Hallo, mijn naam is Muna en ik ben geboren op 7 januari dit jaar. Ik zat in een dodenstation en Shin redde mij eruit en dankzij hen zit ik nu in een gezin in België. Ik heb twee baasjes en een pak ongeloofelijk rare beesten, katten heten ze geloof ik.
Over mijn reis naar België: ik was ongeloofelijk zenuwachtig en bang, ik en de rest hadden totaal geen idee wat ons te wachten stond. Toen ze mij als eerste uithaalden en mijn vrouwtje me vasthield, heb ik na een minuutje bekomen meteen een dikke zoen gegeven. Toen we dan naar huis reden, viel ik in slaap op vrouwtje haar schoot, ze noemen mij total loss als ik slaap, geen idee wat ze daarmee bedoelen ...

Toen we thuiskwamen, zijn we eerst plasje gaan doen op een groot plein! mocht ik ook even los lopen, jeetje wat was dat leuk om achter m'n baasjes te rennen! Maar ik was nog veel te zenuwachtig om een plasje te doen, we zijn dan naar huis gegaan en daar heb ik eerst nog even gegeten en een dutje gedaan. Daarna plasje en kakje op de koer, jeetje die mensen waar dus blij omdat ik dat deed, zij maar onnozel staan doen! Vreemde wezens die mensen.
Hier wat fototjes van mij:

Thuis: