Auteur Topic: Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)  (gelezen 30988 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)
« Reactie #420 Gepost op: september 11, 2019, 11:49:35 am »
ik zou OP die picknickbank zitten... :tong:

ja, m'n ene voet is blijkbaar breder dan de ander... anders zou ik toch 2 hielen met blaren hebben, denk ik dan. Krijg al schrik om ze opnieuw aan te doen. Eigenlijk zou zo'n blotevoeten wel moeten kunnen, maar ik heb snel koude voeten, dus gaan we dat maar niet doen. :8

Goedemiddag iedereen :waved:

eerst de blaar maar laten genezen, er zijn een paar lagen huid gaan vliegen...

Om te werken draag ik 'lage' schoenen, dus... eventueel met deze dan maar gaan stappen - ik heb 2 dezelfde paar, dus die andere gebruik ik dan op 't werk eh. anders is 't geen zicht om met vuile schoenen te gaan poetsen.

vandaag zal 't trouwens niet zo gezellig zijn om te wandelen, tis herfst voor een dag of 2 volgens dat ik heb vernomen van de weerman. Het moet natuurlijk ook eens gebeuren... waterstand staat te laag en volgens de weerman op dat vlak geen verbetering de komende 14 dagen.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #421 Gepost op: september 11, 2019, 17:54:28 pm »
Een goeie tip voor blaren, de blaar af plakken met tape en dan 2 paar sokken aan doen zo dat je voet vast zit in je schoen, mijn man was militair en heeft verschillende marchen gedaan en hij had nooit blaren, en als een blaar hebt nooit open wrijven met een pikeur het vocht uit trekken en dan met een andere pikeur mercrocrom in spuiten, en dan terug afplakken en 2 paar kousen aan doen
Morgen naar Kómee we gaan wandelen naar Raversyde op zal ook mijn wandel schoenen aan doen
Nog een goeie avond  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #422 Gepost op: september 11, 2019, 18:47:56 pm »
tja, we hadden geen ontsmettingsmiddel bij. Ik vroeg aan Hans of ie dat niet in de wagen had. Niet dus... volgens mij moet dat toch?

nu goed

Goedenavond :waved:

Hans doet dat met een naald (ontsmet) en een koordje erdoor, waar ontsmettingsmiddel aan hangt. Erdoorheen stekken eigenlijk (met het vocht er nog in) en dan ne plakker erop.
is ook militair geweest (luchtmacht)

Maar dat van 2 paar sokken zal ik onthouden voor een volgende keer dat ik nieuwe schoenen koop :lol:
Das trouwens ook de eerste keer hoor, das gewoon vanwege nieuwe schoenen en veel wandelen met die nieuwe schoenen.

Vandaag dan toch maar weer m'n ouwe schoenen gepakt, omdat ze regen gaven en die 'werkschoentjes' zijn eigenlijk niet waterdicht. En veranderd van korte naar lange broek... heb ik lopen zweten zeg.... Regenjas voor niets mee gehad.

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #423 Gepost op: september 12, 2019, 17:17:31 pm »
Wij hebben vandaag een strand wandeling gemaakt, lekker rustig, dan iets gaan drinken op een terras en dan terug op het gemakje, wat bij gepraat, ik denk ook van mij terug te trekken er zijn geen leden genoeg, nog 2 sterf gevallen gehad van leden zo verminderd het groepje wel heel erg é, nu ik denk er nog maar over, eerst zien hoe de groep er over denkt, ik kan niet genoeg bij dragen, mijn maatje was er terug niet en dan loop je er bij voor spek en bonen
Volgende week is het te doen in het stadsmuseum een zij straat van de Kaaiestraat weet het wel niet zijn
Nog een prettige avond  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #424 Gepost op: september 12, 2019, 23:13:32 pm »
Buiten dat jij vertelt over Komée, heb ik er nog nooit wat van gezien... of kijk ik erover? In bijv de Grote Klok...

Goedenavond :waved:

vandaag een verkenningske gedaan in de regio van Lochristi... ik moet nog eens terug om nog wat rond te lopen, dan zijn we zeker of we daar toch nog een aangename route kunnen maken tussen de industriegebieden...

en de blaar werd terug opengeschuurd door dat gewandel... 130 euro voor die schoenen betaald en ik kan ze dus niet dragen. Ik vraag me af wanneer die blaar dan wel genezen zal zijn en of ik 't dan eigenlijk nog ga durven om die schoenen te dragen.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #425 Gepost op: september 13, 2019, 09:55:26 am »
Goeiemiddag mensen allemaal, allee bijna middag... :waved:

@Tim: Ik zou die schoenen voorlopig niet meer aandoen tot het helemaal genezen is.
En daarna dan eerst eens terug proberen met enkel korte stukjes of naar de winkel ofzo, beetje inlopen zeg maar.
Blijven ze dan toch problemen geven, jammer maar helaas maar dan zou ik er niet meer mee gaan wandelen.
Zonde van het geld maar elke keer met blaren lopen is ook niet plezant hé.

@Viviane: Een strandwandeling, dat ga ik binnenkort ook nog eens doen, is alweer een tijdje geleden.
'k Zal het tegen Moos nog maar niet zeggen of hij staat al aan de deur om te vertrekken.  :lol:

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #426 Gepost op: september 13, 2019, 17:24:45 pm »
Kómee heeft al in verschillende boekjes gekomen zoals de grote klok, maar dat is al van een tijdje geleden,
Hier het zelfde Binno moet nog maar het woordje mee zeggen en hij staat al aan de bak waar zijn lijn in ligt met zijn staart te kwispelen  :hihi:
Nog een goeie avond en een prettig weekend  :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #427 Gepost op: september 15, 2019, 00:06:49 am »
Dan zal dat van Komée mij niet zijn opgevallen  :eehm:

Goedenacht allemaal :waved:

'k ben nog eens teruggeweest naar Lochristi - Gent, maar m'n verbinding is niet wat ik wou... ze denken teveel aan fietsers (zo blijkt). Het is blijkbaar een gans plan om 16 zo'n 'groene' punten te maken en deze dat ik had gevonden was er al 1 van... intussen vond ik er nog ééntje. Toertje van 9.5km met wat straat in, maar 't ziet er toch beter uit dan wat ik gevonden heb.

Ivm de schoenen... aanhebben en rijden gaat niet, dus had ik lagere schoenen mee, maar die duwen daar ook tegen.

Voorlopig draag ik ze dus inderdaad niet. 1 probleem... ik ga dan wel nieuwe moeten komen, want ik heb anders geen waterdichte  :hihi:
Ik heb nu compeed erop gelegd... normaal zou dat na 4d in orde moeten zijn en anders leggen we er een nieuwe op hé.

en over dat strand: heb je nog geen buitenverblijf in Nieuwpoort ofzo? :D

Offline viviane

• Blaffertje
« Reactie #428 Gepost op: september 15, 2019, 17:43:50 pm »
Tim zit de blaar aan je hiel? anders de hiel zacht maken dat kan je doen met een klein hamertje op de binnen kant van de hiel zachtjes te kloppen daar door komt de hiel beweeglijker
Het weekend zit er weeral op morgen komt het kuismadametje, het gaat nodig zijn Ché heeft in een likstok getrapt die op straat lag en natuurlijk overal op de vloer in de keuken al plekken en plakken heb al geprobeerd het er af te krijgen van de vloer en van zijn poot maar er moet nog van da plakbucht ergens tussen de haren van zijn zolen hangen heb hem nog thans goed af gewassen
Nog een prettige avond  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #429 Gepost op: september 15, 2019, 23:35:36 pm »
ja, net boven de hiel eigenlijk... als je de voet hebt, net onder waar de plooi zit... snap je 't? :lol:

ik heb er compeed op. Vandaag gewandeld, was die compeedplakker 'mismaakt' natuurlijk. Kheb er maar 'n nieuwe opgelegd, want zo kon dat niet blijven. Ik rij met sandalen - dat voelde beter aan... en dan maar op de lage schoen houden.

Goedenacht trouwens :waved:

ja, ik weet het... Had al in m'n bed moeten liggen...