Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 156853 keer)

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum
« Reactie #495 Gepost op: november 06, 2019, 13:06:54 pm »
azo, is er een een Oostendse die aquarellen schildert van levende dieren? Da wistek niet

Goedemiddag iedereen :waved:

hopelijk blijft het straks droog... verjaardagswandeling met de hondjes en 11 anderen... (waaronder Nuka, dus eigenlijk 10 gasten)

eens zien of ik nog ergens een knabbel liggen heb, me klaarmaken en weg...

:zwaai:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #496 Gepost op: november 06, 2019, 18:39:18 pm »
Goeien avond,
Ja juist achter mijn hoek in de Nieuwlandstraat 61
Heb al heel de dag binnen pretjes  :hihi: :hihi: :hihi:

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #497 Gepost op: november 06, 2019, 21:26:44 pm »
je mag ze altijd naar buiten brengen hoor :lol:

ik had vandaag vooral last van auto's en vrachtwagens die op mijn kant van de baan stilstonden... altijd maar uitwijken...

op weg naar huis - na 't werk - staat er een vrachtwagen op mijn kant stil. Dus... die auto voor mij rijdt die vrachtwagen voorbij. Ik wacht, ik zie er 2 kort op elkaar komen. Als die 2 weg zijn, besluit ik door te rijden, de wagen die aankomt is nog 'ver' genoeg... maar wat doet diene pipo? Begint ie met z'n lichten te flitsen, verschillende keren na elkaar. Zeg, is da nu zoveel gevraagd om wat begrip te hebben?  :hmm:
Bovendien... verliest hij zijn voorrang, éénmaal ik naast die vrachtwagen ben. Hij heeft eigenlijk enkel recht van spreken als ik hem blokkeer bij het voorbijsteken (startend) van de vrachtwagen wanneer hij er al is.

Nu soit... ik heb teruggeflitst, ambetante mens... lekker sociaal. En ik wil ervoor wedden dat dat dan die 'soort' is die zelf ook zou voorbijglippen, maar dan wel op die manier dat de ander rap op zijn remmen mag gaan staan, zeker weten.

Goedenavond allemaal :waved:

de wandeling was aangenaam... langer dan verwacht - in tijdsduur - omdat het daar nu éénmaal hemels is om te wandelen... op de rand van België :D

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #498 Gepost op: november 07, 2019, 13:49:07 pm »
Alé, goedemiddag :waved:

de natte voormiddag is weg... we gaan om nieuwe wandelschoenen en dan eens iets gaan bekijken regio Moerkerke... Wordt het niets keren we om en ga ik in Zedelgem met Nuka gaan stappen. Vandaag mag ze na gisteren rusten... Ze zal het ook wel kunnen gebruiken.

En mijn 'zieke' moeder komt ook eens niet piepen. Dan zegt ze: er wordt niets getypt... maar das domino-effect eh. Das ook de reden dat er amper nog wordt gepost op het forum. Als niemand eens dag komt zeggen...

eh Els?  :thefinger: wel komen lezen, maar vertellen ... das te lastig... op Facebook ja, waar iedereen op meeleest. Waar is den tijd dat er eentje tegen mij zei: 'ik zet niets online en vertel al zeker niet dat ik op het hondenforum zit, want mijn ouders zouden het kunnen zien...' en dan zit ze nu lustig fotootjes te plaatsen op facebook. Tsss...  :twister:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #499 Gepost op: november 07, 2019, 15:03:21 pm »
Goeiemiddag allemaal. :waved:

De zieke mensen toch niet te ziek hoop ik? :?

Vorige week zijn ze hier nieuwe dakkoepels komen plaatsen en ze hadden meteen ook een paar schalies aan de zijgevel herplaatst die er door een vorige stormwind waren afgevlogen.
Alleen… ze waren er wel een aantal vergeten te doen.  :hm:
Maar ze hebben zich verontschuldigd en vanmorgen zijn ze teruggeweest om alles verder af te werken, gratis.
Niet meer dan logisch zou je denken, maar tegenwoordig moet je van niks meer verschieten hé.

Sebiet dan maar de hondjes eens gaan uitlaten, ’t is gelukkig heel wa beter weer dan vanmorgen.

:zwaai:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #500 Gepost op: november 08, 2019, 09:57:59 am »

ik ben van zondag in panne gevallen   :hihi:    koorts en geen eetlust en blaffen gelijk een hond .   'k dacht da het wel ging passeren zonder naar de dokter te gaan , ja tarara 'k ben toch  moeten gaan ze want het werd  slechter .

verdickt was : zware bronchitis ,  ja en bij mij duurt da altijd lang eer ze weer vertrekt  :hihi:

nu pas krijg ik weer wa zin in eten want daar voor was 't noppes ze .    goed voor de lijn  :lol:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #501 Gepost op: november 08, 2019, 12:37:56 pm »
Goeiemiddag :waved:

Beterschap nog Rita, heel ambetant zo'n bronchitis. :?
Vorig jaar ook nog gehad en da heeft toen ook heel lang geduurd voordat ik er vanaf was.
Overdag bijna niks kunnen zeggen zonder in een zware hoestbui te schieten,
en 's nachts telkens rechtop moeten gaan zitten, de longen uit je lijf hoestend, pijnlijk op de duur. :grrr:
Hopelijk weten de virussen en bacteriën mij dit jaar niet te vinden. :lol:

Fijne vrijdag nog en alvast ook een mooi verlengd weekend allemaal. :zwaai:

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #502 Gepost op: november 08, 2019, 13:30:40 pm »

met zo'n mooi weer blijven we natuurlijk niet thuis... Wou eerst ergens te brugge wandelen, maar met die zon zal er teveel volk zijn... We houden dat voor een andere keer

ff iets opzoeken... en dan de hort op. Er wil nog iemand uitwaaien, al is er niet echt veel wind :lol:

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #503 Gepost op: november 11, 2019, 01:25:02 am »
Né, gisteren in 't zonneke gewandeld, vandaag in 't zonneke gewandeld... alé, gisteren en eergisteren intussen al eigenlijk

en vandaag feestdag... nog ff zoeken morgen waar ik kan gaan wandelen...

Goedenacht allemaal :waved:

gisteren (zondag) een goede daad gedaan. 2 fietsers reden verkeerd, recht richting snelweg.
Dat paadje die ze moeten hebben staat echt niet goed aangeduid dat je als fietser daarin moet. Hoe vaak ik al niet fietsers goed heb gestuurd.

tis niet omdat ik niet van fietspaden hou, dat we hen de snelweg moeten opsturen hé. En blijkbaar was 't een gemeenteraadslid die ik te stekken had... dus dat zal nu wel goed komen dan.
Eigenlijk zouden ze dat parcour moeten affietsen, voordat ze de bordjes ophangen hé.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #504 Gepost op: november 11, 2019, 18:18:02 pm »
Gisteren naar mijn schoonbroer geweest, hij ligt terug in de kliniek, ze wisten nog niet of de bestraling voor zijn prostaat kanker gepakt  heeft, de mens heeft de laatste paar jaren zijn peer af geschiekt zulle, eerst zijn benen af gezet dan zijn nieren die het laten weten met nierdialyse als gevolg en nu prostaat kanker, ben erg verschoten gisteren hij toont zijn 83 jaar hij ziet er erg oud uit, was er niet goed van, dan zijn we naar zijn dochter haar huis gegaan om naar de honden te kijken dag jan de Duitse dog wat een pracht beest en een galgo die komen heel goed overeen de galgo is nog de baas en de dog luistert  :hihi:
Vandaag 2 keer 1 uur buiten geweest met Ché en ieder keer met een nat pak naar huis gekomen, er waren zelfs hagelsteentjes bij was niet fijn om dat in je gezicht te krijgen
Dat was het dan voor vandaag nog een prettige avond  :waved: :waved:

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #505 Gepost op: november 14, 2019, 13:25:42 pm »
Gisteren droog gewandeld in Ruiselede... tot de dames besloten de melkautomaat te plunderen. Rechtstreeks melk van de boer, hoe zou je zelf zijn. Zat hun geld dan vast in de gleuf  :doh:

en voor iemand was het dan te lang aan 't duren, want 't begon te spetteren. Niet echt leuk vind ik 't... weglopen van de groep. Samen uit, samen thuis toch?

Goedemiddag :waved: iedereen

vandaag had ik vergadering en automatisch 4u overuren die ik dan een andere keer kan terugnemen.

't ging over 'moeilijke klanten' vooral over wat ze zoal van je eisen enzo... er zitten dus blijkbaar klanten tussen die een ganse A4 vullen met opdrachtjes...
Of die achter je gat aanlopen om te kijken wat je allemaal doet... Daar braak ik ook van wi. Ge moogt in huis rondlopen enzo, maar niet constant achtervolgen...

Nu... voor de moment is 't droog, we gaan snel wat zoeken om te wandelen. Rustdag voor Nuka, dus kalm wandelen... geen te grote toer.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #506 Gepost op: november 14, 2019, 17:26:18 pm »
Gisteren mijn nieuw kuismadammetje gehad, een goedje naar volgens ik kan zien, gelukkig heeft ze geen schrik van Ché, ze waren direct vriendjes, ik had een stuk pens aan haar gegeven voor hem dus stond ze op een goed blaadje bij hem, ik heb haar laten doen gisteren en qua tijd zat ze gelijk met mijn vorig kuismadammetje ze heeft ook de voordeur en garage poort afgewassen en  het voorland afgespoeld ja ik ben er tevreden over zat er wel mee in
Vandaag een nieuwe toer gedaan met Ché en het ging goed heb de gewoonte genomen om regelmatig andere richtingen te nemen dat doet ons beiden goed
Groetjes en tot later  :waved: :waved:

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #507 Gepost op: november 16, 2019, 11:56:17 am »
Alé, das goed dat ge geluk hebt met de nieuwe. Das altijd wat zoeken en afwachten eh

vandaag snel nog een toerke zoeken om te doen... nu het nog droog is :D

Online *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #508 Gepost op: november 17, 2019, 13:39:39 pm »
Binno, stuur ne keer de foto van je hondjes dat je naar m'n dogsfriendly gmail had gestuurd naar  tim. meulemeester@telenet.be (haal de spatie weg)

ik vergeet constant naar daar te gaan zien en dan vergeten we dat ...  :hihi:

Goedemiddag iedereen...

mooi weer, veel fietsers... en ik wil ergens op m'n gemak gaan wandelen...

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #509 Gepost op: november 17, 2019, 18:35:09 pm »
Deze voormiddag en namiddag een ferme toer gedaan, wilde in de namiddag nog verder gaan maar Ché trok te veel en dat verdraagt mijn schouder niet dus de wandeling dan maar in gekort eigen schuld dikke bult moet hij maar weten é
Morgen moet echtgenoot voor controle naar de oog arts ben verwonderd wat zij zal zeggen en dan met zijn papieren van zijn oog operaties naar de zieken bond dz operaties zijn in april gedaan en nu gaat hij ze in dienen als hij nog maar geld terug krijgt
Nog een prettige avond en tot later  :waved: :waved: