Bericht door: Zorrathello op September 22, 2008, 06:26:28
--------------------------------------------------------------------------------
En last but not least zal ik mij ook maar eens voorstellen, ik ben Delilah, moeder overste van die twee kleine spring-in-'tveldjes van een Zorra en Sloeber(ke). Ik ben van een onbepaald ras en over mij is niets geweten daar ik zwervend gevonden ben. Ik ben wat ze noemen een fox-mix en ben erg eigenzinnig, op school heb ik er niets van gebakken, ging niet graag dus ben ik niet lang geweest Ik ben ietsje groter dan de twee anderen nl. 45 cm en weeg zowat 14 à 15kg. Ik ben geadopteerd in 1995, dus 13 jaar geleden en was toen al volwassen dus ben ik nu tussen de 14 en de 15 jaar oud. Ik ben ondertussen potdoof maar ken gebarentaal. Op de honden-los wandelingen doe ik mijn best om iedereen goed in het oog te blijven houden want ik hoor niets als ze mij roepen. Ik ben nog héél fit en kan gemakkelijk nog lange wandelingen maken maar geniet er niet meer van als er te veel honden wild met elkaar doen, Zorra en Sloeber(ke) maken het soms wel wat te bont maar daar stel ik dan wel op tijd en stond orde op zaken.