Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Reden gevonden voor bang op tafel op shows  (gelezen 726 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Linsey
Blaffertje

« Gepost op: Juni 05, 2009, 22:58:22 »

Vandaag Kai zijn inentingen laten geven en ineens viel mijn frank, toen ik Kai op de tafel zette bij de dierenarts. Juist dezelfde reactie als op show, tegen mij aanleunen, bibberen. Kai denkt dus op show dat hij inentingen krijgt.  ojee
Hoe hij dat toch kan onthouden, zoveel keer krijgt hij nu ook geen inentingen  hmm , hij is al veel meer op show geweest dan dat hij bij de dierenarts op tafel heeft gestaan, waarom hij dan zo blijft doen.  weetniet En volgende week heb ik dus een show met hem  ojee Iemand een tip ofzo zonder showtraining te volgen, want dat heb je hier niet in de buurt (goede dan toch niet). Ik was al aan het denken van voor het keuren begint om hem op de tafel te zetten en dan snoepjes geven, maar hij merkt dan ook wel dat daar geen keurder staat é  denk
Kai heeft die reactie trouwens enkel en alleen bij de dierenarts of op show, dus hier thuis niet.
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 05, 2009, 23:00:53 »

Naar plaatsen gaan waar vreemde mensen aanwezig zijn, liefst op een tafel  grijns , en hem laten aanraken door die mensen met beloningen.
Veel andere mogelijkheden zie ik niet  weetniet

alcoppe
pikkediefje
**

Geslacht: Man

Danté en Cedric Coppejans; Hearts of Gold

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 05, 2009, 23:02:49 »

Ik denk dat je laag bij de grond moet beginnen.
Een houten plaat op de grond.
Dan verhogen met zeg maar vier stenen en zo opbouwen tot je op 90 centimeter zit.
Vaak hebben honden last van hoogtes.
Je moet wel tegelijk aanleren dat ie zelfstandig op het platform blijft.

Linsey
Blaffertje

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 05, 2009, 23:09:58 »

Kai heeft geen probleem met de hoogte. In het stadspark springt hij zelfs op de muren van de bruggen en dan kijkt hij naar het water dat eronder door stroomt, die muren zijn toch redelijk hoog en waar hij dan naar kijkt dat is toch vele meters diep. En hier thuis op tafel ook geen probleem, op gehoorzaamheid hem op een tafelachtig ding zetten ook geen probleem, blijft hij ook zelfstandig op want hij moet de houdingen doen op toestellen. Is dus echt meer situatiegebonden denk ik.  denk
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 05, 2009, 23:19:07 »

Nu, shows op zich zijn lawaaierig, veel vreemde honden, een omgeving die ze niet kennen...
Je kan mss aan mensen voor de keuringen beginnen om hem al eens op hun tafel te mogen zetten (= vreemde tafel )  weetniet

Christel
Grommertje

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 06, 2009, 09:00:40 »

Ik ben in begin met Skye veel naar het stadspark gegaan. Er zijn daar veel tafels, bankjes, enz om de hond op te zetten en nog meer mensen waar je aan kan vragen om de hond terwijl hij op tafel staat een snoepje te geven en te aaien.
Op een woensdagnamiddag of in het weekend bij een beetje goed weer heb je daar heel veel volk aan de kinderspeeltuin.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: