Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1] 2   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hond rijdt op kat...  (gelezen 2924 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sheltiefun
Grommertje

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: September 10, 2009, 08:58:36 »

Ik vroeg me eigenlijk al eventjes af waarom ik zo dikwijls Cayenne moet straffen omdat ze op onze poes Serenity zit te rijen  weetniet Da's toch zo onnatuurlijk een hond die op een kat rijdt  krab Dominantie ? Tsja Serenity straalt totaal geen dominantie uit dus ik zou niet weten waarom Cayenne haar daar boven zou moeten stellen ? Liefde? Tsja 't zijn twee meiskes  blij Serenity die blijft gewoon staan  ojee Xkippy gaat ook dikwijls gaan leunen over Serenity om ze zo tegen de grond te duwen. Alhoewel ze elkaar wel graag hebben want Serenity komt zichzelf vleien tegen de honden aan. Word er eten gegeten dan staan Serenity en Foust gewoon aan te schuiven tussen de honden  ojee

Hoe verklaar je zo'n gedrag ???

Groetjes
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2009, 09:56:44 »

weetniet

els
AdviesRaad
Keffertje

« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2009, 09:58:30 »

sommige honden rijden op eender wat hé - pluchen beertjes en zo...

zal al eerder gewoontegedrag zijn lijkt mij

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2009, 10:48:52 »

sommige honden rijden op eender wat hé - pluchen beertjes en zo...

zal al eerder gewoontegedrag zijn lijkt mij

't zijn de teefjes die het doen en anders rijen ze helemaal nooit. Cayenne durft wel eens op Xkippy te rijden nu ik er aan denk. Maar meestal zijn het wel de reutjes die rijen en niet de teefjes toch ?
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2009, 10:52:53 »

Nee hoor, teefjes rijden even hard als reutjes. Het lijkt mij ook gewoon gewoontegedrag. Mijn pa heeft een poedelke (teefje) die gaat altijd aan de gordijnen hangen om te rijden  ojee

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Petalouditsa
Kwispeltje

« Antwoord #5 Gepost op: September 10, 2009, 12:38:05 »

Gilenka heeft dit ook al gedaan als ze loops moest worden.
Ze reed op Chase en 1 van de katten.. maar ook enkel toen.

Kan mss met hormonen te maken hebben?  weetniet

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #6 Gepost op: September 10, 2009, 13:09:57 »

Citaat
Liefde? Tsja 't zijn twee meiskes    blij
En ... ???  grijns

Citaat
Maar meestal zijn het wel de reutjes die rijen en niet de teefjes toch ?

Dat werd vroeger verkondigd , maar, dat is dus helemaal niet zo. Net zoals er ook teven zijn die hun poot heffen om te plassen terwijl veel mensen denken dat alleen reutjes dit doen .

Bij loopsheden rijden teefjes zowieso op elkaar.
Als het te maken heeft met de loopsheden zeggen we er niks op, anders laten we het niet toe.

Grace is grootgebracht met Bengalen.Die is gek op poezen en al helemaal op ons Indira .Zij vleit zich ook vaak tegen de poezen aan en eigenlijk zijn er ook poezen die dit doen tegen de honden.
Gewoon lief zijn voor en met elkaar.
Ik vind dit altijd het bewijs dat de spreuk leven als kat en hond meer op de mens van toepassing is dan op de kat en de hond zelf.
Grace rijdt ook vaak op Indira en dan zeggen wij ook dat het niet mag en dan houdt ze er ook mee op.

Citaat
Mijn pa heeft een poedelke (teefje) die gaat altijd aan de gordijnen hangen om te rijden 
Een echt circushondje dus  hihi wink

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #7 Gepost op: September 10, 2009, 14:00:03 »

Citaat
En ... ???  grijns

hahaha Ik wist het dat je hierover zou vallen , dermee da'k moest uitkijken hoe ik het zou verwoorden. Niks op tegen  grijns

Xkippy en Cayenne waren allebei in april loops. 't is dus nog te vroeg om alweer opnieuw loops te worden.
Inderdaad Cayenne plast dikwijls meerdere malen en dikwijls ook met een pootje omhoog. 't is m.a.w. een half manneke  roflol
ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #8 Gepost op: September 10, 2009, 14:23:31 »

misschien de hormonen wat van slag ,,, weetniet

hier rijden de gecastreerde reuen ook wel eens een keer op Dannou zij is het enige teefje
maar Gino durft het ook op sommige  reuen zot en dan krijgt ie op zijnen donder ,,
yvy
Snuifdooske

Geslacht: Man

« Antwoord #9 Gepost op: September 10, 2009, 17:55:20 »

Nee hoor, teefjes rijden even hard als reutjes. Het lijkt mij ook gewoon gewoontegedrag. Mijn pa heeft een poedelke (teefje) die gaat altijd aan de gordijnen hangen om te rijden  ojee

Ja dat hebben wij de voorbije weken heel goed ondervonden,dat teefjes kunnen rijden en hoe....
Ons Zita dat is een echte rijdende Chihuahua,je zou eens moeten zien wat ze allemaal uitvindt om te rijden of om bereden te worden.
Ik moet wel vermelden dat Zita aleen maar op of door Hoska rijdt of wil bereden worden.
Het was wel koddig om zien hoe ze het probeerd uit te lokken of hoe ze zelf rijdt op Hoska.
Op het hoofd,op de poten,in de nek..... als het maar Hoska is ! hihi

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -
charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #10 Gepost op: September 11, 2009, 11:38:25 »

Twee teefjes, alleen abraham heeft nog niet uitgevonden waar de mosterd gehaald wordt LOL

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #11 Gepost op: September 11, 2009, 14:45:52 »

hihi die foto's. Als ik Cayenne nog eens zie met Serenity zal ik het es tonen. 'k vind dat echt wel raar  krab Maar ik lig er niet wakker van, 'k kon misschien zijn dat er nog honden dat deden, dermee da'k er naar vroeg.
charmed
dikkopske

Charming!

« Antwoord #12 Gepost op: September 11, 2009, 15:58:32 »

Er zijn vast wel meer honden die dat doen, denk toch een beetje om te laten zien, ik ben de baas  hmm grijns grijns grijns
Borderfan
Deugenietje
*

A woman's best friend is her Border Collie!

« Antwoord #13 Gepost op: September 11, 2009, 19:40:44 »

Hier durven de teefjes het ook doen als ze loops moeten worden.

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #14 Gepost op: September 13, 2009, 12:36:25 »

Citaat
En ... ???  grijns

hahaha Ik wist het dat je hierover zou vallen , dermee da'k moest uitkijken hoe ik het zou verwoorden. Niks op tegen  grijns

Xkippy en Cayenne waren allebei in april loops. 't is dus nog te vroeg om alweer opnieuw loops te worden.
Inderdaad Cayenne plast dikwijls meerdere malen en dikwijls ook met een pootje omhoog. 't is m.a.w. een half manneke  roflol

Ik bedoelde met die "En en dat groen manneke "eigenlijk gewoon dat het geen garantie is dat ze niet verliefd zijn op elkaar omdat het 2 maskes zijn  :lachje:

Ja, Ons Etoile is ook zo'n exemplaar  roflol Pootje voor een deel de lucht in en dan maar plassen over de plas van sommigen . :lachje:

Pagina's: [1] 2   Omhoog
  Print  

Ga naar: