Auteur Topic: Dogsfriendly's Blafhokje  (gelezen 5008 keer)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rita's Nieuwjaarskeet
« Reactie #45 Gepost op: februari 10, 2020, 18:31:17 pm »
Fré mijn kuismeneer was op tijd deze morgen, hij heeft het goed gedaan, heeft zelf de ruiten buiten gedaan ike blij  :joehoe: :joehoe:
Ché is al zijn beste vriend Ché en Fré hebben met de bal gespeeld was leuk om te zien

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: februari 12, 2020, 23:44:28 pm »
Goedenavond allemaal :waved:

vandaag was de wind gaan liggen...alé, toch in 't bos :lol:

nieuw hondje leren kennen: een koningspoedel. Die van mij vonden hem wel aangenaam... groot en fijn :lol:

en is ook stokkenzot :D

Pip heeft voor de 2de keer op korte tijd Pharos 'genepen'... beginnen 't ferm beu te worden... baas in huis al goed en en wel, maar daarvoor moet ie niet tegen Pharos zeggen dat die hem niet mag passeren in de keuken... 'k Heb hem er weer afgesmeten... maar dan bedacht ik me: als ik hem zo eraf gooi, heb ik hem vast in zijn haar... en das nu net 't punt dat ie niet leuk vind... gekamd worden bedoel ik... ook weer minpunt om hem te laten vertrouwen dat we hem daar aanraken. Trimster gaan we niet meer doen. Hij is er doodsbang van... en stress heeft ie al genoeg

ivm mijn hand: rechterhand scheurt, wellicht door de cortisonezalf, maar links valt in vergelijking met deze heel goed mee... En dan zouden de dokters willen dat ik nog meer smeer. Ik vertik het si... al die zalf is ook niet gezond hé.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #47 Gepost op: februari 13, 2020, 13:51:08 pm »
m'n hand heeft op 3 locaties scheuren...

door die cortisonezalf

Goedemiddag iedereen :waved:

ging da niet regenen vandaag? Toch maar iets zoeken om stevig te wandelen dan...

en de poetshulp is er... dus ik moet straks zéker uit de kanten. Eerst maar weer naar de apotheek om de pillen.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #48 Gepost op: februari 16, 2020, 18:30:53 pm »
Gisteren afscheid genomen van een buddy en onze voorzitter bij Kómee met barok aria's niet echt mijn ding maar de voorzitter hoorde dat graag dus hebben we mee geluisterd, daar na enkele speeches  en dan een hapje en een drankje het was een mooie namiddag
 :waved: :waved:

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #49 Gepost op: februari 19, 2020, 15:24:33 pm »
Terug online!
Zondagmorgen heeft een iets te enthousiaste en ook een beetje beschonken bestuurder de elektriciteitskast op de hoek van onze straat totaal vernield.
Het halve dorp zonder internet, TV, telefoon... tot zonet...

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #50 Gepost op: februari 20, 2020, 18:27:54 pm »
Deze namiddag Kómee gehad muziek namiddag was leuk een nieuw lid bij gekregen een leuke mevrouw
Deze morgen boodschappen gedaan dus niet ver met Ché gelopen maar hem mee genomen naar de apotheek waar hij aan het flikkeflooien was met de mevrouw die naast hem stond, hij is in het laatste jaar zo sociaal geworden niet te geloven
Een fijne avond allemaal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #51 Gepost op: februari 21, 2020, 00:19:18 am »
Ja, zonder internet... het is eens wat anders hé Andina :lol:

ik doe dat elk jaar als we op reis gaan... ik lees boeken... :lol: 'k zou dat eigenlijk 1x per week moeten doen als je zo thuis bent... niet altijd online zitten, maar dat grepolis-spel bijv laat dat al niet toe... ge moet dan in vakantie gaan...

Goedenacht allemaal :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #52 Gepost op: februari 21, 2020, 18:19:48 pm »
Heb je kunnen los rukken van grepolis Tim  :hihi: :hihi: :hihi:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #53 Gepost op: februari 24, 2020, 18:17:26 pm »
Heb een nieuwe vriend mijn kuismaat, een lieve kerel en kuisen doet hij ook goed

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #54 Gepost op: februari 25, 2020, 18:20:00 pm »
Onze zoon is vandaag koen helpen om het plafond in het washok af te breken morgen ook nog en dan vrijdag het plafond plaatsen, dus 2 grote toeren gedaan met Chéke jammer dat het begon te regenen anders waren we verder gegaan, hopelijk is het morgen beter weer
 zwaai zwaai :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #55 Gepost op: februari 27, 2020, 12:31:22 pm »
nee dat grepolis-wezen is echt lastig :lol:

en mijn moeder is ook al zo'n sociale dat ze es dag komt zeggen, net alsof haar nagels gaan afslijten... nochtans zou niet slecht zijn, dan moet ze ze niet meer knippen :tong:

http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php/topic,14807.0.html

ik heb die gedaan gisteren met de groep... Gaan ze nu nog een stuk eraf knabbelen... voor een auto-terminal voor de industrie  :zucht:

En is die kuisman ook nog wat aan te zien? Het oog wil ook wat eh :tong:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #56 Gepost op: februari 29, 2020, 13:23:21 pm »

wel of niet gaan wandelen... af en aan. Ik wil gerust die toer gaan doen, maar blijkbaar zit Gent nu in 't sop en heeft die gast afgezegd... alé, dan zal ik ergens rond 15u00 in de buurt weer 'n toerke zoeken... of mss toch nog eens naar Elzendamme gaan (stavele)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #57 Gepost op: februari 29, 2020, 18:13:06 pm »
Tim, mijn kuismeneer is de zelfde ouderdom van mijn zoon ook 47 jaar oud, dan kan ik hem alleen maar zien als een zoon en niets anders, misschien iets voor jou maar nee hij is getrouwd met een lieve man, dus jammer  :kweetni: :kweetni: :kweetni: :hihi: :hihi: :hihi:
Nog een fijne zondag allemaal  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #58 Gepost op: maart 01, 2020, 18:14:37 pm »
Ché is deze namiddag uit gevlogen naar mijn man toen hij hem aan zijn poep wilde in de zetel helpen, moet er wel bij zeggen dat Ché en ik aan het knuffelen waren, het is misschien daar mee dat hij uitvloog hij heeft wel niet gebeten maar het was een waarschuwing, we zijn alle drie ferm verschoten, heb hem direct naar zijn plaats gezonden en we hebben hem niet meer bekeken tot we gingen eten, hopelijk hebben we daar goed aan gedaan
Prettige avond  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #59 Gepost op: maart 03, 2020, 00:05:11 am »
Wij doen dat bij Pip ook, dus ik vermoed van wel...

of hij heeft pijn aan zijn poep hé... mijn broer hefte altijd zijn cocker op... die gromde dan (en nog)... en dan bleek dat hij een hernia bleek te hebben...

Goedenacht allemaal :waved:

heeft ie een sixpack die Fré? :tong: :kwijl:

ik heb m'n eigen partner hé :-) (nog) niet getrouwd, maar dat hoeft niet per sé.

Goedenacht allemaal

vraagt er eentje: ga je morgen wandelen?

ik: nog niets gepland

hij: een toertje van 6-7km, niet ver van m'n deur... Strijpen misschien?

ik stuur dat ik eens ga kijken, maar uiteindelijk denk ik in mezelf: waarom zou ik dat eigenlijk moeten doen? :tong: dus ik zeg dat Strijpen goed is

'is dat geen 7.8km?' vraagt ie... das echt zo van: 'zoek toch maar 'n andere'...

tsss  alé, ik vind dat dat zo overkomt he...