Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 159437 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum
« Reactie #525 Gepost op: november 25, 2019, 21:58:06 pm »
Onze poetshulp smijt weleens het speeltje weg.

Mama: antwoord eens op de vraag die werd gesteld :tong:

intussen kan je eens vertellen wat je meemaakte met het baasje van Gonzo... of zijdet vergeten?

--

Goedenavond allemaal :waved:

Deze namiddag aangenaam gewandeld. Els wou dat ik mee ging... die zal gesnapt hebben dat ik anders weer alleen op trot zou zijn gegaan... en volop piekeren en denken aan Nuka, want het is vandaag ook alweer een week geleden dat we haar hebben moeten laten gaan...

deze avond kom ik dan bij mama... beetje teleurstellend, begon te regenen... Zaten net neer. Ja, wij als rokers zitten buiten hé, zolang het niet TE koud is of er TEveel wind is.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #526 Gepost op: november 26, 2019, 18:32:01 pm »
Deze voor en namiddag naar de loopweide geweest, en deze namiddag kwam er een man met een staffort teefje, Ché heel braaf haar gepasseerd, ik was van gedacht om terug te gaan en hem met zijn snoeten band aan op de loopweide te laten maar er kwam net een man met een bruine lab af een reutje dus heb het dan maar gelaten voor wat het was, maar zal het toch eens proberen een deze dagen, als ik zijn snoetenband aan doe kan hij niet te veel schade berokken é
Mijn vorige poetsmadammetje is komen koffie drinken, en ze heeft een nieuwe elektrische fiets gekregen van de bond ze waren met 16 die dat gekregen hebben, in bruikleen natuurlijk maar toch mooi gebaar
Nog een prettige avond    :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #527 Gepost op: november 27, 2019, 00:19:01 am »
dat zal een 'test' zijn... ik kreeg gisteren nog maar een blad in de bus over die mobiliteitsactie

maar ik zie 't niet zitten... niet zolang ik plaatsen heb in Oostkamp & Zedelgem... om met de fiets naar m'n werk te gaan, 't mag nog electrisch zijn... in weer en wind, kletsnat toekomen en je niet kunnen verfrissen in de zomer...
of een wagen leasen... 'k heb nog maar de mijne en met mijn honden is dat geen optie. Want je mag die dan ook privaat gebruiken, maar sowieso met voorwaarden.

Die van de Poetsbureau hebben er ook ene hé... maar dan mogen ze er niet mee naar het buitenland zonder toestemming van de werkgever bijv  :bang:

Goedenavond :waved:

Deze namiddag moest ik naar de Dacia-garage... van daaruit te voet naar huis, ca 9km zal dat geweest zijn. Van de regen weinig gemerkt, heel even een miezertje... tis al.
Daarna heeft hans me teruggereden... 'k mag nu nog zoeken naar een goedkope bandencentrale want m'n voorbanden moeten dringend vervangen worden... staat er op m'n factuur.

Alé... morgen naar Diksmuide gaan wandelen... Hopelijk even weinig regen als vandaag.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #528 Gepost op: november 28, 2019, 23:33:53 pm »
Goedenavond allemaal :waved:

wat was dat weer voor een dag... Ben je eens thuis, kan je niet naar buiten met zo'n hondenweer...

het werd dus een saaie dag.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #529 Gepost op: november 29, 2019, 18:51:54 pm »
Tegen wie zeg je het, heb toch droog kunnen stappen gisteren, en deze morgen een vlaagje gehad op het einde van de trip
Een prettig weekend iedereen  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #530 Gepost op: november 29, 2019, 18:52:45 pm »
Ché ligt hier te snurken gelijk een varken  :lachertje: :lachertje: :lachertje:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #531 Gepost op: november 29, 2019, 20:28:24 pm »
Gian doet dat ook regelmatig, maar dan wel een klein varkske.  :lol:
Moos heb ik dat nog niet dikwijls horen doen, wel regelmatig blaffen in zijne slaap, als 'm wakker is doet hij dat nochtans bijna nooit. :hihi:

Die kleine had deze voormiddag geluk. Hij had net in de tuin een snuffelrondje gedaan en was nog geen twee minuten terug binnen of
er viel daar een oude begroeide struik omver.
Dat was vroeger een seringenboompje geweest maar die was al een paar jaar kapot, de stam en een paar grote takken waren echter helemaal met klimop
begroeid, dus dat was toch nog mooi groen en tof voor de vogeltjes, dus het mocht blijven staan.
Maar vandaag heeft de wind dat vermoedelijk dus omver geblazen, in elk geval, hij ligt omver.
Als Gian dat op zijn lijfje had gekregen zou dat toch geen deugd gedaan hebben vrees ik. :?

Fijn weekend allemaal! :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #532 Gepost op: november 30, 2019, 01:24:03 am »
Green Gian was het dan geweest...

nu kan je dat laten liggen voor de diertjes eh... al die miertjes en andere soorten... njammie, verrotte takken :tong:

Goedenacht allemaal :waved:

Pipje heeft last van een ontstekingsje aan zijn ogen... ik teveel met raam open gereden denk ik...
Nuja, ermee naar de dierenarts, want Hans zag het blijkbaar niet zitten om zelf met een productje te smeren...

man man man... zo erg heb ik 't nog nooit meegemaakt. Ik denk dat de tafel van de trimster er voor iets tussen zit...
Hij associeert beide zaken met elkaar en is er helemaal geen fan van.
Hij hapte naar de dierenarts, terwijl hij dat voorheen nog nooit heeft gedaan  :eek:

Het spijtige aan de zaak is dat het natuurlijk niet helpt als hij zo'n zaken voorheeft... neusbandje aan en dan nog tegenwerken, de dierenarts probeerde hem te bedwingen, maar dat heeft maar een beetje geholpen...

en nogmaals, weer eigenlijk een slechte ervaring... Dat belooft voor de volgende keren  :zucht:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #533 Gepost op: november 30, 2019, 12:26:18 pm »
'k ging vandaag Poperinge nog ne keer doen, maar toen dacht ik... goh... ik heb er eigenlijk geen zin in... en met dat ze in Jabbeke het enigste stukje Natuurpunt = een bos, de bospaden hebben aangepast... ga ik daar maar 'n track herwandelen...

Goedemiddag iedereen :waved:

heeft gevroren, maar nu toch de zon.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #534 Gepost op: november 30, 2019, 17:24:30 pm »
Green Gian was het dan geweest...

eerder platte Gian denk ik  :lol:

Citaat
en nogmaals, weer eigenlijk een slechte ervaring... Dat belooft voor de volgende keren  :zucht:
ja heel vervelend, want hoe doorbreek je zoiets?
honderd keer naar de DA gaan zonder dat het nodig is, zonder onderzoek, om enkel positieve ervaringen op te doen en koekjes te krijgen?
misschien helpt dat een beetje, maar in realiteit is dat quasi niet te doen hé...

heeft gevroren, maar nu toch de zon.
ik vond het een superwandelweertje vandaag, 
we hadden ook het geluk een paar reetjes bijna vlak voor onze voeten te zien weglopen,
een beetje verder bleven ze dan een tijdje staan kijken in de velden waar toen nog wat mist hing,
daarna huppelden ze dan verder weg... het was echt heel mooi om zien

fijne avond nog :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #535 Gepost op: november 30, 2019, 18:27:00 pm »
Goeie avond,
Deze namiddag naar het bosje geweest de soldateberg op en dan de hele rand gedaan aan de rode lichten aan Q8 over gestoken en dan een zij straatje in op naar het park, Ché heeft de hele weg mooi aan de voet gelopen niet getrokken of niets was een leuke wandeling, volgende keer ga ik het bosje in kijken wat dat zegt
Een prettige zondag morgen en slaap lekker  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #536 Gepost op: december 01, 2019, 12:55:51 pm »
de 'soldatenberg'? waar is da?

ja, dat dierenartsgedoe zal niet echt lukken denk ik... Het is eerder die tafel vrees ik...

of we moeten hem zelf beginnen 'trimmen'... om hem zoveel mogelijk nare ervaringen te doen ontzien, maar sowieso is dat ook geen sinecure..

Ik ga straks naar Staden, samen met een forumlid die niet veel komt... tis wel koud, maar dat maakt niet uit. 't regent niet éh.
En gisteren naar Jabbeke geweest, 'k moet nog die track oploaden en mss nog wat foto's erbij zetten ook.

Vanavond... mama gaat me dat wel helpen onthouden :tong:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #537 Gepost op: december 02, 2019, 13:39:33 pm »

de maandag is tegenwoordig een beetje down-dag... kzal een toerke zoeken voor mij alleen want zowel Els als Cheryl kunnen niet mee op stap...

en ze geven voor de rest van de week droog weer, das aangenaam...

Hans heeft me een nieuwe gsm gekocht en er moet blijkbaar een nieuw kaartje in. Alé, in die van mij is het blijkbaar nog een préhistorisch monster...  :hihi: dus hij mag nu nog naar een base-winkel om een nieuw kaartje  :lachjes:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #538 Gepost op: december 03, 2019, 13:40:41 pm »
Dinsdag

goedemiddag iedereen :waved:

dinsdag visdag... vroeger was het de donderdag, maar met dat ik niet meer op donderdag bij mijn moeder moet zijn... en anders moet ik speciaal rijden... Ga ik nu op de dinsdag dat ik in Zedelgem m'n poetsplaats heb...

Gisteren een paar nieuwe paadjes gedaan in Hooglede (regio Roeselare) voor diegene die niet van deze streek zijn... en dan denk je 'ff ergens gaan waar Nuka al lang niet meer is geweest, dan zie je haar ook niet echt over de velden zweven...' daarnaast denk je dan: 'nieuwe paadjes gevonden en hier heeft Nuka nooit kunnen lopen...' het is toch altijd wat hé. Maar alé, op bepaalde punten was ik zodanig bezig met de route dat ik ff niet aan Nuka denk...

Het is gisteren nog maar 2w geleden... het is niet omdat er niet van gesproken wordt en je terug lustig gaat wandelen, dat je gedachten er niet bij zijn...

En nu snel nog wat zoeken, terug in eigen omgeving... want de fut is er wel een beetje uit om verderop te gaan. Bovendien is het winter en dan moet je al niet 'laat' van thuis vertrekken.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #539 Gepost op: december 03, 2019, 18:20:08 pm »
Goeie avond,
 De soldatenberg ligt in het verlengde va het vogelzang park maar dat heeft nu een andere naam prof Jean Bourgain park of zo iets voor mij blijf het vogelzang zulle, wat Nuka betreft slijt het wel maar je kan er wel geen tijd op plakken bij de ene is het verdriet over na een jaar en bij een ander kan het jaren duren dat is anders van persoon tot persoon,
Deze namiddag naar het bosje geweest en in het bosje, ze hebben daar nu loop planken gelegd langs de weggetjes maar het is wel gevaarlijk door de nattigheid en de laren die er op vallen, terug gekomen langs het blauwkruis Ché volde zich niet op zijn gemak met al die blaffende honden hij was blij dat hij daar voorbij was :hihi:
Ché hing over mij benen als hij opeens zijn kop onder mijn arm stak een sec later wist ik waarom het stinkebeest had een scheet gelaten en stinken man o man niet te harden de leperd :roflol: :roflol:
We zijn morgen al weer woensdag waar gaat die tijd naar toe?
Nog een prettige avond  :waved: :waved: