Angel - de border collie
by Emmanuelle on 28 Jan 2009 12:57
-------------------------------------------------------------------------------
Titel: Angel - de border collie
Bericht door: bloempje op Februari 16, 2008, 11:01:16
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi iedereen,
Ik ben dus Angel een border collie teefje van 6 jaar.
Mijn baasjes hebben mij ongeveer een jaar en een half

.
Ze hebben mij gekregen van de instructeurs van de hs, die mij weg deden omdat ik de bouviers dreef, zij zijn fokkers van bouviers dus ...
Zij deden al agility met mij maar ik was te snel en luisterde niet zo goed dan.
Maar nu met mijn nieuwe baasje lukt het prima

Het enige spijtige aan mij is dat ik dus graag drijf (vooral Joy drijf ik graag ) en dat baasje daar soms zot van wordt.
Morgenmiddag gaan we weer agility doen en dat vind ik dus echt super, ik sta dan echt te springen van plezier

.
Voor de rest mijn karakter euhm ...
Ik drijf dus graag, kan heel lief zijn maar ik krijg dan schrik en begin ik te grommen
Waarom weet baasje niet zij hebben mij zo gekregen, waarschijnlijk tikte ze vroeger altijd op mijn neus daarom dat ik altijd mijn kopje naar beneden doe als ze mij aaien.
Ow ja ik ben een tricolour voor ik het vergeet.
En ik kan echt een hele fiere meid zijn. :tongue:
Hier nog een paar fotootjes van mij.
)
)
[IMG]http://i17.photobucket.com/albums/b71/Dasan/touwtjetrekken007.jpg)
groetjes
--------------------------------------------------------------------------------
Titel: Re: Angel - de border collie
Bericht door: Riet op Februari 16, 2008, 11:29:39
Een heel knap hondje

Bericht door: Christel op Februari 16, 2008, 11:31:45
Een knapperd ! Tricolour borders zie je volgens mij niet veel.
Bericht door: bloempje op Februari 17, 2008, 12:03:46
Citaat van: Christel op Februari 16, 2008, 11:31:45
Een knapperd ! Tricolour borders zie je volgens mij niet veel.
hey,
idd er zijn er niet al te veel van , spijtig heb liever een specialere kleur dan zwart-wit al zijn zwartwitte ook wel mooi hoor alleen zie je ze zo veel dat het saai wordt
Bericht door: els op Februari 18, 2008, 10:59:53
't Ziet er een felle uit

Bericht door: bloempje op Februari 18, 2008, 07:52:08
Citaat van: els op Februari 18, 2008, 10:59:53
't Ziet er een felle uit

verander die "zie" maar in "het is"

Ze is één van de snelste van de agility-honden en dat terwijl ze bijna de oudste is :tongue:

Het is nogal een

border collie hoor
Bericht door: Lab-Borderfan op April 03, 2008, 02:07:41
Een hele mooie Border.