Samen: "Wij zijn NIET gevaarlijk!" :drinks:
Bewijs: als mn baasje een koekje in zijn mond neemt en hij wil dat ik het eruit haal, dan weiger ik!!

Naam:Shilo
Leeftijd: ietsje meer dan 2 jaar
Ras: Am. Staff.
Uiterlijk: gestroomd wit
Karakter: Ik ben een beetje een dom beestje, maar heb een superlief karakter

. Als ik los loop en ik zie een andere hond, dan ren ik er naar toe met niet altijd de beste bedoelingen ... maar wanneer mijn baasje mij roept dan sta ik onmiddelijk mooi stil. Toch wel lief he van me? Ik waak voor mn baasjes en ben niet zo een speelvogel.
Tot voor kort zat ik alleen, maar heb er nu een vriendinnetje bijgekregen!Later ga ik met haar mooie puppies maken

Naam:Laïsa
Leeftijd: 1 jaar en 6 maand
Ras: Am. Staff.
Uiterlijk: chocoladebruin
Karakter:Ik ben een zeer speelse meid en ik loop en loop en loop ... tot ik ben uitgeput

Als ik blij ben, en dit is zeer veel, dan begin ik te knorren en rol ik op mn rug. Het liefst speel ik met mn rubberen bal! Jammer genoeg ben ik allergisch aan wespen/bijen en spinnenbeten
Sinds een goeie maand zit ik bij mijn nieuwe baasjes en heb ik een vriendje. Ik moest weg bij mijn andere baasjes omdat ze zelf een baby'tje hadden gekregen ... Ik zit barstensvol energie en zie er dan ook naar uit om een lange wandeling te gaan maken binnenkort !