|
Riet
|
 |
« Gepost op: April 20, 2009, 14:59:12 » |
|
En wie heeft die benaming van die emoticons verandert seg?  Die benaming is veranderd omdat we van sommige emoticons niet goed meer wisten welke hun benaming was na de crash van het vorige forum  Succes met het overtuigen van Leentje 
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 20, 2009, 16:42:36 door ~BRES~ »
|
|
|
|
|
|
Michel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 20, 2009, 15:07:38 » |
|
Awel ja, maar den deze  en den deze  die kon je vroeger toch zo gewoon aanduiden? Of ben ik nu mis? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 20, 2009, 15:18:36 » |
|
Awel ja, maar den deze  en den deze  die kon je vroeger toch zo gewoon aanduiden? Of ben ik nu mis?  awel ja, vroeger kon je dat  Of anders op een ander forum 
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 20, 2009, 16:46:16 door ~BRES~ »
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 20, 2009, 16:54:33 » |
|
Ze hebben bestaan ja want ze zijn nog te vinden in herplaatste topics. Probleem is wel dat we ze nu niet meer kunnen aanpassen omdat er dan weer heel veel : blij: gaat staan de  kan misschien nog wel toegevoegd worden  en eventueel nog een nieuwe voor de  dan ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 20, 2009, 22:48:22 » |
|
ofwel leer je de emoticons van buiten... maar ik denk dat dat op gezegende leeftijd moeilijker gaat, vanwege de reactie dak lees  ofwel klik je ze toch gewoon aan? De belangrijkste staan boven je berichtenblok...
|
|
|
|
|
|
Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 20, 2009, 22:52:43 » |
|
neenee :blij : :blij: is veel trager in te tikken dan  en ze hebben dus wel bestaan, ze zijn alleen nooit terug geraakt na de crash ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 20, 2009, 22:59:14 » |
|
hoe trager?
:blij:
als je kan typen met tien vingers, is dat in 1 2 3 gefixed...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
els
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 20, 2009, 23:01:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 20, 2009, 23:19:08 » |
|
als ik kan vraag ik de leden hun mening... van de emoticon-codes heb ik het niet gedaan, mijn excuses...  tkan weer niet missen dat je net die emoticon uitpikt van wie de code WEL werd aangepast... deze en roloog... en bloos mss nog enkele andere, maar die zijn toch in de minderheid --- we leren onze honden positief te belonen en hun positieve manieren te belonen... laten we dat ook eens toepassen op de mens.
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 20, 2009, 23:22:54 door dogsfriendly »
|
|
|
|
|
|
Michel
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 05, 2009, 11:46:00 » |
|
Df, ik heb een tijdje geleden eens emoticons gemaild, zie je het zitten om die te gebruiken in het forum? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 05, 2009, 11:51:51 » |
|
mij gemaild? Riet heeft dat eens gedaan, da herinner ik me...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michel
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 05, 2009, 12:02:48 » |
|
Df, ik heb een tijdje geleden eens emoticons gemaild, zie je het zitten om die te gebruiken in het forum?  Ik heb ook niet gezegd dat ik ze jou gemaild heb...  Ik weet wel dat je ze ondertussen al gezien hebt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 05, 2009, 12:10:19 » |
|
ik ben niet moeilijk, den deze  en den deze den deze is :lach: en den deze is :blij: als ge dat nu onthoudt, is er toch geen enkel probleem? bovendien staan ze, zoals ik al schreef boven dat kader waarin je je bericht aan het typen bent... de ene naast het denkertje en de  en de andere naast  en Daar kreeg ik trouwens geen reactie op...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*~*DF*~*
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 05, 2009, 12:23:33 » |
|
ivm je mail die je via Riet naar mij liet verzenden,
een emo twee verschillende codes geven, gaat niet ( conflicten) en ik ben niet van plan m'n codes aan te passen... omdat je vraag twee maand na de crash komt (en zoals ik al zei vind ik dat nogal lang eer je iets hebt gezegd) en deze codes al volop in het forumbeeld terug te vinden zijn. Als je dan de codes aanpast, staat dat daar maar lullig en ik heb geen zin om ze overal aan te passen, zoals ik nu zoveel mogelijk probeer te doen met de emo's die van voor de crash op het forum hebben gestaan...
Dien een petitie in, als ge aan 30 forumlid - stemmen komt, pas ik ze aan... lijkt me redelijk :lach: :blij:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 05, 2009, 15:16:33 » |
|
Ik vraag ook niet om je codes aan te passen maar om de emo's die ik gemaild heb desgewenst te gebruiken waarvan er bij zijn die je dan de standaard codes kan geven.  Baaj de weej, ik kan niet typen met 10 vingers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|