ik gebruik zelf de gewone (mensen)haardroger van Babyliss (met koudeluchtfunctie) die ik dus voor mezelf ook altijd gebruik, ik zou alleen nog zo'n hulpstuk moeten kopen om die vast te zetten zodat ik mijn beide handen vrij heb om Gian terwijl uit te kammen, lijkt me wel een stuk makkelijker.
Nu leg ik die af en toe weleens opzij en ergens op zodat hij in zijn richting blaast maar ja, da's toch niet hetzelfde.
Voor ik hem was probeer ik hem al zoveel mogelijk uit de klitten te hebben, maar er ontsnappen er toch altijd een paar.
Afdrogen doe ik door min of meer de vacht te knijpen en te deppen ipv te wrijven, om niet nog meer de vacht in de war te helpen, maar dat zal je ook al wel weten.
Als het meeste water uit zijn vacht is wrijf ik er met mijn handen wat Liquid Silk Serum (Petsilk) door en daarna spray ik er Leave inn conditioner (ook van Petsilk) op.
Dan kam ik hem helemaal goed door en daarna de haardroger erop en dan nog eens doorkammen om zijn 'coupe ontplofte cavia' weer in orde te krijgen.