Auteur Topic: Babbelkotje van Dogsfriendly's Forum  (gelezen 159377 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café 2019 - Welkom in de Zomer van 2019 :-)
« Reactie #375 Gepost op: augustus 09, 2019, 20:21:29 pm »
Ja, wij proberen dat ook vaak. Doen alsof je nog slaapt... maar dan lopen ze naar de andere kant van 't bed... geen oplossing hé, zijn we met twee wakker :lol:

Goedenavond allemaal :waved:

Zandvoorde werd vanmorgen goed bevochtigd... in de regen een uitje.

In de namiddag met maten op stap, op 't eind ook een saladevlaagje... voor de rest van de route vooral weer nat van 't zweet. 't Was echt laf.

Hier in Zandvoorde is het 'Flanders grand Prix' van de skeelers. Ze doen hier geen wielerkoersen... wij hebben skeelers. Zondag op de baan, dus ik moet maken dak weg ben ervoor en dan niet vergeten dat ze nog bezig zijn als ik terug kom (van de hondenschool)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #376 Gepost op: augustus 10, 2019, 17:25:57 pm »
Gistern morgend in de regen gewandeld Ché en ik hadden onze regenjas aan, en vandaag was het in de wind, vanmorgen was het nog te doen maar deze namiddag is er heel veel wind komen op zetten maar ben toch in mijn truitje kunnen gaan want ik vond het toch warm, op een bankje gezeten in het park en de bladeren woeien rond onze oren
Morgen ochtend boodschappen doen toespijs en 6 kleine broodjes gaan halen, hopelijk zijn we nog op tijd thuis en kan ik mijn toer doen met Ché
Zo een prettige avond nog  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #377 Gepost op: augustus 11, 2019, 10:44:13 am »
Ik ben gisteren naar Ellezelles geweest... tis in het franse gedeelte van België, dus hoor je dat in 't frans te schrijven... (vind ik).

daar was er precies minder wind. viel goed mee, paar keer gezweet ook. tis daar op en neer eh

nog een nieuwe route. 'k ga ne keer me moeten ervoor zetten om al die nieuwe routes (of vernieuwde) online te smijten, want het stapelt zich alleen maar op :lol:

Goedemiddag iedereen :waved:

't was kalm op de hondenschool. Om 9u30 er aangekomen, om 9u40 op 't terrein en om 10u20 al klaar. 6x gelopen, 6de keer was goed. Veel meer moet'k niet doen met Pharos want 6x na elkaar met amper pauze is te inspannend...

Deze namiddag ga ik met Wim naar Sleidinge. Das tegen Gent. 'k heb daar 'n poos niet willen gaan, omdat er daar eerder op 't jaar één of andere besmetting rondliep... en ik wou niet dat ik dat zelf ook had... ik vraag me af of de overigen (want er zijn er gestorven eh) alleen alweer thuis zijn.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #378 Gepost op: augustus 11, 2019, 17:24:16 pm »
Deze morgen naar Colruyt en spegelaere geweest boodschappen gedaan en tegen 10 uur al terug thuis, dus mijn toer kunnen doen, deze namiddag niet mee gegaan echtgenoot was weer gepresseerd heb hem maar laten gaan, morgen kuis dag bah maar ja het moet gedaan worden é
Ga me nu in de zetel placeren en wat tv kijken, heb al genoeg aan de laptop gezeten vandaag
Nog een prettige avond en tot later  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #379 Gepost op: augustus 12, 2019, 17:30:03 pm »
Mijn beestje was verschrikkelijk bang deze middag van het onweer, had hem nog thans zijn thundershirt aan gedaan de deur van de living en de gordijnen dicht gedaan, heb hem dan toch kunnen verleiden om bij mij in de zetel te komen zitten, hij zat bijna op mijn schoot, heb hem dan zijn kop en oren gestreeld en als hij zijn kop achter over deed hem vele zoentjes op zijn snoet gegeven, hij dan toch op den duur wat rustiger geworden mijn arme schat
Vanavond is er weer vuurwerk hopelijk valt het letterlijk in 't water we hebben al genoeg lawaai gehad voor vandaag
Nog een donder vrije avond allemaal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #380 Gepost op: augustus 12, 2019, 22:42:27 pm »
Wat een weer was me dat zeg vandaag. Deze middag zo hard bonken daarboven...

Goedenavond iedereen :waved:

daarna gewandeld in een aangenaam zonnig weertje, warm eigenlijk... ik had het niet verwacht na dat onweer van deze middag.

Toen ik naar huis reed na m'n zonnig warm uitje kreeg ik een sms van m'n moeder dat het bezig was in Zedelgem... zo rond 17u30.

en daarnet heeft het toch ook weer goed gegoten. We moeten niet klagen over vandaag :lol:

Pharos noch Pip hebben er echt last van ondervonden. Pharos is vooral bang van kanonschoten (voor de vogels) of jachtschoten.
En dat vuurwerk is precies toch wel doorgegaan... Bij ons is dat minder hoorbaar, en zeker al niet zichtbaar :lol:
en onze poetshulp ging komen woensdag, maar blijkbaar was ze vergeten dat ze naar de tandarts moest, dus dat gaat niet door.

'k vind dat eigenlijk wel straf... als je in de voormiddag werkt, plan je toch geen tandartsbezoek in je werkuren?  :denk:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #381 Gepost op: augustus 13, 2019, 14:16:15 pm »
dat regende deze middag... hadden ze niet gezegd dat het een slechte dag ging zijn? Ne mens blijft dan thuis... nuja, een avondwandeling zal het worden.

Kga ne keer wat foto's plaatsen van een wandeling uit het korte verleden... kmoet eens beginnen aan die tracks he.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #382 Gepost op: augustus 13, 2019, 18:00:23 pm »
Juist deze middag een ferme vlaag gehad anders was het heel mooi weer juist jammer van de wind die was wat frisjes
Ché is vandaag niet in zijn haak, deze namiddag zijn stukjes appel van mijn man geweigerd die van mij heeft hij op gegeten, en vanavond zijn boterhammetje niet willen eten, hij is ook lusteloos, doe niet anders dan slapen, heeft wel met zijn flosh gespeeld deze namiddag maar toen we naar huis gingen was hij aan het slabakken en liep achter ons aan dat hij anders naast ons loopt, zou dat nog van die donder zijn van gister? ik weet het niet, het vuurwerk heeft hij niet gehoord de tv stond luid genoeg  :hihi: best dat er geen buren wonen 
Nog een prettige avond en tot later  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #383 Gepost op: augustus 14, 2019, 06:09:20 am »
wij hebben wel buren, maar de woonkamer ligt los van de huizen van de buren.

Goedemorgen iedereen :waved:

zou best van het onweer kunnen zijn dat je hondje niet op z'n gemak is hoor :wink:

Als Pip lusteloos rondloopt, is 't omdat we een kapot speeltje (die dan natuurlijk net zijn favoriet was) weggedaan hebben :lol:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #384 Gepost op: augustus 14, 2019, 17:41:14 pm »
Heb het koud vandaag mijn chauffage staat aan allee midden Augustus, ze noemen dat dan zomer  :grrr: :grrr: :grrr:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #385 Gepost op: augustus 14, 2019, 23:33:32 pm »
nee, vandaag was het herfst vanaf de regen doorspetterde... gedurende de wandeling af en toe een spetter gehad, maar 't was toen wel nog warm genoeg om in blote armen te stappen. En rond 16u30 is 't beginnen regenen (Brugge) werd het maar 16 graden.

ik heb maar wat filmpjes op youtube zitten bekijken van 'alan parsons project' want ik kende dat van toeten noch blazen... Er kon iemand niet gaan en ze gaf ons de tickets. Gratis, maar dat moest niet wi, 'k heb 't haar nog gezegd.

Dusja, morgen zitten we in de late avond in 't  Kursaal van Oostende hé...  :D

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #386 Gepost op: augustus 16, 2019, 12:25:23 pm »
Goeiemiddag iedereen :waved:

op den feestdag ne toer gaan bekijken in de regio van Herzele,... dat lusje klopt dus niet. Dus Sabine in den tijd ook goe gemist... pad is er niet. Dus dat lusje moet eraf... tis een track van 2013. Zo zie je eigenlijk hoevaak de mensen je inlichten over situaties van je tracks. Als je 't niet zelf in de gaten houdt...

en gisterenavond was leuk om mee te maken. Alan Parsons Project. Niet om van achterover te vallen, al blijken er dat wel te doen :tong:

alé, tot vanavond hé :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #387 Gepost op: augustus 16, 2019, 17:31:28 pm »
 :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #388 Gepost op: augustus 16, 2019, 20:36:40 pm »
mama haar toetsenbord is geblokkeerd... een 'goeiendag' kan er al niet meer vanaf, 't zelfde voor ene Els... ze moet rusten... awel 't forum is ideaal... :tong:

allemaal asocialen, ook de meelezers... Gluurders! :tong:

ik ga morgen me nog eens een uur verplaatsen om te wandelen... Ne wandeling die iemand ooit gemaakt heeft, maar een 'wandelpad' zonder wandelpad gedaan heeft. Dat valt het herbekijken waard OF ik doe daar ergens een nieuwe track... uit een andere gemeente, gewoon om een toer te doen.

de tracks heb ik intussen al op wikiloc gezet.

die foto's vallen wat tegen, met dat Imgur hun systeem heeft aangepast.

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #389 Gepost op: augustus 19, 2019, 06:48:03 am »
Gene zomer  :rolleyes: :rolleyes: omdat het eens een paar dagen regent. Ik zei het nog hier. Straks regent het een dag en ze gaan klagen dat het gene zomer is geweest. De zomer duurt veels te lang deze keer ja.
Ik kijk uit naar het druillige herstweer. Eindelijk gedaan dan met puffen en zweten.

Goedemorgen

Hier genoten van een weekje verlof. Tussen de buien wat gewandeld en tijdens de buien wat gebreid.