Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Bestelling RAUW bij Dogshape  (gelezen 795 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
orinake
Wriemelkontje
*

« Gepost op: Maart 09, 2009, 21:08:39 »

Ik heb mijn bestelling geplaatst, de week van de 16de word er geleverd bij mij thuis (nevele)(de dag weet ik nog niet specifiek)
Als je wil meebestellen kan dit tot nu DONDERDAG.
Gewoon het bestelformulier invullen en doorsturen, bij leveringsadres geef je mijn adres dan op (bespaart je leveringskosten).
Mijn adres kan je via pb krijgen.
Betaling regel je ook zelf met Dogshape.
De bestelling dient wel opgehaald te worden bij mij, kleine bestellingen kan ik misschien wel tijdelijk zelf in vriezen.

gevraagd op 06/07 om banner aan te passen. Nu 14/07 werd hij verwijderd door admin, vanwege de overschrijding van zeven dagen
orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #1 Gepost op: Maart 12, 2009, 11:55:59 »

Vandaag de laatste dag om de bestelling door te geven moesten er geïnteresseerden zijn

gevraagd op 06/07 om banner aan te passen. Nu 14/07 werd hij verwijderd door admin, vanwege de overschrijding van zeven dagen
Riet
AdviesRaad
Lang Tongblad

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 12, 2009, 11:57:16 »

Wel interesse maar geen diepvries  wink

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 12, 2009, 12:54:42 »

Ik zie het nu pas... Ze zullen smullen ! Wat heb je besteld? Ik vind die snippers wel handig en hun zalmkoppen vinden ze lekkerder dan de koppen van Top Dog  grijns

Maar als ik bestel bestel ik met Sarah, ik heb drie vriezers en dat van haar kan bij mij  thumbsup
orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 12, 2009, 15:19:08 »

Ik zie het nu pas... Ze zullen smullen ! Wat heb je besteld? Ik vind die snippers wel handig en hun zalmkoppen vinden ze lekkerder dan de koppen van Top Dog  grijns

Maar als ik bestel bestel ik met Sarah, ik heb drie vriezers en dat van haar kan bij mij  thumbsup

Heb wat vanalles besteld deze keer lach
Paardenvoorvoet - rudnersnippers - zalmsnippers - zalmkoppen - eendagskuikens - muizen - kippenlever kippenhart
buh kwete nemeer wa nog allemaal lach
Ik moet dringens een nieuwe vrieze bij halen.
Kheb hier nu nog een kilo of 15 runderpens, 7 lamspensen inzitten, nog een beetje lamsvlees, nog 2 hele konijnen
Gisteren naar bij een hv'ertje eendagskuikens gaan halen
naar de makro geweest paardenvlees halen (staat in reclame dees week)
morgen moet ik 15kg kipkarkas ophalen
en volgende week komenz e van dogshape lach
IK MOET DUS NEN 2de VRIEZER HEBBEEEEEEEEEUh :p

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #5 Gepost op: Maart 12, 2009, 16:08:57 »

Hahaha dat zal wel dat je nog ene nodig hebt. Maar met drie grote honden gaat dat vlotter vind ik om grote dingen te geven. Ik moet al zien da'k alles kan opsplitsen want zo'n karkas enz... eten ze hier niet helemaal op en da's ambetant om zulke taaie dingen op te splitsen zenne en dan moe'k een deel weggooien of weggeven. Dermee hier meer losse kleine stukken of snippers. Als ik es zie wat de bull mastiffs van Topdog eten dan is da eten van onze hondjes er niks tegen...  laughing Ik heb eens verse pens geprobeerd ook maar dacht dat Derrick ging flauwvallen en kmoe zeggen, mijn maag keert ook zenne... en ze aten het dan nog niet op, ze zaten er mee te spelen de honden  roflol, paardenvlees vinden ze ook niks, ... ze zijn kieskeurig zenne  grijns
orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 12, 2009, 16:22:33 »

hier eten ze allemaal pens, op 1 poes na lach
Hier staan zowel de honden als de katten op rauw.
Vandaag krijgen de honden elk een eend (morgen vastendag) en de buitenkatten krijgen vandaag kuikens, mira krijgt een blikje tonijn.

Sheltiefun
Grommertje

« Antwoord #7 Gepost op: Maart 12, 2009, 16:34:17 »

Ik heb de katten ook willen overschakelen maar dat gaat dus niet. Foust eet wel kippenhartjes en maagskes enz, maar Sarah en Serenity eten dat niet en met KVV zit Sarah er keilang in te pulken, pikken ze van mekaar en dan had ik een ultradikke Serenity, een keimagere Sarah en een normale Foust... We hebben het opgegeven en ze eten nu gewoon terug brok. Elke avond één potje want als ik eten laat staan eten ze meer en meer en kan ik ze omrollen. Katten zijn zo eigenwijs eh...

De hondjes krijgen zowiezo elk weekend rib want daar zijn ze nu ne keer tobbezot van eh. Cayenne is hier de vuilbak, echt alles gaat er in, khad der beter Ivago genoemd  laughing Xkippy is de kieskeurige, ze moet geen eend, geen paard, geen pens etc... en voor Whisper is ook alles wel redelijk leker, maar die heeft het dan moeilijker aangezien zijn bovenste hoektanden weggehaald zijn, hij peuzelt alles op, alleen wat trager hé. Flynn is nog maar van 06 dec. bij ons en eet al gedeeltelijke barfstukken, maar hij moet het echt leren. KVV eten ze zowiezo elke dag. Er gaat geen brok meer in, wat niet zegt da'k er iets tegen heb, maar ben content van KVV zoals de brokeigenaars content zijn van brok en de BARF eigenaars van BARF. Vind het wel leuk om zo eens iets nieuws te geven en zelfs Derrick die vroeger zn neus al op trok van Carnibest geeft nu zonder problemen de KVV en es een barfstukje. Hij vind alleen de zalmkoppen vies want die liggen zogezegd te lonken naar hem  grijns

Wat eten ze bij jullie het liefste ?
orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 12, 2009, 17:16:55 »

hier eten ze wat ze krijgen lach
pens gaat er wel vlot in hier lach
zalkop is chipsy minder zot van

Christel
Grommertje

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 12, 2009, 17:24:29 »

Je woont wat ver voor mij, spijtig  ween

Ik heb gisteren een diepvriezer bijgekocht want de mijne zat ook vol.
Hier eten ze eigenlijk alle soorten vlees. Als Skye het van de eerste keer niet lust doe ik er yohgurt onder. Telkens de hoeveelheid yoghurt verminderen en na een tijdje eet hij het vanzelf. Zo heeft hij ook pens leren eten.

Skye heeft wel wat problemen met het verwerken/verteren van botten. Ik heb me een vleesmolen aangeschaft en nu ga ik het voor hem malen.

orinake
Wriemelkontje
*

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 12, 2009, 17:35:41 »

Wat is ver he lach
Wij komen regelmatig in antwepen, gaan regelmatig naar zee lach
Dinsdag leveren ze jihaaaaaaaaa lach

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: