Valerie
Puppedup
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: Juli 05, 2009, 18:56:11 » |
|
Bono is onze Basset die wij enkele jaren geleden geadopteerd hebben van een dame uit Blankenberge die honden opvangt die verwaarloosd en/of mishandeld werden. Bono had nog nooit in een "deftige" mand kunnen slapen en met veel liefde en geduld hebben we hem een nieuwe wereld leren kennen. Ondertussen is hij een hele lieve en rustige hond geworden. Hij is nu 9 jaar en heeft wat last van de gewrichten aan zijn achterpoten. Daardoor zijn lange wandelingen niet meer voor hem weggelegd, maar omdat hij graag meegaat met zijn 2 vriendjes ( onze Jack Russel Toby en onze Engelse Bulldog Bruce) hebben we onlangs een hondenfietskar gekocht met een wandeloptie en die gebruiken we nu als buggy zodat Bono toch nog meekan naar zee of het bos. Bono was ermee in de wolken en we hopen dat we hem nog vele jaren bij ons mogen hebben. Foto's kan je zien op onderstaande link: http://photobucket.com/Bono-Toby-Bruce
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juli 05, 2009, 21:52:04 door Valerie »
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 05, 2009, 19:02:05 » |
|
Ik verklein foto's altijd met paint shop pro, maar ik geloof dat het met photobucket ook gaat. Zal straks wel iemand on-line komen met wat meer verstand ervan dan ik  , die het je dan helemaal kan uitleggen  Bono heeft een gouden mandje gevonden zo te lezen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yvy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 05, 2009, 19:08:18 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moozer
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 05, 2009, 20:43:10 » |
|
Ik verklein foto's altijd met paint shop pro, maar ik geloof dat het met photobucket ook gaat. Zal straks wel iemand on-line komen met wat meer verstand ervan dan ik  , die het je dan helemaal kan uitleggen  Zie volgende topic: http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/topic,9.0.htmlHoe groot ze ook zijn: éénmaal instellen in Photobucket en alle volgende uploads zijn aangepast naar de gewenste grootte. Verder de topic lezen en toepassen, succes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabine
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Juli 05, 2009, 21:27:49 » |
|
Hij heeft een geluk gehad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 05, 2009, 22:38:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marijke
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Juli 06, 2009, 18:40:25 » |
|
wat goed zeg !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heavenlysaints
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Juli 06, 2009, 20:08:58 » |
|
ohhhhhhhhhhhhhhh je hebt echt prachtige dieren !!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xtreme Taz
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juli 07, 2009, 11:46:25 » |
|
Oh, wat zien het er schatjes uit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilero
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juli 07, 2009, 22:32:36 » |
|
Leuke foto's
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borderfan
Deugenietje
Geslacht: 
A woman's best friend is her Border Collie!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 23, 2009, 08:47:04 » |
|
Toffe voorstelling.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ximmeke
Deugenietje
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Juli 23, 2009, 10:43:03 » |
|
Welkom Bono en andere huisgenoten ,,, ben jij toch een gelukszak , je hebt lekker een goed tehuis gevonde geniet er maar van ,,leuke foto's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|