Onze eerste hond is Kelly die is nu 6 jaar een kruizing australische kelpy terrier. Kelly is eigenlijk de makkelijkste hond van de drie. Zij is gek op ballen. Als je daar mee begint kan je de hele dag doorgaan.
Bram is nu twee jaar oud Wij hebben hem gekocht op een markt die 1 keer per maand een uurtje rijden van ons vandaan ligt. Toen wij Bram kochten was hij nog maar 4 weken oud en wisten ook niet wat het voor hond was.
Maar al gauw zagen wij dat het een herder was. Bram is een grote herder maar heel lief.
Jane is nu 16 maanden oud en gekocht op de zelfde markt. Jane is een duitse staander en was al 4 maanden toen wij haar kochten. Het was niet onze bedoeling om een derde hond er bij te nemen. Wij gingen heen voor kuikens en eendjes. Maar ja ik zag haar en was gelijk verkocht. Jane en Bram zijn de beste maatjes.
Wij gaan heel veel wandelen met onze honden. Want wij lopen achter het erf af en lopen zo in de natuur.
Kelly wandelt altijd rustig mee. Maar Bram en Jane vinden het prachtig. Die rennen dan ook heel wat af. Vooral Jane als zioj achter een fazant aan kan rennen.
Omdat ik nog niet snap hoe je foto's kan plaatsen heb ik jammer genoeg geen foto's er van.
Groetjes Anet