Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hond rijdt op kat...  (gelezen 2924 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Sarah
Snuffeltje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 09, 2009, 16:52:45 »

Muna rijd nu  niet op Fugi, maar ze moet hem wel altijd vastpakken, ze heeft hem zelfs al eens rongdgedragen ...

Taco
Puppedup
*

« Antwoord #16 Gepost op: September 11, 2010, 11:53:40 »

Ik heb ook een hond taco en 2 katten eentje ervan is tobi een kater en eentje is ianka een gesterilezeerde kattin..
Bij onze kater tobi rijdt ons taco ook en het lijkt tobi niet te deren, dus ik denk niet dat het alleen maar onder de teefjes gebeurd zoals ik hier heb gelezen  aw
mss is het een teken van gewoon geneegenheids uitdrukkingen te tonen aan mekaar.. voor te zeggen dat ze er als vriend bij horen of te begroeten, ik kom er in ieder geval niet tussen, ze geraken er zelf wel uit, ben al lang blij dat taco niet tegen mijn benen op zit te rijden lol
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #17 Gepost op: September 11, 2010, 11:54:56 »

of Tobi is gewoon een onderdanige kat...

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
tamara
Wriemelkontje
*

« Antwoord #18 Gepost op: September 11, 2010, 18:46:20 »

Ik heb ook een hond taco en 2 katten eentje ervan is tobi een kater en eentje is ianka een gesterilezeerde kattin..
Bij onze kater tobi rijdt ons taco ook en het lijkt tobi niet te deren, dus ik denk niet dat het alleen maar onder de teefjes gebeurd zoals ik hier heb gelezen  aw
mss is het een teken van gewoon geneegenheids uitdrukkingen te tonen aan mekaar.. voor te zeggen dat ze er als vriend bij horen of te begroeten, ik kom er in ieder geval niet tussen, ze geraken er zelf wel uit, ben al lang blij dat taco niet tegen mijn benen op zit te rijden lol

heeey evelyne mss is het wel leuk dat je je voorstelt winkt
leuk dat je er ook bent tonge

hier rijdt alleen Dayco af en toe... wel gek hoe die alles doet om het te proberen hihi
Max heeft dat eigenlijk een keertje gedaan toen die 3 maand was en daarna hebben we er eigenlijk nooit meer iets van gezien.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: