Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ontmoeting met een kat  (gelezen 422 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Linsey
Blaffertje

« Gepost op: Mei 29, 2009, 21:49:54 »

Zowel Lotje als Kai zijn er heel fanatiek in om met hels lawaai katten uit de tuin te jagen. Ook op straat kan Lotje geen katten zien of ze is niet meer te houden. Ze is er nogal agressief naartoe  eehm
Nu met Kai is het in de 2 jaar dat hij hier is nog niet voorgevallen dat we een kat op straat tegenkomen (ik wandel altijd apart met Lotje en Kai over straat), met Lotje al dikwijls. Tot vandaag, ik wandel richting huiswaarts en zie aan onze poort op de stoep een kat zitten, ik dacht lap het is van dat é.  bang Kai begint een beetje te trekken, maar niet meer dan, geen gegrom, geen geblaf niets. Kat zelf blijft ook rustig zitten (maakte eerst wel aanstalten om te vertrekken), geen dikke staart of niets. Ik kom naast de kat en laat Kai dan maar kennismaken. Dit verloopt rustig, ook de kat maakt rustig kennis en dan staan ze daar beiden te snuffelen aan elkaar.  hmm Kat loopt weg en Kai trekt wat aan de leiband, ik zeg zit en hij blijft mooi zitten tot de kat uit het zicht is en dan lopen we verder. Nu heb ik nog nooit meegemaakt dat een hond zo rustig op een vreemde kat reageert, in de tuin zouden ze het niet overleven als hij ze te pakken krijgt, op straat juist hetzelfde voor Lotje. Maar Kai niet. Tja het is weer wat anders é lol Ik denk nu wel, moest de kat zwart geweest zijn, dat het iets anders was verlopen (de vreemde kat in de tuin is zwart waar ze opjagen), maar het was een rosse.

Ik denk dat de kat zelf ook wat verbaasd was, want ze zag ons aankomen en wilde vertrekken, maar keek dan eens wat vreemd en besliste dan toch om te blijven zitten. Ik denk dat de kat al vele Lotjes is tegengekomen  hihi
Xtreme Taz
Verjaardagsbazin
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 29, 2009, 22:16:09 »

Barney reageert nooit op katten. Inderdaad als dan ergens katten zitten en Barney loopt langs zonder naar ze om te kijken zie je die katten denken van allee jong, kijkt diene nu niet  hihi hihi

http://www.bloggen.be/cairn/

Enkel echte vrienden laten hun pootafdruk achter in je hart.
Sarah
Snuffeltje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 04, 2009, 15:08:47 »

Vandaag is Muna weer gekrabt door één van onze katten. ze zal het ooit wel leren zeker dat ze ze niet moet ambeteren.

Op straat als ze een kat ziet, of een ander dier ... loopt ze erachter.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: