Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 159434 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum
« Reactie #540 Gepost op: december 04, 2019, 13:22:14 pm »
De tijd vervliegt zoals die scheet van je hond  :hihi:

In een ver verleden deed mijn moeder mee met Nuka aan de eerste wedstrijd 'asieldier van het jaar', dat was in een St.-Niklaas asiel ... en toen gingen we intussen eens kijken in het asiel zelf. Amai, ge had Nuka moeten zien.. trekken voor weg.

't jaar erop heeft ma nog eens meegedaan, maar dan was 't op 't stadsplein van St.-Niklaas zelf, want VTM had er zich mee bemoeid, moesten er 3 zogezegde BV's hun stem geven... mama met knikkende knieën op dat podium... om haar Nuka te vertellen... ze is niet gewonnen wi. Maar eens een ervaring hé...

't derde jaar hebben we 't maar zo gelaten...

Alé, ik ga wandelen in Deinze met de groep... eens anders starten en andere paadjes, in de hoop dat dat wat gaat meevallen, want heb wat straat ook... en met de vorige track had ik die niet. Maar ik wil het vandaag zo doen, omdat de andere track start met fietspad (en een hele poos erop blijven) en 'k zie dat niet zitten in het weer dat we nu hebben. Er gaan er veel op baan zijn.

Volgende week gaan we op 't grondgebied van Jabbeke stappen, dat weet ik nu ook al...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #541 Gepost op: december 07, 2019, 13:59:17 pm »
Wil er ineens een lid 'gewist' worden... Hij postte in 2015 2 berichtjes... en dan stuurt die mens: "met de nieuwe wetgeving op privacy zou ik graag willen dat je m'n naam schrapt'.

howja... Wat weten wij als je je hier inlogt? Je nickname... en je email. Echt veel ergs zal dat wellicht niet zijn. Bovendien vind ik het absurd dat je na ca 1870 dagen komt vragen om uit de lijst gehaald te worden... Alsof dat de aarde zal vergaan...

Goedemiddag iedereen :waved:

Gisteren voor de eerste keer sinds lang nog eens in de namiddag gewerkt bij iemand. Alé, ... tis gratis eh... Bij een familielid wat op het hondje letten :D

En daarna naar de dokter mogen lopen omdat ik plots een uitslag heb op m'n handen. Volgens hem te wijten aan kuisproducten... Nochtans al meer dan 10j actief in die sector en nog nooit wat voorgehad. 'k vind het raar dat dat dan nu ineens naar boven komt. Ik denk meer in die richting van allergische reactie op de Amgevita die ik moet prikken voor m'n reuma... Ge moet maar eens de bijsluiter opzoeken van dat product... 'k denk dat je het uit jezelf al niet zou willen gebruiken...

En nu ga ik vertrekken naar Vlierzele... Horta-wandelingen vandaag, maar gezien ik redelijk anti-groepswandeling met vreemden ben... ga ik daar niet naartoe. Ik doe dan liever een woensdagwandeling met 2 bekenden en een nieuwe die erbij komt, dan dat ik zelf naar zo'n groep moet :lol: raren eh, 'k weetet :D

en niemand die mee wil... de ene moet bomen planten, de andere wil per sé op z'n 35ste nog naar een musical van Disney - zonder kinderen en de derde wil dus naar zo'n Horta-wandeling...

en voor de rest ... ken ik wel nog mensen, maar geen zin om het te vragen... Al 3 deksels op m'n neus, 'k wil geen 4de... en ik zeg altijd tegen de mensen: 'als je kan wandelen, moet je maar roepen. Ge hebt minder tijd dan ik...' dus waarom zou ik 't zelf vragen?

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #542 Gepost op: december 07, 2019, 18:25:30 pm »
Deze voormiddag een lange wandeling langst bosje dan Elisabethlaan naar de Torhoudsesteenweg kom ik een meneer tegen heb een praatje mee gemaakt had een whipet bij zich de beide honden waren heel flink niet uitgevlogen of niets om ik een eind verder nog 2 honden tegen die vliegen uit en onze pipo natuurlijk ook verdorie waarom kunnen ze hun honden geen manieren leren zolang ze niet uitvliegen doet de mijnen ook niets, vliegen ze uit dan heb je de poppen aan het dansen é
Deze namiddag niet buiten geweest met ché ega heeft het overgenomen, heb dan maar de jaarlijkse kerst kaarten geschreven é ik ontzie dat altijd, maar heb een lijst en die ga ik af ik wacht niet op de kaartjes die ik krijg, ik kijk dan van wie ik geen gekregen heb en die schrap ik dan é, schiet juist in mijn gedacht moet nog 1 aan mijn lijst toevoegen ga dat dan eerst doen
Een prettige zondag morgen   :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #543 Gepost op: december 09, 2019, 13:05:22 pm »
Alé sinds mijn paswoord werd aangepast ben ik na zoveel minuten weer gast. Grrr

kon niet meer in mijn beheer, toch straf eh...

Nu... waar gaan we eens wandelen? Ik wou met Els op stap naar Destelbergen, maar we stellen dat dan maar uit... Bovendien ook veel wind, 'k zal maar ergens langshier blijven. Ik haat de winter daarvoor. Altijd zo vroeg donker...

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #544 Gepost op: december 09, 2019, 18:31:39 pm »
Heb heerlijk gewandeld deze namiddag de wind kon mij niet deren lekker uit gewaaid ik vind dat heel fijn en maak er niet van om dan te gaan wandelen, ook niet als het slag regent alle muizenissen worden dan uit mijn hoofd gejaagd en gespoeld, als Ché er niet meer gaat zijn ga ik dat verschrikkelijk missen
Echtgenoot lig in de lappenmand, niet tegen staande zijn griep prik heeft hij het toch zitten 38 graden koorts heeft al de hele dag geslapen, 't was stil in huis
Poets madammetje heeft haar kat gestuurd, naar de bureau gebeld zij hebben haar geprobeerd te bereiken maar zij gaf geen gehoor, maak me toch een beetje ongerust
Een prettige avond nog  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #545 Gepost op: december 10, 2019, 13:17:12 pm »
Na Ché geen nieuw hondje om dat gemis op te vangen?

gisteren in Hertsberge, 3 regenvlagen... Natuurlijk was ik nog maar vertrokken  :doh: toen de eerste er al was. Heb wel een beetje zon gehad, maar vooral 'guur' weer...

Intussen eens kijken waar we vandaag kunnen rondlopen. Gisteren was 't ca 8.5km en blijkbaar ook al meer dan een jaar geleden dat ik deze versie heb gewandeld...

't voordeel aan bepaalde gebieden is dat je verschillende toertjes kan doen en soms eens een dubbel pad hebt, maar dat maakt niet zo uit hé.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #546 Gepost op: december 11, 2019, 22:11:30 pm »
Ge krijgt een nieuwe kaart... van de bank

ge gebruikt die om te betalen enzo... en dan ga je eens internetbankieren 'wrong card'

amai, das handig...

:zucht:

Goedenavond allemaal :waved:

Vandaag ging er iemand mee gaan met kooikers... geen sms of niets. Zelfs niet op facebook, vanwaar ik haar ken

ik stuur naar haar dat ze iets is vergeten en ze stuurt terug 'heb je mijn sms niet gehad?' beetje later dat er daar wsl geen bereik was...

Nou zeg, als je merkt dat je geen antwoord krijgt, stuur er dan desnoods een uur later nog ene... Dat zou ik toch doen.

staan we daar een kwartier wortel te schieten voor niets... En dat gebeurt nu es altijd met mensen die de eerste keer meegaan...
 :hmm:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #547 Gepost op: december 12, 2019, 16:03:19 pm »
Nee echtgenoot wil geen hond meer ook geen kat dus dierloos
Viviane ligt in de lappen mand gelukkig geen koorts nog niet gegeten vandaag, maag en darm pijn bah
Grtjs van mij

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #548 Gepost op: december 13, 2019, 16:40:57 pm »
En zo heeft iedereen wat e. Ik zou een uitslag hebben van poetsproducten, maar k geloof er ni echt in... kga ne keer ne foto van trekken. en met dak gevallen ben derop, woensdag...  kon ik dan ni smoeten...

Goedenamiddag iedereen.... vanavond uit eten met mijn mama. We gaan naar n kiekenkot :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #549 Gepost op: Vandaag om 14:23:30 »
2020 gaat weer goed beginnen... 'k krijg al te horen van m'n verantwoordelijke dat er een plaats wil verminderen naar 1x per maand. Nog vuiler om te kuisen, kom nu al amper toe met m'n tijd :zucht:

Goedenattenattenamiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #550 Gepost op: Vandaag om 18:15:11 »
Kan dat dan 1 keer per maand? dat wist ik niet misschien dat de diensten cheques te duur worden nu je per 3 maand meer ga moeten bij storten?
Anders geen nieuws, maag nog niet in orde als het niet betert huisarts laten komen volgende week
Grtjs van mij  :waved: :waved: