Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Haarlak  (gelezen 667 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Linsey
Blaffertje

« Gepost op: Maart 25, 2009, 21:37:26 »

Kent er iemand een goede haarlak voor honden om het haar uit het gezicht te houden? Een haarlak die ook goed weers en bewegingsbestendig is, maar toch nog eruit te kammen is. Zou eigenlijk als vervanging moeten dienen voor een haarrekje. Kai heeft nu elke dag een haarrekje in, dat ik elke dag bij de kambeurt uit doe en terug in doe, soms wissel ik af met zo'n speciale haarclipjes in de vorm van een strikje, maar ik heb het gevoel dat dat toch wat hard trekt aan zijn hoofdhaar en ogen om elke dag in te laten (hij heeft dat ook 's nachts in) en wil dan eens afwisselen met haarlak. Zonder iets ziet hij niets dus dat gaat niet  wink
els
AdviesRaad
Keffertje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 25, 2009, 22:02:32 »

Geen idee - ik vraag mij af of dat eigenlijk wel kan  denk

alcoppe
pikkediefje
**

Geslacht: Man

Danté en Cedric Coppejans; Hearts of Gold

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 25, 2009, 22:29:32 »

Waarom probeer je niet eens met gel, wat de jonge generatie doet en dan van die milieuvriendelijke.
Haarlak heeft een drijfgas.

Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 25, 2009, 22:52:51 »

Waarom probeer je niet eens met gel, wat de jonge generatie doet en dan van die milieuvriendelijke.
Haarlak heeft een drijfgas.

Er bestaat haarlak zonder drijfgas  grijns
Maar ik zou geen enkele haarlak durven aan te bevelen als je die in de buurt van zijn ogen wilt spuiten  eek

greatballsoffire
Bolletje Wol

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 25, 2009, 22:57:09 »

Ik weet wel dat er  bij Transgroom haarlakken voor honden zijn.
Welke , dat zou je even zelf moeten bekijken. Maar ja, jij koopt daar niet meer zeker ?  hihi
Waarom laat je dat ook 's avonds in ?
Dat kan je toch gemakkelijk uitdoen voor 's nachts.
Als mens doe je dat toch ook uit.
Als onze honden zo'n staartje hebben doen wij dat ook 's avonds uit voor ze in hun bedje kruipen. En, dan borstelen we dat nog eens uit .

Linsey
Blaffertje

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 25, 2009, 23:16:21 »

Inerdaad bij transgroom koop ik niks meer wink
Toen Kai nog niet zo'n bos haar had, deed ik dat 's avonds ook uit. Maar als ik dat nu uit doe, dan hangt 's morgens al zijn haar in zijn ogen en hebben zijn ogen heel de nacht gelopen. Nu is het 's morgens droog zijn traanstrepen en wordt het pas nat in de loop van de dag. Haarlak is dan misschien ook niet zo goed. Dan zal het bij het haarspeldje blijven.  lol Het haarspeldje trekt wel minder dan een haarrekje. Is er zo eentje:
Binno
Bolletje Wol

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 26, 2009, 08:51:02 »

als dat bestaat zal het toch heel straffe lak moeten zijn
(en ik krijg al meteen beeld hoe hij eruit zal zien als het dan toch nog overhoop waait :lachje:)
voor op shows bestaat zoiets wel, maar voor in weer en wind en speelproof... daar vrees ik toch voor.
ik hou het hier tegenwoordig op katoenen elastiekjes, dat trekt minder dan die rubberen, maar die moet ik dan tussendoor ook weleens opnieuw 'deftig' indoen.

Linsey
Blaffertje

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 26, 2009, 14:55:45 »

Die katoenen heb ik ook, maar vind dat toch nog trekken. Speelproof zal niks zijn denk ik, toch zeker niet als Kai begint  hihi
Ik zal hem dan maar een strikje in doen, dat lijkt nog het meeste speelproof te zijn.   lol
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: