Oorspronkelijk waren wij van plan slechts een weekend (twee nachten) te blijven, maar reeds op het eind van onze avond, besloten wij te vragen of het mogelijk was een nacht langer te blijven.
Het was een héél leuk verblijf, met een hotel vol met honden en eigenaren van honden... We hebben niemand gezien die geen hond had... en puur toevallig dat weekend alleen maar vlamingen... Uiteraard waren wij westvlamingen weer de vreemde eend in de bijt... Er waren mensen van Mechelen met een Bouvier, mensen van Geel met twee Bearded Collie's, die Hans eerst verkeerdelijk aanzag als Bobtails...

en ik zag de Bouvier eerst als een Riesenschnauzer omdat de hond nogal slank was en de baard héél goed te zien was... Nuja... tis allemaal wel gelukt.
En dan waren er nog mensen met een kruising JR van rond Antwerpen zelf... aan de uitspraak te horen en het woord 'linkeroever' ... Er waren nog wel mensen die ons pad hebben gekruist... maar daar weet ik niet van vanwaar ze waren. Al heb ik het vermoeden dat de mensen met de zwarte lab uit de regio Hamme kwamen. Daarnaast waren er nog met een Cockertje (maar die was niet mee, omdat hij vlak voor hun reis aangevallen is geweest) en een koppel met een knorrend hondje (mops dus

) en dan nog een kruisinkje vermoed ik ... en tot slot mensen die vaak terugkomen met twee Weimaraners...
dus héél veel honden en véél verschillende eigenaren... Ik zou nog vergeten te vertellen over de sjieke Hondenkapster die twee maltezers had en er nog een derde mét SThubertusstamboom zou aankopen en dan eentje met zo'n lange krullen, want ze houdt zich daar toch zo graag mee bezig... (kuch)
Nu, dat was alles wat zich zo ongeveer binnen het hotel afspeelde... Weinig foto's van. Die volgen later... Eerst even een korte selectie van foto's die ik nam (en Hans) van onze aankomst... en een foto'ke van hoe de kamer er ongeveer bij lag...
de hondjes kregen volpension, waarmee werd bedoeld dat er altijd brokken klaarstonden voor hen, er lag een mat op de grond, met daarop twee potjes waaruit ze konden eten... Honden overal welkom (behalve in sauna ) en alles in tapis plein... véél stofzuiggenot

Nu, voor de hondjes had ik sowieso al m'n eigen brokjes mee en hun Duck in een koelzak. Daarnaast ook nog alle pillekes voor de hondjes en hun snoepjes uiteraard, dat mogen we niet vergeten eh

Dixie maakte de eerste avond wel de indruk dat hij niet graag op de kamer zat, tegen het eind van ons driedaagse begon hij al met de pop te spelen die we voor hen hadden meegenomen...
mais bon...
We zijn onderweg (de rit duurt sowieso 5u) driemaal gestopt tvv de hondjes. Wij kunnen dan ook ff onze poten strekken

Net over de grens een stopplaats gevonden en ons eventjes gezet voor een foto...

Dan even geprobeerd met de hondjes, maar Dixie besloot niet mee te werken.

Alleen ging hen dat beter af

en dan doorgesjeesd, in een half uurtje tijd... naar het hotel.
Dit is het uitzicht vanaf onze kamer
(vlak voor ons)

rechts bekeken

Hans haalt zijn spullen en die van de honden uit

onze kamer

en dan mag ik m'n spullen zélf uit gaan halen

en Dixie en Chucky zullen wel goedkeurend toekijken

en tot slot nog ff de voorzijde van het hotel... de bovenste ramen 3 tot 7 waren de onze

(en de wagen van Hans voor de deur)
de reeksen van de wandelingen zet ik apart met de titels vanwaar we zijn vertrokken... Hans kijkt dan wel eens voor de kaartjes... mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn om tot daar te gaan...