Ik word eigenlijk gek van het eetprobleem hier bij de honden, brokken eten ze alleen soms als ik er wat bij doe van vlees of blikvoer, en moet heel dikwijls weggooien omdat ze heel de dag het laten staan en tegen s'avonds het een brij geworden is en kan ik nieuwe geven, als ik kvv geef s'morgens eten ze het altijd direct op maar de brokken s'avonds willen ze niet droog, soms probeer ik het vol te houden maar evengoed kenji als maja eten dan 2 dagen niet en wachten tot ik kvv geef en vliegen er dan op aan, als ik bv kvv geef met wat kippevugels en een eitje en vis zoals vanmorgen lijkt het net of het is een feestmaaltijd, zo schrokken ze het op, dus ze zouden liefst nooit geen brokkken meer willen, ik probeer altijd dit nog te geven omdat alleen kvv nu eenmaal wat duurder is met 3 honden, alhoewel, met hetgeen ik weggooi het al niet veel meer zal verschillen in kosten
schelsey staat op speciale brok nu maar ook hier moet ik dikwijls het weggooien, droog moet ze het niet, en met blik of vlees soms wel en soms niet.
er zijn dagen bij dat de honden gewoon 1.5 dag niet eten zo lang ik weiger kvv te geven
zijn er nu meer honden die zo moelijk doen, hoe lossen jullie dit op, gewoon droogvoer zetten en hen maar laten honger lijden omdat ze weigeren er van te eten, of definitief overschakelen op alleen kvv en nooit geen brok meer.
heb een tijdje alleen s'avonds eten gegeven en dat ging veel beter, dan aten ze wel hun brokken op, maar doordat ik al van verschillede DA had gehoord dat dit niet goed is in veband met maagtorsie terug proberen 2 keer per dag te voeden, alhoewel ze dan soms zelf gaan vasten
ik weet dat ondertussen al veel mensen kvv of barf geven en geen brok meer, maar probleem is op kvv ze dikker worden en meer honger hebben dan op brok, barfspullen geef ik ook af en toe maar wil daar niet volledig op overschakelen, te veel gedoe :bloos:
kunnen die honden nu niet gewoon eten wat ik geef