Auteur Topic: Re: Rita's Nieuwjaarskeet  (gelezen 1571 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Rita's Nieuwjaarskeet
« Reactie #75 Gepost op: maart 21, 2020, 12:44:20 pm »
Ja, dat corona-virus... tis geen plezant ding hé.

Mijn broer die graag ruzie met me maakt omdat ik mijn moeder haar dag toch nog wat wil opfleuren... "Blijf er weg" "Ga niet meer wandelen"

wat heeft ie daar allemaal aan te zeggen verdorie...

Goedemiddag :waved:

laat jij dan iemand komen met de factuur Viviane? want de DC-groep werd opgeschort door de overheid hé... en er werd een economische werkloosheid ingediend tot 22 april... 't zal er nog allemaal vanaf hangen hoe het evolueert...

Ik ga straks met de hondjes starten van hieruit - aangezien het niet anders kan - en dan maar eens een halve verharde toer doen... tussen de fietsers (jakkes)... Nood breekt wet of wat zeggen ze daartegen.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #76 Gepost op: maart 21, 2020, 18:41:48 pm »
Nee Tim ik ga proberen het zelf een beetje bij te houden, zo goed en zo kwaad als het gaat, ik kan het niet laten liggen tot dat er iemand met de tijd komt, ik doe al veel duren de week, elke dag een beetje,
van morgen naar de speel weide geweest maar die was bezet morgen nog eens proberen, al heeft Ché deze namiddag wel met zijn flosh gespeeld wat ook al iets is
Een prettige avond en tot weder lezen  :waved: :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #77 Gepost op: maart 24, 2020, 17:54:38 pm »
Waar is iedereen?, in corona quarantaine mag men aan de computer laptop hoor of neemt het spelletjes spelen te veel tijd  :hmm:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #78 Gepost op: maart 25, 2020, 18:35:47 pm »
Chétje ziek, braken en diarree te veel loopseteefjesplasjes en andere plasjes gelikt, we trekken hem wel ieder keer weg maar hij is soms rapper dan wij, de DA gebeld zijn pilletjes tegen de hoest halveren en 24 uur geen eten, is er vanavond ook niet komen naar vragen nu slaapt hij, je ziet echt aan zijn snoetje dat hij niet goed is mijn arme schat
Morgen boodschappen doen, eindelijk eens andere gezichten zien  :joepie:
 :waved: :waved: :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #79 Gepost op: maart 26, 2020, 11:57:01 am »

beterschap met ché viviane .   

hier valt nie veel tot niks te beleven , want zit de ganse dag tussen 4 muren alleen .

'k ga wel eens tot in de winkel voor eten te sprokkelen maar ja ge kunt daar nie gans de dag in blijven é .

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #80 Gepost op: maart 26, 2020, 18:39:54 pm »
Ja Rita alleen thuis zitten is ook niet leuk meer na een eindje, wat kan je doen? je kunt niet alle dagen kuisen, een mens moet ook eens aanspraak hebben é
Deze voormiddag terug de DA gebeld Ché had terug diarree en overgeven gal en stoel heel slijmerig en een beetje bloed er in, hij had van gistermorgen nog niets gegeten nu mocht hij van de DA een beetje gekookte kabeljauw hebben en daar heeft hij toch iets van gegeten nu nog zien of het binnen blijft
Mijn arme schat loopt er maar slutsig bij, maar hij heeft al veel knuffeltjes komen vragen
 :waved: :waved: :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #81 Gepost op: maart 27, 2020, 10:59:27 am »

weer een coronadag  :grrr:  'k hoop da alles vlug gedaan is maar das wel een ijle wens denk ik  :rolleyes:

en mr. tim geeft mij er van langs als ik hier nie kom en wat doet hij zelf ,  ook al 5 dagen nie geweest  :knuppel:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #82 Gepost op: maart 27, 2020, 18:39:52 pm »
Nee Rita Tim is verslaafd aan zijn spelletje, hij heeft geen tijd voor ons, vandaag terug naar de DA, er was teveel bloed in het slijm dat Ché af ging en hij wilde niets eten heb pilletjes gekregen voor zijn darmen, vanavond hem een paar boterhammetjes in karnemelk geweekt gegeven en dat heeft hij toch op gegeten zo heeft hij toch al iets in zijn maag nu afwachten of het er in blijft é en hoe zijn stoelgang er gaat uitzien want deze morgen kon ik het niet opruimen zo slijmerig was het
Een prettige weekend Rita en trek eens aan u zoons zijn oren  :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #83 Gepost op: maart 28, 2020, 15:32:57 pm »
Ge ziet dat het helpt door niet te komen eh, dan komt mevrouw Rita eens over de vloer :tong:

Goedemiddag iedereen :waved:

da spelleke is idd verslavend :lol:

Candy Crush spelen ook of op King.com (royalgames) word link... ik ben zot van woorden hé :D

deze middag bij het middagmaal gekeken naar 'schipper naast mathilde' das toch niet mijne meug wi  :hihi:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #84 Gepost op: maart 28, 2020, 19:07:43 pm »

alweer een saaie dag gepasseerd  :headbang:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #85 Gepost op: maart 30, 2020, 18:20:24 pm »
Ben blij dat Ché zijn kakje er weer normaal uit ziet en weer opraapbaar is en geen slijm, daar hij niet wilde eten hebben we een doos nesfood gekocht, natuurlijk wil hij zijn brokken nu niet meer zonder zeker den lepen moet nu kijken of er sat 30 bestaat in nesfood en zo is er altijd iets met dien deugniet é
Slaap lekker en tot weder lezen  :waved: :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #86 Gepost op: maart 31, 2020, 17:30:15 pm »
Vannacht heeft onze pipo in de keuken geplast, hij heeft dat nog nooit gedaan, en als mijn man om 10 over 5 met hem naar buiten ging heeft Ché met moeite de eerste boom gehaald, de rest van de dag was zijn plassen normaal is het een blaas ontsteking maar dat zou hij veel meer vragen om naar buiten te gaan, of is het oud worden dat kan ook, hij gaat om 21 uur 30 voor het laatst naar buiten, ga er eens moeten op letten dat hij genoeg plast
Fijne avond allemaal  :waved: :waved: :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #87 Gepost op: april 01, 2020, 08:39:15 am »

da zal de ouderdom zijn viviane ,  als ze puppy zijn plassen ze in huis en als ze oud worden ook weer .

bij de mensen heb je da ook é .

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #88 Gepost op: april 01, 2020, 15:13:13 pm »
Van morgen naar de DA gebeld, het zijn de medicamenten daar krijgen ze grote dorst van, maar dat komt weer in orde met het verstrijken van de tijd als de medicatie is uitgewerkt, het is een medicament die het vocht min of meer uit de stoelgang haalt zodat het vast is en daar door hebben ze grote dorst en drinken ze veel meer en moeten ze meer plassen natuurlijk
Gisteren avond en van morgen heeft hij in de garage voor de poort geplast de urine bleef maar komen, we gaan nu meer met hem naar de hoek van de straat zodat hij tegen de boom kan plassen die daar staat, mijn man is vanmorgen om 4 uur 15 op gestaan en toch plaste hij in de garage
Nu ja het beestje kan het ook niet helpen é
een prettige namiddag en tot later  :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #89 Gepost op: april 02, 2020, 12:00:08 pm »
De mijne gaan om 23u 't laatst naar buiten...

hangt er vanaf hoe vroeg je er morgen mee naar buiten gaat natuurlijk... Pharos plast in de tuin en Pip bij uitzondering eens...

Goedemiddag iedereen :waved:

veel 'hinder' heb je wsl niet aan de corona-maatregelen Viviane? behalve de ontsmetting en handschoentjes natuurlijk.

Ivm de poetshulp: ze vragen om te gaan poetsen enkel bij klanten uit essentiële sectoren... bijv als we een klant hebben die als verzorgster aan de slag is... dan mogen we daar gaan poetsen. Ik zat er eerst over na te denken omdat ze spraken van 'enkele dagen op de week' en de rest blijft tijdelijke... maar als ge dan mailt naar je verantwoordelijke zegt die: tis de ganse week vol. Blijkbaar hebben ze mensen tekort om die mensen te helpen. tja... ik ga toch liever terug naar m'n vaste klanten. Het maakt dan niet uit hé...