Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: WVL / OVL - omgeving Kallekesbos (Maldegem / Oedelem)  (gelezen 1360 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
els
AdviesRaad
Kwispelstaartje

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Januari 29, 2009, 17:19:32 »

Deze wandeling start in Oedelem en gaat doorheen een gedeelte Maldegem

het traject bestaat afwisselend uit een stuk verharde weg met steenslag, boerenbaantjes, en een stuk onverharde landweg. de regio is toeristisch niet echt bekend, daardoor is het er rustig, ideaal dus voor een hondenwandeling!

op onderstaand kaartje zie je het traject. We komen éénmalig een drukkere baan tegen. Met rustige honden kan je daar wel los wandelen. Je kan de wagens van ver zien komen.

(GPS)kaartje : http://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=940967

foto's:
http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/topic,5389.0.html

« Laatste verandering: Mei 30, 2010, 21:45:05 door dogsfriendly » Gelogd

*~*DF*~*
Administrator
Zwemmertje

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: April 12, 2010, 20:04:52 »

ik had beter vanaf de benaming Katinne gestart, aan de andere kant... de Nieuwstraat is een racebaan en dus niet echt je dat om te gaan wandelen met honden. Helaas genoeg had ik deze nodig om mijn wagen kwijt te kunnen.

Deze wandeling is vooral verhard en dus niet onze aanrader voor de beste wandeling van de eeuw... het is ook geen wandeling die ikzelf in elkaar gedokterd heb, want zoveel verhard... das niet mijn ding en totaal niet naar mijn zin...

ik heb deze eens herdaan om te zien of er geen verbeteren aan was... kheb er mss nog een kort stukje bijgekregen - onverhard gelukkig - maar verder voor de rest... pfff

Het kasteel Wapenaar houdt zijn grond teveel privaat, dus je kan nergens dat bos binnen zonder dat er een bord staat 'privé' zucht

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: