vind van die halsbanden met pinnekes zo stoer en mooi maar mijne melle zou er echt voor pietje *** bijlopen als hij dat aanheeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 18, 2009, 23:26:38 » |
|
ik vind van die halsbanden met pinnekes zo stoer en mooi maar mijne melle zou er echt voor pietje *** bijlopen als hij dat aanheeft  Wie weet wordt hij er stoerder van? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: September 18, 2009, 23:31:37 » |
|
dat zou dan ongeveer het enige zijn dat ik nog niet geprobeerd heb om hem wat meer cohonez ehhh  zelfvertrouwen te geven  idd wie weet , het zou natuurlijk wel eens wat anders zijn dan die roze sjaaltjes die ik hem regelmatig omknoop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miss e
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: September 19, 2009, 02:51:49 » |
|
dat zou dan ongeveer het enige zijn dat ik nog niet geprobeerd heb om hem wat meer cohonez ehhh  zelfvertrouwen te geven  idd wie weet , het zou natuurlijk wel eens wat anders zijn dan die roze sjaaltjes die ik hem regelmatig omknoop  Wil je de halsband van Buck anders ff lenen 
|
|
|
|
|
|
www.galgoaid.eu Het feit dat de term "dierenbescherming" moest worden uitgevonden is één van de meest schandelijke aangelegenheden van de menselijke beschaving. (Theodor Heuss, bondspresident Duitsland 1949 - 1959)
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: September 19, 2009, 09:10:35 » |
|
ik vond dit nog in onze site-shoot topics... http://www.pulsardogdesign.com/halsbanden_met_text.htmen ik ken zelf wel een schoenmaker die die dingen ook kan stikken (maakt voor ons ook aanpasbare half-check leibanden) maar de naam borduren daar twijfel ik aan - 'k zal het morgen eens vragen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christel
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: September 19, 2009, 09:15:50 » |
|
Als ge die site teruggevonden hebt laat maar weten, ik heb ook interesse.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: September 19, 2009, 09:22:21 » |
|
Ik hoop dat je toch nog achter die website komt. Mag je ze gelijk hier plaatsen. O wat zijn die tuigjes mooi!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|