Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Op vakantie in Drenthe ( NL )  (gelezen 615 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Sheltiefun
Grommertje

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Juli 17, 2009, 15:38:26 »

http://www.drenthevakantie.eu/bungalow.html

Hier gaat iemand heen met wolfhonden. Het ziet er ook héél mooi uit.

Als ge een beetje goe rondzoekt vindt ge toch wel al verscheidene adresjes waar de honden mee kunnen. Ik, met 4 honden, vind dat gewoonweg de max ! Ik zou niet weten wat meer te willen  blij
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 17, 2009, 18:50:23 »

Mooi  duim omhoog

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 17, 2009, 22:39:30 »

duim omhoog

Dotchielover
Jankertje

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 17, 2009, 22:57:12 »

En met 7 honden? Alllé hondjes. Ik vrees dat we nergens terecht kunnen. Twee jaar geleden zijn we op een camping in Nederland (Tilburg) terechtgekomen, er was een Cavalierforumtreffen, met 5 hondjes. Eerst mochten we er niet op, na lang gepalaver toch, we moesten met onze vouwcaravan helemaal in 't hoekje van de wei om geen andere kampeerders te storen. en per hondje, per nacht 2,5 € betalen!)  Hahaha, wij stonden alleen op de wei!!! Maar wij hadden wel een fantastisch plaatsje, een bosweggetje oversteken en we waren in een vele hectare grote losloopzone.

Groetjes, Vera en de honden bende
Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 22, 2009, 10:40:25 »

En met 7 honden? Alllé hondjes. Ik vrees dat we nergens terecht kunnen. Twee jaar geleden zijn we op een camping in Nederland (Tilburg) terechtgekomen, er was een Cavalierforumtreffen, met 5 hondjes. Eerst mochten we er niet op, na lang gepalaver toch, we moesten met onze vouwcaravan helemaal in 't hoekje van de wei om geen andere kampeerders te storen. en per hondje, per nacht 2,5 € betalen!)  Hahaha, wij stonden alleen op de wei!!! Maar wij hadden wel een fantastisch plaatsje, een bosweggetje oversteken en we waren in een vele hectare grote losloopzone.

Dotchie, vraag het es aan de mensen van Easterwood, als de hondjes goed opgevoed zijn is dat daar geen probleem volgens mij. 't is wel wat duurder qua verblijf maar zeker de max, wij gaan met nieuwjaar voor onze derde keer  winkt Da's ook aan het Drents-Friese Wold.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 22, 2009, 22:27:58 »

Eén van onze sponsors heeft een huisje waar je met tien honden binnen mag, mss eens gaan piepen op de site?

DF leden krijgen zelfs korting bij een boeking... maar je vind alles terug op haar site. LevalyParadis (zie haar eigen sectie lager het forum)

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: