Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stitch - kruising Fila Brasilleiro/Dogo Canario/ Bordeaux Dog  (gelezen 3241 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Fiep
Kwijlbakske
**

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: Juli 30, 2010, 20:01:55 »

Toontje lager ?????  schok hmm
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #16 Gepost op: Juli 30, 2010, 22:31:30 »

Ni beginnen eh zeg...!!! grrr

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Fiep
Kwijlbakske
**

« Antwoord #17 Gepost op: Juli 31, 2010, 20:25:38 »

"El Mundo del caballo" in Meerhout. Als we ooit genoeg bij elkaar gespaard hebben voor een presa, dan komt hij van daar. Maar dat is nog toekomstmuziek. Onze honden zijn nog jong en er komen er geen bij.

Als je het over het onverantwoord fokken van honden zonder stamboom wil hebben, open daar dan een eigen topic over. Want op deze manier lijkt het inderdaad dat je me blijft aanvallen, ook al is dat de bedoeling niet.
Flungy
Puppedup
*

« Antwoord #18 Gepost op: Juli 31, 2010, 20:48:43 »

Ach wat een lieverdje!! ziet er een deugenietje uit  lol
heavenlysaints
Kwispeltje

« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 01, 2010, 12:55:13 »

hihi een overmaatste pup, zo funny, heel mooi hoor !

We got rid of the kids, the dogs were allergic

http://s93.photobucket.com/albums/l42/Heavenlysaints/?albumview=grid
vania
Speelkontje
**

« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 02, 2010, 21:02:56 »

"El Mundo del caballo" in Meerhout. Als we ooit genoeg bij elkaar gespaard hebben voor een presa, dan komt hij van daar. Maar dat is nog toekomstmuziek. Onze honden zijn nog jong en er komen er geen bij.

Als je het over het onverantwoord fokken van honden zonder stamboom wil hebben, open daar dan een eigen topic over. Want op deze manier lijkt het inderdaad dat je me blijft aanvallen, ook al is dat de bedoeling niet.

het was inderdaad niet de bedoeling jou aan te vallen (eerder de f*kker  bloos )

ons teefje komt van El mundo del Caballo, Guapa word deze maand 3, maar dat is het laatste nestje dat zij gefokt hebben, tot onze grote spijt
ik weet niet of ze nog terug gaan beginnen, zoals het er nu uitziet niet (fokster heeft gezondheidsproblemen) maar het kan natuurlijk wel nog
Fiep
Kwijlbakske
**

« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 05, 2010, 10:58:40 »

hihi een overmaatste pup, zo funny, heel mooi hoor !

Het is echt een overmaatse pup. Hij is ondertussen tweeëneenhalf maar hij heeft nog altijd puppykuren. Ik denk dat hij nooit volwassen zal worden. Hij blijft mijn kleine jongen  hihi

Dat de fokster gezondheidsproblemen had, daar waren wij ook van op de hoogte. Ze praatte er toen ook al over om te stoppen. Maar op de site zie ik dat ze een paar nieuwe teefjes hebben. Zoals zij er mee bezig waren, ik denk niet dat dat er ooit helemaal uit zal gaan.
vania
Speelkontje
**

« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 05, 2010, 12:27:08 »

Dat de fokster gezondheidsproblemen had, daar waren wij ook van op de hoogte. Ze praatte er toen ook al over om te stoppen. Maar op de site zie ik dat ze een paar nieuwe teefjes hebben. Zoals zij er mee bezig waren, ik denk niet dat dat er ooit helemaal uit zal gaan.

de site is al eeuwen niet meer upgedated  bloos
toen bij Guapa haalde (zij komt van Doddy en cordell) stonden die 3 teven ook al als "nieuw" en Guapa word 3 eind deze maand
ik vind het enorm spijtig dat ze zijn "gestop" (kan tijdelijk zijn, maar dat denk ik niet) wij hebben aan Guapa een gouden DC (Guapa is een "kopie" van haar grootmoeder Dina (ook van EMDC) ) wij hopen wel dat zij haar karakter (en daar bij ook de lijnen van EMDC) verder zal zetten
Fiep
Kwijlbakske
**

« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 05, 2010, 18:02:18 »

Ha, maar opvolging is verzekerd zo te lezen, bij jullie.
vania
Speelkontje
**

« Antwoord #24 Gepost op: Augustus 05, 2010, 20:48:16 »

Ha, maar opvolging is verzekerd zo te lezen, bij jullie.

wij hopen dat ja  stil
Gittje
Puppedup
*

« Antwoord #25 Gepost op: Oktober 13, 2010, 17:19:09 »

Het is echt een overmaatse pup. Hij is ondertussen tweeëneenhalf maar hij heeft nog altijd puppykuren. Ik denk dat hij nooit volwassen zal worden. Hij blijft mijn kleine jongen  hihi

Dogachtigen doen er langer over voor ze volwassen worden hé  winkt

Ik vind het overigens een zeer geslaagde kruising.  Het is een pracht hond !
astrid
Puppedup
*

« Antwoord #26 Gepost op: Oktober 24, 2010, 00:45:58 »

Hallo waved
Schitterende hond zeg thumbsup
En wat een gezellig sfeertje hangt hier.
Ik denk dat als je een raszuivere Fila of Dogo Canario hebt,het niet een makkelijker hond zal zijn als dat deze gekruist is.
Maar dat het zeker een hond is waar je goed je verstand bij moet gebruiken bij de opvoeding.
Wij hebben Argentijnse doggen (met een goed stamboom tongetje) ,gehad waar we veeel geld voor hebben betaald maar ook heel veel dierenartskosten bij hebben gehad.
We zijn er nog net niet straatarm van geworden wink
Nu hebben we gekruiste honden,en nog nooit iets mee gehad.
Ik ben niet meer zo stamboomachtig  krab

Ik kan me dus voorstellen,dat als je niet heel veel geld hebt en toch graag een bepaald soort hond wil hebben,het heel verleidelijk is om een kruising te nemen.

Maar het is misschien nu nog heel grappig dat Stitch het thuis helemaal voor het zeggen heeft,en lekker verwend wordt door zijn vrouwtje.
Maar als hij staks volwassen is kan het nog een groot probleem gaan worden.

Ik vind het wel een kanjer die Stitch hoor klappen

Groetjess

* bruce.jpg (42.36 KB, 640x435 - bekeken 38 keer.)

ximmeke
Deugenietje
*

« Antwoord #27 Gepost op: Oktober 24, 2010, 08:56:46 »

knappe kerel aan het worden  headbang
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: