Welkom gast, aub log in of registreer om volop van het forum te genieten.

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: WVL (deels frankrijk) Route du mont - Noir - Loker  (gelezen 1166 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
els
AdviesRaad
Keffertje

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Januari 29, 2009, 14:50:01 »

Route werkt via knooppunten

Kerk Loker kan je afspreken mocht je met meerdere gaan.

Gildenstraat richting knooppunt 43 rijden.

Aan knooppunt 43 start

in volgorde van wandelen:

43 - 42 - 62 - 58 - 93 - 94 - 73 - 99 - 1 - 2 - 3 - 4 - 8 - 7 - 9 - 58 - 62 - 42 - 43

deze route omvat 3u wandelen

gearceerd kan je ook meteen van 8 naar 9, in de lus 8-7-9 bevind er zich wel een waterplas, wat handig kan zijn bij warm weer wink

zonder die lus omvat de route 2.5u wandelen

Aangezien we ons in het heuvelland bevinden, is de wandeling niet vlak. Vaak op en neer met één bepaalde lange, steile helling. Bij warm weer gemakkelijk te doen (voelt enkel je kuiten), bij regenweer kans op uitglijden.

De ondergrond bestaat voornamelijk uit zanderige (bij regen: slijk) oppervlaktes, af en toe doorspekt met verharde baantjes.

Honden moeten enkel even aan de lijn om een drukkere tweevaksbaan over te steken (thv knooppunt 93 in het doorgaan en 8 in het terugkeren)
en wanneer we een visvijver passeren, die niet goed afgezet werd met draad. Echter is dit enkel van toepassing op honden die graag van het pad afwijken wink dit is tssn knooppunt 1 en 2.

Punten voor deze wandeling? (tvv de hond uiteraard) 10/10
Het Dogsfriendly forum bewandelde deze route officieel op 06/05/07

http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php?topic=1152.0

« Laatste verandering: Februari 21, 2010, 23:25:07 door dogsfriendly » Gelogd

Flippervan65
Puppedup
*

« Antwoord #1 Gepost op: September 16, 2009, 21:10:24 »

Wij hebben afgelopen maandag een variant van deze wandeling gestapt : we lieten de auto achter op de parking voor de kerk van Loker.  Je staat dan op knooppunt 44.  Je slaat de Gildenstraat in om naar knooppunt 43 te gaan.  Vandaar ging het verder via 41 - 40 - 39 - 13 - 12 - 73 - 99 - 1 - 2 - 3 - 4 - 8 - 9 - 58 - 62 - 42 - 43 om terug aan te komen bij 44.  We deden er +- 4 uur over, maar hielden even halt in Zwartberg om in bakkerij "Paris Croissant" een lekker rozijnenbrood te kopen en aan "L' étang des 3 fontaines" in Saint-Jans-Cappel om bij te tanken.  Je gaat een stuk door een natuurgebied waar gevraagd wordt om je hond aan de leiband te houden.
Onze score voor deze wandeling : 9/10.
*~*DF*~*
Administrator
knuffelaartje

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: September 17, 2009, 12:01:19 »

Tof dat je dat ff komt melden duim omhoog

uiteraard kan je de routes altijd naar je eigen hand zetten... maar deze nr's zijn de meest leuke voor de honden (vind ik)

- en daar doe ik het toch altijd weer voor  headbang

L' étang des 3 fontaines is een café ofzo (veronderstel ik dan) en ben je daar dan met je hond binne geweest?

Geniet van elke dag... mijn lieve schat... ik zie je graag
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: